Mika Myllylä kuoli.

oikeus ja joo.

Mitä epäilette?

16

363

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei selvä tapaus

Myrkytetty, ALKO, oikeutee haastettava.

• Etyylialkoholi

Hikoili ensin tuhansia litroja.

• Kettu3

Tuli mieleen, että kaiken tämän dopig-homman jälkeen ja tietäen hänen elämänsä viime vuosina, olisiko ollut ihan henkilökohtainen ratkaisu.

• Suomalaisten MESTARI HIIHTÄJIÄ vastaan on käyty "oikeutta" lähes 20 vuotta.. Kuka siitä on hyötynyt.. Kymmenet asianajajat miljoonilla euroilla.. Tämä on niin sairas juttu Suomalaisessa Yhteiskunnassa.. Miksi meille ei riitä että urheilija saa kilpailukiellon.. Miksi Suomen edustajaa painostetaan niin paljon että hän päättää päivänsä itsemurhaan?? Suomen kansa on paljon sairaampi kuin yksikään urheilija!!
      Suomessa ns. työtön Murhaaja saa Huipputuomarin maksutta, mutta jos minä olen töppäillyt jollain tavalla, mutta asun omassa asunnossa, niin oikeusaputoimistoon pitää turvata.. On tämä niin perseestä.. Me "suomalaiset olemme hulluja, kun kaikkeen alistumme!!

• 17

Eiköhän Mika Myllylä kuollut v i t u t u k s e e n.

• perapervo777

itsemurhaan!

• ei lääke

Hiihtopomot ajo USKOVAISEN, raivo raittiin miehen ryyppäämää, uskottelivat että ALKOHOLI on lääke, melkee etteivät kaataneet suuhun.
      Nyt ovat niin osaa ottavia.

• dooppaajat

Dopingjuttu taisi lähteä liikkeelle, koska Aho ryhtyi presidenttiehdokkaaksi. Siksi ainakin alkoi loputon oikeusjuttu. Myllylänkin piti vielä keskiviikkona todistaa asiassa. Voi saatana sentään se tappoi hänet.

• jos joltain..

lämpimien maiden edustajalta löytyy kiellettyä todetaan vain että hänen suorituksensa hylättiin.MIKSI MEILLÄ PITÄÄ LYNKATA

• dopkäytäntösil...

Myllylä todisti kesäkuussa 7 päivänä ja varmaan tiesi, mitä se tarkoittaa muille?
        Sen jälkeen alkoi putki, joka johti ............
        Oikeusistuimen ja poliisin sadismilla pitäisi olla raja .........

• Heimo31098

Jos Jari Räsänen ja kumppanit eivät olisi valehdelleet oikeudessa dopingin käytöstä, niin tämä koko ei olisi paisunut tälläisiin mittasuhteisiin. Sen valehtelun takia STT joutui maksamaan suuret korvaukset ja yksi toimittaja menetti työnsä.

Valehtelu oikeudessa on vakava asia ja tästä taas näkee mihin se johtaa.

• epämääräistäjengiä

Sen ryyppyporukka on ilmeisesti ollut vähän epämääräistä kun ammuskelevat yöllä pihassakin huvikseen...

• JJ

SAI SYDÄNKOHTAUKSEN

• Helteellä

voikin saada SYDÄRIN - oli varmaan sydämen laajentuma sen ylimääräisen rehkimisen seurauksena .

• Ryyppäs liikaa

Sekosi kännitoilailu morkkiksiinsa.

• varmat pettivät

Oli kyllä Finlandian viimeinen mies hiihtäjä, ei oo uutta tullu, eikä taida tulla, ura vaa loppu kesken kaiken, eikä omasta syystä, omat koirat purivat, kai tarkoituksella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      5403
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      569
      2717
    3. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2639
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      151
      2551
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      24
      2217
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82