Nintendo 3DS

nindendo

kokemuksia?

10

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 45gdry4y6iktr4

      Omat kokemukset oli aika kehnot. Jos laite olisi halvempi voisin olla vähän anteeksi antavaisempi mutta here goes:

      Näyttö ja grafiikka:

      näytön koko on liian pieni tietyille genrelle ja 0,5 tuumaa auttaisi paljon. Olen pelannut rayman 3d ja samurai warriors chroniclesia ja koko ajan joutunut tihrustamaan. Näköni on hyvä mutta silti liian paljon yksityis kohtia ei vaan yksinkertaisesti hahmota tarpeeksi hyvin joten pelaaminen tuntui rasittavalta silmille.

      Graafisesti 3DS oli suuri pettymys. Samurai warriors ja Rayman 3D näyttivät todella kehnoilta ainakin ilman 3D efektiä. Laite ei myöskään kummassakaan pelissä pitänyt ruudun päivitystä tarpeeksi korkealla joten pelit eivät myöskään pyörineet sulavasti. Pakko myös mainita että 3D;tä ei suositella pitämään yli 30min kerralla ja itse en voinut kuin 10min pelata 3D:llä ja sen pienen peli session jälkeen silmät tuntuivat oudoilta vielä pari tuntia pelaamisen jälkeen. Vähän kuin olisi jonkun toisen silmät päässä.

      Resoluutio oli kauhean pieni. Laitteen pieni näyttö ja suttuiset grafiikat eivät takaa mieluisia peli kokemuksia ellei kyseisellä pelaajalla ole todella vaatimattomat standardit ja rahaa tuhlata.

      Kontrollit/ääni/akku

      Kontrollit oli todella hyvät ja varsinkin äänet. 3DS:ssä on panostettu äänen laatuun joten siitä pisteet kotiin. Analogi tatti oli erinomainen ja kaikki muut toiminnot todella jees. Akku toisaalta ei kestä kauaa. 3DS peleissä ehkä 3-4 tuntia ILMAN 3D:TÄ. Akku latautuu n.3 tuntia.

      Yhteensopivuus DS:SÄN kanssa:

      3DS:SÄN alempi näyttö on 3 tuumaa ja ylempi 3,53 tuumaa. Kun pelaa DS pelejä niin ylempään tulee mustat ruudut sivuille jolloin ruudun koko vastaa ensimmäistä DS konsolia. Tällöin joutuu pelaamaan vielä pienemmällä ruudulla kuin 3DS pelejä. Laitteen voi myös skaalata korkeammalle resoluutiolle jolloin ruudut pienenevät vielä pienemmiksi mutta näyttävät paremmilta. Turha toiminto sinänsä koska ruudun koko on noin tikkuaskin kokoinen skaalaamisen jälkeen. Osa DS:SÄN peleistä myös näyttävät suttuisemmilta ja haalistuneilta kun niitä pelaa 3DS:SÄLLÄ.

      Kaiken kaikkiaan. Itse suosittelen ostamaan DSXL version tai odottamaan kunnes 3DS maksaa alle 200e koska laite ei todellakaan ole 280e arvoinen ainakaan itseni mielestä.

      Myös WII U tai PSP VITA olisi paljon paremmat vaihtoehdot kuin 3DS.

    • Nintendo100%fani

      Olen eri mieltä, 45gdry4y6iktr4! (Tuossa näyttö-kohdassa)
      Olen aivan 100% nintendo fani! Minusta on hienoa, kun näyttö on pieni. Olisit kokeillut 3dnä. Etkö osannut siirtää nappia ylöspäin oikeassa reunassa vai!?! Saattaa olla, että et ole tottunut pelaamaan niin pienellä näytöllä. Minä olen pelannut jo ikäni dsillä. Omistan siis kaikki nintendo ds versiot, lukuunottamatta ds i XLlää. 3ds ei olekaan tarkoitettu ds-pelien pelailuun. 3dssällehän on omat pelit. Huomio kaikille ihmisille: 3ds on hintansa veroinen! Kannattaa ostaa! En halua olla ilkeä, mutta tämä on mieloipiteeni. :)

    • Onks 3ds hankkimisen arvonen pelikonsoli?

    • 1+15

      Kannattaa odottaa että hinta putoaa ;) jos oikein muistan, niin luin että hinta tippuu alle kahdensadan loppuvuodesta

    • wiips3

      ihan ookoo konsoli :)

    • Nfkfkfkfnfn

      Mulla olisi myynnissä uudenveroinen 3ds konsoli, takuutakin jäljellä 8kk. Ota yhteyttä jos kiinnostaa: [email protected]

    • -blue1

      Vastaan aika myöhään tähän, joten kaikki varmaan tän tietää, mutta 3DS hinta on pudonnut 170! :)
      Suosittelen sitä kovasti, sillä itselläni ei ainakaan ole silmät tulleet kipeiksi. Ruutu on minusta juuri oikean kokoinen, äänet hyvät, ja 3D efektin säätely on nerokas systeemi! Rakastan tätä!

      • NtdoFreak97

        Samoin. ;)


    • -A-

      voiko nindendo 3ds:ällä pelata nindendo ds pelejä????

    • Aksu

      Nintendo 3DS on taaksepäin yhteensopiva Nintendo DS sekä Nintendo DSi - pelien kanssa. Nintendon omilta sivuilta löytyy paljon tietoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      429
      4692
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1670
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1411
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1319
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1234
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1151
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      960
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      837
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    Aihe