MOI OON 24V TYTTÖ JA MUA ALKAA ÄRSYTTÄÄ TOI AINANE VALITUS SIITÄ KUINKA ALAIKÄSTEN JUOMINEN ON VAIN HUONO ASIA JA VÄÄRIN JA TEKEE IHMISET TYHMÄKSI JA VAIN IDIOOTI JOILLA EI OLE MITÄÄ MUUTA ELÄMÄÄ TAI TULEVAISUUTTA TEKVÄT SITÄ! LUKEKAA TÄÄ NI TODISTAN ETTÄ OOTTE VÄÄRÄSSÄ!
yläasteen päättäristä 9,5 keskiarvo, suoraan suomen parhaimpaan urheilulukioon, loistavia arvosanoja, huippu-urheilua, arvokisamitaleja, ja lukiosta kirjotin ulos E:en papereilla! Neljättä vuotta oikiksessa !Monet luulee et mulla ei mahtunu nuoruutee mittä muuta ku koulu ja urheilu! Noh, mahtuhan mulla vaikka mitä :D
Tässä mun saldo 13-18-vuotiaan alkohlin merkeissä:
lukuisia sammumisia jopa keskellä kouluviikkoa ja treeni kautta, monia yhenillan juttuja jotka on päätyny sänkyyn, kesken koulu päivää vessassa istuskelua oksennusta odotellessa, keskellä helsingin yötä bikineissä kulkemista yksin, urheiluleirillä ulkomailla dokaamaa lähtemistä joka päätty sairaalaan tiputukseen, thaimaassa kännissä skoballa ajamista josta meinattiin jäädä kiinni, moniamonia ittensä nolauksia ja muita, kisoihin lähtemisiä hirveessä darrassa tai jopa vähän kännissä, lentokone matka amerikkaa aivan järkyttävässä darrassa, kotibileitä ja muita, siskon papereilla clubeihi menoja ja niitten vessojen käyttöjä miesten kanssa, strippaamista millon missäkin, keskellä kovaa treeniviikkoa kesällä siinä samassa kaksviikkoo putkee joka ilta nousut ja kunnon kännit, tupakan ja tupakkaa vahvemman polttelua, koulussa dokaamista, poliisien kaa ongelmiin joutumista, ja moniamonia muita vastaavia! JA HETKEEKÄÄ EN VAIHTAIS POIS TAI KADU!! noi vuodet oli parasta aikaa mun elämässä ja ne on jo ohi! samalla ku idin huolta et saan hyvän ammatin isona ja sain tehä sitä mitä eniten rakastin, eli urheilla, ni vietuin mun toista elämää eli sitä bilettävää osapuolta joka oli joka lauantain jossai sekoilemassa! JA KAIKKEIN PARASTA ON ETTÄ MUN VANHEMMAT EI TIEDÄ MITÄÄN! NE LUULII VIELÄ PARIVUOTTA SITTE ET MÄ EN IKINÄ DOKANNU JA ET OLIN IHA KILTTTI TYTTÖ! VAIKKA MÄ OLIN PAHIMMAST PÄÄSTÄ! SIIS OIKEESTI MUA PAHEMPAA JA VILLIMPÄÄ SAI ETTIÄ! noi vuodet oli ihanii ja kaikest opittii, toki omien lapsien en anna tehä välttämät iha kaikkee mitä mä tein, mutta aion kuitenki kertoo mun nuoruudesta niille!
TÄSSÄ TILLE TODISTE ETTÄ KAKSI ELÄMÄÄ VOI YHDISTÄÄ TOISIINSA JOS VAIN TARPEEKSI HALUAA (:
REPIKÄÄ TÄSTÄ (:
6
176
Vastaukset
Tämähän on siis uskomatonta paskaa.
Siis minäkin voin todistaa kaikenlaista täällä netissä.
Minulla oli peruskoulussa tasan 10 keskiarvo, eli sinä olet siihen verrattuna täysi nolla, ja pääsin oikiksesta pelkän vuoden opiskelun jälkeen, koska olin niin paljon parempi kun muut, toisin kuin sinä, joka lusit siellä useamman vuoden.
Lukiosta kirjotin jotain tyyliin 15 laudaturia eikä mun tarvinnu edes lukee niihin kirjotuksiin, koska mä oon luonnostani voittaja ja paras kaikessa mitä teen.
Nyt teen töitä kotona etä-asianajajana, ja tienaan sellaset 8000€/kk, eli sellasta kivaa taskurahaa, jolla voi kadulla heitellä sellasia luusereita kuin sinä.
Tämä siis todistaa, että sinä olet pyöreä (siis ruma ja lihava lössykkä) nolla ja minä olen todellinen sankari tämän maan päällä.Hienoo, että oot menestynyt mutta mikä tekee kännisekoilusta ylpeilyn aiheen?
- j.rocket
Ei heijastu kyllä älykkyytesi/opiskeluissa menestymisesi sun kirjoitustaidoista yhtään. Kirjoitusvirheitä, yhdyssanavirheitä ja pilkkuvirheitä riittää.
- Kännisekoilut...
Kännisekoiluthan on vaan keino yrittää todistaa kuinka kypsä on, oikeastihan sillä nimenomaan todistetaan päinvastaista. Teinit juo alkoholia sen takia kun se on niin siistiä. Kypsät aikuiset purkaa vaan patoutuneen vihansa ja masennuksensa pulloon.
Ja itsehän minun ei siis tarvinnut edes mennä oikikseen, suoraan värväsivät korkeimman oikeuden tuomariksi lukion jälkeen. - MASTERMAN05
MÄ OON 6 VUOTIAS 10 LAUDATURII KIRJOTTANU GENEETIKKO KEKSIN PAREMMAN LAITTEEN KUIN PCR SAIN SIITÄ 9001 MILJARDIA DOLLARIA RAHAA JA RYYPPÄSIN ITTENI HENGILTÄ KUN DOKAAMINEN ON NIIN HAUSKAA KUN OON VIELÄ TÄLLÄNEN NERO, NIIN OSASIN HERÄTTÄÄ ITTENI ELOON JOTTA MÄ VOISIN RYYPÄTÄ ITTENI HENGILTÄ UUDESTAAN!!!11
NYT MÄ TULIN TÄNNE LESOON ETTÄ OTTAKAA VIINAA VIINA ON HYVÄÄ JA TORISTAN ÄIDINKIÄLEN LAUDATURIN TAITONI YHDYS SANOILLA JA OIKEN KIRJOTUKSELLANI! - ja mä oon Einstein..
Kyllä huomaa, että olet sekopää.
Ja oikea sekopäiden sekopää on vielä ylpeä siitä :D
"TÄSSÄ TILLE TODISTE ETTÄ KAKSI ELÄMÄÄ VOI YHDISTÄÄ TOISIINSA JOS VAIN TARPEEKSI HALUAA "
Tuolla menolla sinulla on kohta ne molemmat elämät mennyttä. Voit pitää itseäsi onnekkaana, että ylipäätään olet elossa.
Mutta onneksi olet trolli. Ainakin toivon niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915896
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804762Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv933001Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262780Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska252036Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191486Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351047Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851018Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125940- 48754