Mistä saa niitä torven mallisia kumisia osia rintapumppuun (avent isis), niitä missä on ne ilmatyynyt.
Aventin maidonkerääjis on vähä samantapanen se rintaa vasten tuleva kansi, mutta pystyykö sitä oikeasti käyttään siinä tilalla? onko yhtä tehokas?
mulla toi pumppu on, mutta en enää löydä varaosia, joku aika sit sai vauvatavara.net sivulta, mut enää en löytäny :(((( hitsi ku ei tajunnu sillon ajossa niitä ostaa!
Sitten... olen aina aijemmissa imetyksissä jostain syystä epäonnistunut imetyksessä ja nipinnapin onnistunut imettämään senkään kaksi kuukautta....
kertokaas nyt kaikki konstit mitä itse olette käyttäneet, haluan imettää erittäin pitkään!!!! vuoiskaan ei olisi mulle yhtään outo käsite... ois ihana kokea onnistunut imetys!
Philips Avent isis rintapumpun varaosia?????
pulmia
4
1182
Vastaukset
- hentoperhonen
vauvatar.fi (sieltä imetys ja ruokailu osioissa on jotain varaosia - en ole varma onko nämä tarvitsemasi mutta toivotaan näin :)
- ap
minä katson... yleensä tosta on vaan ne perus tiiviste osat myynnissä, muttei sitä torven mallista :(
- ap
Ei ollut tuollakaan, pitäisi varmaan ottaa yhteyttä suoraan valmistajaan ja tiedustella....
- sieltäpä
raskauskeiju.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755