Work & Travel

Apuli

Elikkäs olen miettinyt Austraaliaan lähtemistä tänä vuonna Work & Travel yhtiön kautta! Onko kellään mitään kokemuksia? Olen lähdössä yksin joten haluaisin myös tietää saako ystäviä helposti ja saako töitä myös helposti? Ajattelin viipyväni Australiassa puoli vuotta tai vuoden.

5

522

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maimaii

      Hei! Itselläni on samanmoisia suunnitelmia, mutta en ole vielä alkanut järjestellä asiaa ja apua myös kaipailisin. Tiedän, että working holiday-viisumin voi hakea netistä ja se maksaa kuulemma noin 100e (en tiedä onko hinta noussut). Itse olen lukenut hieman Kilroy Finland -nettisivua, he järkkäävät noita juttuja, mutta kai sen omatoimisestikin voisi järjestää...

      Yksin varmaan minäkin olisin lähdössä, joten olisi hienoa tutustua henkilöön, joka on suunnittelemassa samaa juttua :)

    • Apuli

      Olen myös miettinyt, että hakisin holiday-viisumin itse, koska jos sen ottaa sen work and travel company:n kautta se maksaa muistaakseni päälle 200 €! joten viisaampaa olisi varmasti hankkia se itse omin avuin! :)

      Koskas sie Maimaii olet suunnitellut lähteväsi Austraaliaan ja oletko lähdössä jonkun yhtiön kautta vai ihan yksin meinaat kaikki järkätä?

      Mie olen lähdössä luultavasti syys- lokakuussa! On kyllä ehottomasti mukava tutustua semmoiseen joka on kanssa suunnitelemassa Austraaliaan lähtöä :)

    • od

      hei. itse olen lähdössä syyskuussa australiaan sydneyhin sillä WH-viisumilla vuodeksi ja netistä kun sen hakee maksaa noin 200€.

      omatoimisesti ajattelin lähteä ja täytyy sanoa että en ole ennen kuullutkaan noista eri yhtiöitten järkkäämistä reissuista mutta hauska on lähteä seikkailemaan ja katsoa mitä tuleman pitää.
      joten olisi kiva tutustua muihinkin lähtiöihin jos olisi samaan aikaan lähteviä :)

    • Aussiemate

      Älkää missään nimessä hyvät ihmiset menkö minkään järjestön kautta Australiaan. Maksatte turhasta 400-600 €.

      Ala puolella linkki, joka neuvoo, kuinka säästää tuo järjestöihin menevä raha, kun hoitaa asiat itse.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9753893

    • Apuli

      Elikkä nyt on matka varmistettu, ja lähtö on 6.10 ja 7.10 olen perillä Australiassa Sydneyssä!! Onkos ketään muista lähössä samaan aikaan? =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe