Vuokra-asunnot

asuntoa vailla

Hei! eli Vaasaan muuttamassa etelä-suomesta ja vuokra asuntoa etsin, onkos ideoita mistä sais hommattua edullisen yksiön opiskelijalle? ja mieluiten läheltä keskustaa ja ammattikorkeakoulua? VOAS:ille olen hakemuksen jättänyt, mutta mistä voisin ottaa yhteyttä yksityisiin vuokran antajiin? kiitoksia.

3

808

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdgfdbvcb

Pikipruukki vuokraa melkein kaikki Vaasan vuokra-asunnot, joten kannattaa heidän sivujansa pääsääntöisesti seurata. Ristinummen kiinteistöhuolto tms. vuokraa myös, mutta lähinnä ristinummen alueelta, joka on kaukana amk:sta. Toisaalta kyllä sieltä muitakin kohteita satunnasesti löytyy.

Tori.fi on myös ihan hyvä sivusto. Sieltä saattaa löytyä vuokrattavia asuntoja yksityisiltä, jotka eivät ole kehdanneet nostaa vuokraa oikealle tasolle.

VOAS on omasta mielestäni hyvä vuokranantaja ja hinnat ovat sopivan matalat. Itse asuin vuoden Palosaaressa VOASIN kaksiossa kämppiksen kanssa ja olin hyvin tyytyväinen hintaan ja laatuun.

• tässäyx
    • jrjtjas

edelliselle kirjoittajalle: aika paljon virheluuloja kirjoituksessasi. Ristinummen KP (www.rkpvaasa.com) vuokraa asuntoja myös keskustassa ja muuallaki. Pääosa asunnoista titenkin Ristinummen suunnalla.

Pikipruukilla ei ole läheskään niin merkittävä asema kuin annat ymmärtää. Yksityiset omistavat keskustassa vähintään saman verran vuokra-asuntoja. Jälkimmäisiä löytää esim. SKV Kiinteistönvälityksen ja vuokrakoti.com sivuilta. Myös Vaasan Ikkunan nettisivulla lehden näköisversiossa on usein paljon ilmoituksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      118
      1409
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      42
      1281
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      50
      1029
    4. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      102
      898
    5. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      51
      815
    6. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      84
      813
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      77
      733
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      56
      718
    9. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      34
      646
    10. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59