N8 sovellukset Widgeteiksi?

Hermo menee kohta

Jo on kumma kun en onnistu laittamaan luuriini Widgetejä sovelluksista, latasin sinne Ovesta mm. Valion ja Mtv3..... Pitäisikö onnistua saamaan ne Widgeteiksi vai onko vika käyttäjässä? Jos ne saa niin miten????

13

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kertokaa ny

Niin ja onko muuten kartat pakko päivittää ennen että alkaa ilmainen navigointi toimiin? Mulla ainakin tuli joku pakollinen päivitys-juttu ja paljon huonommaks naytti menevän kartta.

• 5230,.

Ilmasta on vaikket päivittäs yhtään

• Jos Nokia Ovi kauppaan tulee päivitys niin se on pakko päivittää jos aikoo käyttää sitä, mutta jos Ovi karttoihin tulee päivitys niin sitä ei ole pakko päivittää.

• ap

No, minä tyhmä päivitin kartat. Onkohan mitenkään mahdollista saada sitä alkuperäistä karttaa takaisin? Mitä mieltä muuten ootte navigaattorista? Mä oon nyt kolme kertaa sitä testaillut ja on mielestäni aivan seko. Neuvoo minne sattuu ja laskee reittiä uudellees koko ajan. Siis tuttua reittiä ajaessani pyyysi kääntyileen koko ajan vaikka ei kuulunut. Ei oikein oo uskottava.

• C7-00

Noi kaikki sovellukset ei toimi Widgetteinä. Esim. juurikin noi mtv3 ja valio
      Kun menet Widget-luetteloon, niin siitä yläpuolelta pääsee Ovi-kauppaan katsomaan niitä Widget-sovelluksia. Olen kuitenkin huomannut, että siitä puuttuu aika monia.

• 17 23

turhia noi widgetit,selaimella saa samat jutut

• ap

Sepä tässä kosketusnäytössä ärsyttää verrattuna vanhaan 6220 classic- luuriini, kun ei oo nuolinäppäimiä tuntuu että pitää paljon enemmän painella tota näyttää joka ei läheskään ees joka toinen kerta toimi yhellä hipasulla.... rahastusta tämä homma, akkuakaan ei ite pysty enää vaihtaan, mitähän ollenkaa maksaa alan liikkeessä sekin????
      Hitusen kaduttaa jo koko ostos....

• ap

Kysyisin viel' sellasta että oon vissiin onnistunut poistaan sen aloitusjutun millä pääsee mm fb ja twitter, saako sen jotenkin takasin kun nyt tolla fb widgetillä ei tapahdu mitään kun sitä painaa??
        Tien et pääsee webin kautta mut haluisin sen "kuvakkeen" tohon takasin.

• utelias1111

Muakin kiinnostais miten sen yhteisöpalvelukuvakkeen saa takasin, että pystyy esim jakaan kuvia naamakirjaan?

• Vastauksia kiitos

Voisko joku kertoa millä keskustelupalstalla ihmiset jotain tietävät kun kerran täällä ei????

• C7-00

Sen Yhteisöt-kuvakkeen saa lisättyä aloitusnäytölle, lisäämällä Pikavalinnat-widgetin, johon saa itse valita haluamansa sovellukset. Widgettejä voi lisätä painamalla aloitusnäyttöä pitkään ja napsauttamalla tyhjää widgetin paikkaa. Pikavalinnat-widgetin sovelluksia saa muutettua painamalla sitä pitkään ja valitsemalla "Asetukset"

• ap

Joo tiedän tuon ja mulla on se fb widget tossa missä lukee kirjaudu ja salasana mutta kun sitä painaa ei tapahdu mitään!!!! Ja kun koitan kuvia lisätä faceen niin tulee että lähetys epäonnistui. Onko siis vika puhelimessa, operaattorissa vai minussa?
      Olisiko sittenkin pitänyt ostaa joku iphone?

• ap

siis ei tietenkään salasana vaan sp-osoite. ja kun pitkään sitä painan tulee vaihtoehdoksi vaan että poista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe