Hei!
Lääkäri määräsi minulle Primolut n 5mg 1 tabl 3 kertaa päivässä kuurin 10 pvää.
Mulla on ollut hyvin epäsäännölliset kuukautiset ja nyt ei meinaa vuoto lakata ollenkaan, on vuotanut jo n. 5 viikkoa pieniä taukoja lukuunottamatta. ( Veriarvot silti 160 ) .
Alotin siis tuon kuurin 5 päivää sitten ja vuoto on pienentynyt mutat ei loppunut ja äskenkin tuli vessassa käydessä ihan kirkasta verta. Tämä ei pahemmin minua vielä huoleta mutta toinen asia joka huolestuttaa kovastikin on se että minulle on tullut aivan järkyttävät vatsakrampit. Menen ihan toimintakyvyttömäksi kun kramppi tulee enkä pysty kuin irvistämään ja makaamaan sängyssä/sohvalla. Olen soittanut lääkäriin ajanvaraukseen monesti ja kysynyt tulenko päivystykseen mutta hoitaja ei osannut sanoa! siis ei osannut sanoa! Muutimme pienelle paikkakunnalle ja täällä on muutenkin niin että lähiterveyskeskuksemme mieslääkäri ei suostu ottamaan naistenvaivoista kärsiviä vastaan joten pitää mennä yli 30km päähän toiseen terveyskeskukseen..onkohan tuo edes laillista? Sitten tuolla toisessa terppakeskuksessa sanottiin tänään että sielläkin päivystää 2 mieslääkäriä että he eivät sitten ota ultraa tai mitään.. nyt minusta tuntuu etten jaksa näiden kipujen kanssa ja varsinkaan kun terveysasemalta ei saa mitään tietoa tai taitoa että voinko edes odotella huomiseen kun lääkäri soittaa mulle aamulla kun suostuivat edes puhelinajan varaamaan..
Primolut-paketissa lukee että jos tulee kovia vatsakipuja niin pitää ottaa yhteys lääkäriin välittömästi ja niin teinkin kun kerroin hoitajalle mutta hän ei tuntunut välittävät ja sivuutti koko asian..
onko siis muille tullut tuosta lääkkeestä aivan kamalat kouristukset? ei koko aikaa mutta nytkin jomottaa koko alavatsaa ja välillä oikein puristaa ja kouristaa.. :(
PRIMOLUT N 5MG
0
170
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471