Elikkäs olen miettinyt Austraaliaan lähtemistä tänä vuonna Work & Travel yhtiön kautta! Onko kellään mitään kokemuksia? Olen lähdössä yksin joten haluaisin myös tietää saako ystäviä helposti ja saako töitä myös helposti? Ajattelin viipyväni Australiassa puoli vuotta tai vuoden.
Work & Travel
5
725
Vastaukset
- Maimaii
Hei! Itselläni on samanmoisia suunnitelmia, mutta en ole vielä alkanut järjestellä asiaa ja apua myös kaipailisin. Tiedän, että working holiday-viisumin voi hakea netistä ja se maksaa kuulemma noin 100e (en tiedä onko hinta noussut). Itse olen lukenut hieman Kilroy Finland -nettisivua, he järkkäävät noita juttuja, mutta kai sen omatoimisestikin voisi järjestää...
Yksin varmaan minäkin olisin lähdössä, joten olisi hienoa tutustua henkilöön, joka on suunnittelemassa samaa juttua :) - Apuli
Olen myös miettinyt, että hakisin holiday-viisumin itse, koska jos sen ottaa sen work and travel company:n kautta se maksaa muistaakseni päälle 200 €! joten viisaampaa olisi varmasti hankkia se itse omin avuin! :)
Koskas sie Maimaii olet suunnitellut lähteväsi Austraaliaan ja oletko lähdössä jonkun yhtiön kautta vai ihan yksin meinaat kaikki järkätä?
Mie olen lähdössä luultavasti syys- lokakuussa! On kyllä ehottomasti mukava tutustua semmoiseen joka on kanssa suunnitelemassa Austraaliaan lähtöä :) - od
hei. itse olen lähdössä syyskuussa australiaan sydneyhin sillä WH-viisumilla vuodeksi ja netistä kun sen hakee maksaa noin 200€.
omatoimisesti ajattelin lähteä ja täytyy sanoa että en ole ennen kuullutkaan noista eri yhtiöitten järkkäämistä reissuista mutta hauska on lähteä seikkailemaan ja katsoa mitä tuleman pitää.
joten olisi kiva tutustua muihinkin lähtiöihin jos olisi samaan aikaan lähteviä :) - Aussiemate
Älkää missään nimessä hyvät ihmiset menkö minkään järjestön kautta Australiaan. Maksatte turhasta 400-600 €.
Ala puolella linkki, joka neuvoo, kuinka säästää tuo järjestöihin menevä raha, kun hoitaa asiat itse.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9753893 - Apuli
Elikkä nyt on matka varmistettu, ja lähtö on 6.10 ja 7.10 olen perillä Australiassa Sydneyssä!! Onkos ketään muista lähössä samaan aikaan? =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672461Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis471478Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331349
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731019Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999