Elikkäs olen miettinyt Austraaliaan lähtemistä tänä vuonna Work & Travel yhtiön kautta! Onko kellään mitään kokemuksia? Olen lähdössä yksin joten haluaisin myös tietää saako ystäviä helposti ja saako töitä myös helposti? Ajattelin viipyväni Australiassa puoli vuotta tai vuoden.
Work & travelin kautta Australiaan
1
261
Vastaukset
- Aussityttö
Ei kannata lähteä minkään firman kautta. Australian viisumisivustoilta kannattaa tilata viisumi itse (tulee todella pikaisesti sähköpostiin) ja näin säästää arvokkaita pennejä, jotka voit sitten käyttää matkustamiseen Australiassa. Australiassa matkustaminen/töiden saanti ja ystävien löytäminen hostelleista on todella helppoa, joten näistä asioista ei kannata huolehtia kuin vasta paikan päällä. Seuraat vain siellä ahkerasti ilmoitustauluja yms niin ei hätää. Uskon että osaat myös pankkiin kävellä ja avata tilin itse sekä kävellä läheiseen kioskiin ostamaan sim-kortin puhelimeen joten ei tarvitse kyllä senkään takia maksaa turhia pennejä Work and Travel yhtiöille. No worries! Menet siis nyt vain itse paikan päälle ja voin vannoa että löydät vähintään hedelmänpoimintatöitä ilman yhtiöiden apua! Suurissa kaupungeissa voi joutua kauemmin etsimään mutta itärannikkoa matkatessa ei niitäkään ole niin paljoa ja töistä on helppo lähteä pienelläkin varoituksella. Itse matkasimme rannikkoa ja teimme töitä aina pari päivää siellä sun täällä missä töitä satuimme helposti löytämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie806992Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346523Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816313Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644122Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532502Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62419Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant592183Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1431509- 141502
- 1981240