MTV3 45 min paljastaa millä maailman ykkös miestä kuvataan!!!!tietysti OLYLLA ja PANALLA!!! lopetakaa tyhjän jauhaminen C N P raukat ei maaiman ykkös miestä leluilla kuvata!!! menkää ja ostakaa Kamera. Mä kuulun YKKÖS LUOKKAAN!!
HAHAA!
9
177
Vastaukset
- ääliö paljastui
ääliön itsetunto se mokomasta "informaatiosta" kohoaa.
- ohh...
"Mä kuulun YKKÖS LUOKKAAN!!"
- Koulut alkaa vasta syksymmällä... nyt nautitaan kesästä - RR Nikkor VR
Missäs on parempi mainosfoorumi?
Koska kameran merkki oli aivan kuin tyrkyllä, on se selvästi Canonin mainos, eikä takuulla halpa. - Siis mitä?
Mikä on maailman ykkösmies? USA:n presidentti?
- V*ttu mitä
skeidaa.
Vedä alahuuli pääsi yli, ja nielaise. - NerousJaToilaus
"Mä kuulun YKKÖS LUOKKAAN!! "
Koffin I on just sulle sopiva luokka - jhgfhgfjh676756785
ekaluokkalainen on ilmoittautunut suomi24.fi:hin
- säätäjätlakkoon
Mä sanon nyt totuuden teille "oikeen" kameran omistajille;
Se on se kuva, joka ratkaisee ja siinäkin se visuaalinen anti eikä pixelitieto!
Olen eräänkin järkkärihemmon nähny säätämässä sitä laatikkoaa loputtomasti, kun tarkoitus on vaan saada kuva aikaseksi. Mummot säätää ja miehet laukoo! - canoninomistajaa
ONKO MERKILLÄ TODELLAKIN VÄLIÄ? ehkä pitäs vaan unohtaa kokonaan nää merkit, kaikki puolustaa oman kameransa merkkiä... haha aikuiset ihmiset täällä puhuu välillä kuin pikkulapset............... jokainen ostakoon ja kuvatkoon sillä kameralla mikä itestä on paras! canonit,nikonit,olympukset ja kaikki menee joskus rikki ja hajoaaa!! tottukaa ihmiset tähän:D ja hei saanko mäki kysyä kuka v*ttu on maailman ykkösmies? oma ehdokkaaani on johnny depp;) jollekin se voi olla villegalle,usa:n presidentti,matti vanhanen, michael jackson, tuksun arto-rakas :D:D:DD:D: että niin... unohtakaa ne merkit!ette te nimellä kuvaa vaan kameralla! (: KIITOS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298