Ahtoputkessa välijäähdyttimen jälkeen mittari näytti lukemia 0,3bar - 0,7bar (hukkkaportin säädöt) ylipainetta. Nyt kun sijoitin sen imusarjaan suoraan niin lukemat menee vaan 1kilon alipaineesta nollaan. Mittari on autogagen ja tuntuu että se ei imusarjasta osaa näyttää ylipainetta koska alipaine vetää sen niin alas. Eli kun kiihdyttää niin mittari menee 1kilon alipaineesta nollaan vaikka ahdistusta on moottorille jarrulla ja isolla vaihteella. Onko muilla vastaavaa kokemusta? ja lisäksi haluaisin tietää mistä ootte paineet mittarille ottaneet bensiini autossa? Mulla autona BMW e30 2,5 turbo
Ahtopainemittarin paineet
2
287
Vastaukset
- holset hx50
kokemusta on.se että siinä ahtoputkessa on ahtopainetta ei tarkoita sitä että imusarjassa,siis kaasuläpän jälkeen olisi ahtoa.ongelma on liian pienessä ahtimessa tai liian pienessä ahtopaineessa.ahtopaineen olen aina mitannut imusarjasta,mahdollisimman kaukaa kaasuläpästä.
imusarjasta mitattu paine kertoo sylinteriin menevän ilmanpaineen.
ahtoputkesta mitattu paine taas kertoo ahtoputkessa olevan paineen.
kokoile piruuttasi mitata se paine ennen ja jälkeen välijäähdyttimen,niin tiedät kuinka paljon se välijäähdytin "kuristaa". - ahdinharrastaja-
Mun pitää varmaan vaan uskaltaa kiristää tuota hukkaporttia. Jäykempi jousikin on laatikossa tuossa. Turbo on holset 3ld (iso) ja gti pösö 1,9 ahto 0,8bar kyseisellä ahdinmallilla. Voi olla että ahtojen pitää olla toista kiloa putkessa, kun se on vaan vähäinen määrä imusarjassa johtuen laajasta tilavuudesta. 2,5 kutonen jossa vakiona on 171hp niin kyllä pitäs mennä toiselle kilolle ahtojen heittämällä verrattuna pösöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808