Work & travelin kautta Australiaan

Ausseihin

Elikkäs olen miettinyt Austraaliaan lähtemistä tänä vuonna Work & Travel yhtiön kautta! Onko kellään mitään kokemuksia? Olen lähdössä yksin joten haluaisin myös tietää saako ystäviä helposti ja saako töitä myös helposti? Ajattelin viipyväni Australiassa puoli vuotta tai vuoden.

1

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aussityttö

      Ei kannata lähteä minkään firman kautta. Australian viisumisivustoilta kannattaa tilata viisumi itse (tulee todella pikaisesti sähköpostiin) ja näin säästää arvokkaita pennejä, jotka voit sitten käyttää matkustamiseen Australiassa. Australiassa matkustaminen/töiden saanti ja ystävien löytäminen hostelleista on todella helppoa, joten näistä asioista ei kannata huolehtia kuin vasta paikan päällä. Seuraat vain siellä ahkerasti ilmoitustauluja yms niin ei hätää. Uskon että osaat myös pankkiin kävellä ja avata tilin itse sekä kävellä läheiseen kioskiin ostamaan sim-kortin puhelimeen joten ei tarvitse kyllä senkään takia maksaa turhia pennejä Work and Travel yhtiöille. No worries! Menet siis nyt vain itse paikan päälle ja voin vannoa että löydät vähintään hedelmänpoimintatöitä ilman yhtiöiden apua! Suurissa kaupungeissa voi joutua kauemmin etsimään mutta itärannikkoa matkatessa ei niitäkään ole niin paljoa ja töistä on helppo lähteä pienelläkin varoituksella. Itse matkasimme rannikkoa ja teimme töitä aina pari päivää siellä sun täällä missä töitä satuimme helposti löytämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 171
      5042
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4563
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2921
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1937
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1719
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1710
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1706
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe