Sekundääri lapsettomuus

Mahoko?

Hei.
Onko täällä muita, kellä sama tilanne, kuin meillä?
Meillä on siis yksi lapsi, mutta toista ei vaan kuulu...
Toivo alkaa olla lopussa.

Joka ilta pala kurkussa. :(

7

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄidinRakkaus

No hei. Täytyy nyt vastata vietiin kun tiedän miten pahalta tuo tilanne tuntuu. Meillä on yksi lapsi ja toista ehdittiin yritellä kaksi vuotta ennen kuin mentiin tutkimuksiin. Lapsettomuudelle ( vai voinko äitinä näin sanoa ) löytyi syy ja lääkäri sanoi että meillä ei ole juurikaan mitään mahdollisuutta raskautua ilman lääketieteen apua. Tieto todellakin lisäsi tuskaa. Ensin asennoiduimme niin että " no selvä, meillä on yksi lapsi ja enempää emme saa ", mutta kun aikaa kului niin asia oli mielessä koko ajan ja olin itkuherkkä kun harmitti niin kovasti. Niimpä päädyimme kokeilemaan lapsettomuushoitoja.

Tällä hetkellä olen onnellisesti raskaana vko 14. Menkää ihmeessä tutkimuksiin jos halu toiselle lapselle on noin kova. Kannattaa ensimmäiseksi viedä miehen spermanäyte niin sen jälkeen sinuakin aletaan tutkia tarkemmin ( siis jos sperman laatu on hyvä ).

• tunteettomuuttako?

ymmärrän kyllä että teitä satuttaa,mutta tämä on kuitenkin lapsettomuus palsta.. you know? Täällä on naisia jotka eivät ole saaneet yhtäkään lasta monen vuoden yrityksenkään jälkeen. He ovat lapsettomia, te ette.

• PainuKuuseen

Ootko ihan pimee!!
        Juuri tuo asenne on kaikista järkyttävin!!!???
        Lapsenkaipuu siis on arvotonta, jos on jo ennestään lapsia??

Mihinkäs palstalle menee henkilö, jolla on todettu sekundaarinen lapsettomuus???

Oot kyllä yks ******** *****!!!

• kielletty termi?

Millä nimellä sitten sekundaarisesti lapsettomat saa kutsua itseään? Raskaakstulemattomat? Hedelmällisyysngelmaiset? Mahot? Missä "sekundamahot" saa kirjottaa ettei pahottas primääristi lapsettomien mieliä?
        Lapsettomuudesta kärsii kun ei ole saanut juuri sitä lasta /niitä mitä toivotaan.

• Hei!Olin aikanaan myös vihattu lapsettomuuspalstoilla,kun toivoin perheeseemme toista lasta......Sen vain sanon,että tuska on KOVA......Toivoo sitä ekaa tai toista kääröä....kotiinsa....Mielettömästi jaksuhaleja kaikille hoidoissa oleville!!!!

• googleta vaikka

tiedätkö mitä maho tarkoittaa?

• MahoMikäMaho

Tällä hetkellä olen maho, eli lisääntymiskyvytön.
      Googleta ihan itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      137
      3850
    2. Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista

ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv
      Maailman menoa
      324
      2745
    3. Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle

Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,
      Maailman menoa
      0
      2210
    4. Sanna on pakottaja, domina

Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k
      Maailman menoa
      44
      2048
    5. Skodan hankintaan painostaminen toi potkut

Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll
      Skoda
      14
      1793
    6. No onneks ei tartte sit olla

Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....
      Ikävä
      11
      1535
    7. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      140
      1290
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      93
      1222
    9. Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä

Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu
      Yleistä autoilusta
      90
      1043
    10. Mitä sun päässä oikeen liikkui

Silloin kun menit laittamaan sille viestiä? Jotenkin tosi outoa?
      Ikävä
      54
      1011
    Aihe