Work & Travel

Apuli

Elikkäs olen miettinyt Austraaliaan lähtemistä tänä vuonna Work & Travel yhtiön kautta! Onko kellään mitään kokemuksia? Olen lähdössä yksin joten haluaisin myös tietää saako ystäviä helposti ja saako töitä myös helposti? Ajattelin viipyväni Australiassa puoli vuotta tai vuoden.

5

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maimaii

Hei! Itselläni on samanmoisia suunnitelmia, mutta en ole vielä alkanut järjestellä asiaa ja apua myös kaipailisin. Tiedän, että working holiday-viisumin voi hakea netistä ja se maksaa kuulemma noin 100e (en tiedä onko hinta noussut). Itse olen lukenut hieman Kilroy Finland -nettisivua, he järkkäävät noita juttuja, mutta kai sen omatoimisestikin voisi järjestää...

Yksin varmaan minäkin olisin lähdössä, joten olisi hienoa tutustua henkilöön, joka on suunnittelemassa samaa juttua :)

• Apuli

Olen myös miettinyt, että hakisin holiday-viisumin itse, koska jos sen ottaa sen work and travel company:n kautta se maksaa muistaakseni päälle 200 €! joten viisaampaa olisi varmasti hankkia se itse omin avuin! :)

Koskas sie Maimaii olet suunnitellut lähteväsi Austraaliaan ja oletko lähdössä jonkun yhtiön kautta vai ihan yksin meinaat kaikki järkätä?

Mie olen lähdössä luultavasti syys- lokakuussa! On kyllä ehottomasti mukava tutustua semmoiseen joka on kanssa suunnitelemassa Austraaliaan lähtöä :)

• od

hei. itse olen lähdössä syyskuussa australiaan sydneyhin sillä WH-viisumilla vuodeksi ja netistä kun sen hakee maksaa noin 200€.

omatoimisesti ajattelin lähteä ja täytyy sanoa että en ole ennen kuullutkaan noista eri yhtiöitten järkkäämistä reissuista mutta hauska on lähteä seikkailemaan ja katsoa mitä tuleman pitää.
      joten olisi kiva tutustua muihinkin lähtiöihin jos olisi samaan aikaan lähteviä :)

• Aussiemate

Älkää missään nimessä hyvät ihmiset menkö minkään järjestön kautta Australiaan. Maksatte turhasta 400-600 €.

Ala puolella linkki, joka neuvoo, kuinka säästää tuo järjestöihin menevä raha, kun hoitaa asiat itse.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9753893

• Apuli

Elikkä nyt on matka varmistettu, ja lähtö on 6.10 ja 7.10 olen perillä Australiassa Sydneyssä!! Onkos ketään muista lähössä samaan aikaan? =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      102
      6568
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      31
      3920
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3345
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      382
      1804
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1418
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1073
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      996
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      930
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      889
    Aihe