WH-viisumi jotain?
ensiksi iso kiitos ja kumarrus aussiematen tiedoista!!! erittäin hyödyllistä!
kävin sitten selailemassa siellä immi.gov sivuilla ja haluaisin tietää että onko se viisumin hankinta nyt maksullista?
kaverini ovat matkustaneet ausseihin ennen ja eivät muistaneet varmaksi, mutta sanoivat että ei muistaakseen maksanut mitään tai jos maksoi niin ihan vähän vaan.
maksaako
hmmmmmmm... :)
3
180
Vastaukset
- tyttönenvaan19
ite hain sen tällä viikolla ja makso n.200e.
oli selkee täyttää vaikka enkku ei oo mun vahvuus ja vastaus tuli 12 tunnissa :) - hmmmmmmmm... :)
kiitos kiitos tyttönenvaan19. hinnat on varmaan noussu niinkun ne tekee :)
- hmmmmmmm.... :)
niin ja vielä sellaista että jos ottaa pelkän menolipun päästävätkö ne siellä australiassa mua maahan??
paluu lippua en aikonut ostaa koska jos viisumi on vuoden eikä sitä tiedä milloin sieltä pois tulee.. :)
kiitti kiitti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark3098551Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1994676Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy313170Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1952634Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171182213Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s1011769- 511766
- 581678
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3501368- 1701354