Hei.
Onko täällä muita, kellä sama tilanne, kuin meillä?
Meillä on siis yksi lapsi, mutta toista ei vaan kuulu...
Toivo alkaa olla lopussa.
Joka ilta pala kurkussa. :(
Sekundääri lapsettomuus
7
219
Vastaukset
- ÄidinRakkaus
No hei. Täytyy nyt vastata vietiin kun tiedän miten pahalta tuo tilanne tuntuu. Meillä on yksi lapsi ja toista ehdittiin yritellä kaksi vuotta ennen kuin mentiin tutkimuksiin. Lapsettomuudelle ( vai voinko äitinä näin sanoa ) löytyi syy ja lääkäri sanoi että meillä ei ole juurikaan mitään mahdollisuutta raskautua ilman lääketieteen apua. Tieto todellakin lisäsi tuskaa. Ensin asennoiduimme niin että " no selvä, meillä on yksi lapsi ja enempää emme saa ", mutta kun aikaa kului niin asia oli mielessä koko ajan ja olin itkuherkkä kun harmitti niin kovasti. Niimpä päädyimme kokeilemaan lapsettomuushoitoja.
Tällä hetkellä olen onnellisesti raskaana vko 14. Menkää ihmeessä tutkimuksiin jos halu toiselle lapselle on noin kova. Kannattaa ensimmäiseksi viedä miehen spermanäyte niin sen jälkeen sinuakin aletaan tutkia tarkemmin ( siis jos sperman laatu on hyvä ). - tunteettomuuttako?
ymmärrän kyllä että teitä satuttaa,mutta tämä on kuitenkin lapsettomuus palsta.. you know? Täällä on naisia jotka eivät ole saaneet yhtäkään lasta monen vuoden yrityksenkään jälkeen. He ovat lapsettomia, te ette.
- PainuKuuseen
Ootko ihan pimee!!
Juuri tuo asenne on kaikista järkyttävin!!!???
Lapsenkaipuu siis on arvotonta, jos on jo ennestään lapsia??
Mihinkäs palstalle menee henkilö, jolla on todettu sekundaarinen lapsettomuus???
Oot kyllä yks ******** *****!!! - kielletty termi?
Millä nimellä sitten sekundaarisesti lapsettomat saa kutsua itseään? Raskaakstulemattomat? Hedelmällisyysngelmaiset? Mahot? Missä "sekundamahot" saa kirjottaa ettei pahottas primääristi lapsettomien mieliä?
Lapsettomuudesta kärsii kun ei ole saanut juuri sitä lasta /niitä mitä toivotaan.
Hei!Olin aikanaan myös vihattu lapsettomuuspalstoilla,kun toivoin perheeseemme toista lasta......Sen vain sanon,että tuska on KOVA......Toivoo sitä ekaa tai toista kääröä....kotiinsa....Mielettömästi jaksuhaleja kaikille hoidoissa oleville!!!!
- googleta vaikka
tiedätkö mitä maho tarkoittaa?
- MahoMikäMaho
Tällä hetkellä olen maho, eli lisääntymiskyvytön.
Googleta ihan itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1125468Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku413665Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖523495Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933348- 811887
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt341777450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1341667Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431619Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531326- 161189