Ostin eilen Nokian C7 -puhelimen. Minulla oli jo edellisessä puhelimessa tuo MicroSD-kortti joten siirsin sen sitten suoraan tähän uuteen. Mutta mutta, kortilla olevat kuvat ja musiikki kyllä löytyy ja aukeaa, mutta mp3-muodossa olevia soittoääniä puhelin ei löydä. Ei anna avata edes sitä kansiota missä soittoäänet ovat kortilla. Onkohan jollain muulla tullut vastaavaa vastaan tai osaako joku kertoa mistä tämä voisi johtua?
Kytken kyllä puhelimen tänään töiden jälkeen tietokoneeseeni ja tutkin asiaa sitä kautta, mutta jos joku osaisi jo nyt kertoa jotain, niin siitä olisi paljon apua! :)
C7 ei tunnista soittoääniä
5
102
Vastaukset
- Grill
Nostelen tätä jos joku kuitenkin osais kertoa missä vika tai jos jollain on tullut samanlaista tilannetta vastaan? Tietokoneeseen kun en ole ehtinyt vielä puhelinta kytkeä...
- 3 + 17
Aiemmin vastaavaan tilanteeseen olen lukenut palstalla neuvottavan asentaa-tallentaa ensin OviSuiteen ne MicroSD:n jutut ja sitten kortti puhelimeen ja OS:stä uudestaan kortille. Itsellä ei kokemusta.
Siinä välissä kortti kannattaa alustaa.
- 3 + 17
Toisinaan mm. digikameroita koskien neuvotaan alustamaan kortti juuri siinä laitteessa missä sitä käyttää. En sitten tiedä mikä taika siinä on, mutta sanovat kortin toimivan varmemmin ko. kannettavassa laitteessa tällä metodilla. Tämä siis tuolta digikamerafoorumilta luettuna josku taannoin.
Avaajalle, toimiko metodi? Oletko ollut tyytyväinen uuteen C7:n?
- Grill
Ok, kiitos. Kokeilen näitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057