Edulliset muutot ja kuljetukset

pakupojat---

Meiltä edulliset muutto- ja kappaletavara kuljetukset sekä roskien poisvienti. Hintamme on 50e/h ja sisältää 2 kantomiestä ja ison pakettiauton polttoaineineen. Hintamme on sama arkena ja pyhinä.

Meiltä saat myös pelkät kantomiehet muuttoosi. Kysy tarjousta.

Loppusiivoukset kuuluvat myös palveluihimme. Kysy tarjousta.

Toimimme PK-seudulla mutta kuljetukset onnistuu kauemmaksikin.

http://muuttokuljetukset.webs.com



Yhteyden saat spostilla: [email protected]

puhelimitse: 044-9106000


muutto, muutot, muuttokuljetus, apumies, kantomies, kantomiehet, muuttoapu, muuttoauto, vuokra, paku, pakettiauto, kuljetus, kuljetukset, vuokrapaku, edullinen, edullisesti, halpa muutto, halpa, halvalla, edullisin, edullisesti, muuttopalvelu

11

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---------------

      Joopa joo

    • Hannele__J

      Loistavaa palvelua ja halpaa!!!

    • mikkolasta

      Sairaan nopeita jätkiä

    • mkuusemets

      Hei, en saa heihin yhteyttä(soittiin puh sähköposti)! Voisko joku antaa lisätietoja? Kiitos!
      meelis.kuusemets@gmailcom, 0442094410

      • pakupojat

        Lomalla oltiin. Nyt taas takas töissä.


    • meeri1973

      Ei ollu valittamista.

    • pakupojat

      Ylös

    • pakupojat

      uppista

    • pakupojat

      Ylös...

    • pakupojat

      Ja ylös

    • VEROTTAJALTA

      Olen tehnyt muuttoja yli 20v milläs nämä pojat elättää itsensä, jos palkkio on 50€/h
      kolmelta mieheltä....huh...huh...te syötte meikäläisen leipää polkemalla hinnat
      ales, me makasamme verot ym...kulut ei pojat toimi kauaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe