Hei! eli Vaasaan muuttamassa etelä-suomesta ja vuokra asuntoa etsin, onkos ideoita mistä sais hommattua edullisen yksiön opiskelijalle? ja mieluiten läheltä keskustaa ja ammattikorkeakoulua? VOAS:ille olen hakemuksen jättänyt, mutta mistä voisin ottaa yhteyttä yksityisiin vuokran antajiin? kiitoksia.
Vuokra-asunnot
3
808
Vastaukset
- gfdgfdbvcb
Pikipruukki vuokraa melkein kaikki Vaasan vuokra-asunnot, joten kannattaa heidän sivujansa pääsääntöisesti seurata. Ristinummen kiinteistöhuolto tms. vuokraa myös, mutta lähinnä ristinummen alueelta, joka on kaukana amk:sta. Toisaalta kyllä sieltä muitakin kohteita satunnasesti löytyy.
Tori.fi on myös ihan hyvä sivusto. Sieltä saattaa löytyä vuokrattavia asuntoja yksityisiltä, jotka eivät ole kehdanneet nostaa vuokraa oikealle tasolle.
VOAS on omasta mielestäni hyvä vuokranantaja ja hinnat ovat sopivan matalat. Itse asuin vuoden Palosaaressa VOASIN kaksiossa kämppiksen kanssa ja olin hyvin tyytyväinen hintaan ja laatuun. - tässäyx
- jrjtjas
edelliselle kirjoittajalle: aika paljon virheluuloja kirjoituksessasi. Ristinummen KP (www.rkpvaasa.com) vuokraa asuntoja myös keskustassa ja muuallaki. Pääosa asunnoista titenkin Ristinummen suunnalla.
Pikipruukilla ei ole läheskään niin merkittävä asema kuin annat ymmärtää. Yksityiset omistavat keskustassa vähintään saman verran vuokra-asuntoja. Jälkimmäisiä löytää esim. SKV Kiinteistönvälityksen ja vuokrakoti.com sivuilta. Myös Vaasan Ikkunan nettisivulla lehden näköisversiossa on usein paljon ilmoituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181409
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!421281Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka501029- 102898
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa51815Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r84813Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s77733Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56718- 34646
- 59645