Kotona nimittäin, odottelemassa jos jo huomenna aamulla kolahtaisi luukusta postia koululta..
Sisällä!!!!!
70
1185
Vastaukset
- gt44
Miksi kolahtaisi? Eikös ne postiteta vasta huomenna?
- kuikeli
jos on netposti käytössä, niin tulee jo torstaina. Ainakin Aallon tapauksessa.
- hjkkihh
Jeeeee!!!! pääsin Aaltoon! nyt tuli kirje
- jjjjjihkl
...ja alimmat hyväksytyt on siis: 32,5 ja 61 Aaltoon, 29,5 ja 54,5 Turkuun.
- AaltokutsuuSoonJeba
Elikkä omat 36 pistettä riittivät reilusti Aaltoon, kivakiva. Ei sinänsä etteikö asia ollut satavarma jo pääsykoepäivänä mutta varmistus on aina kiva saada.
- AaltoKutsuuJebajee
AaltokutsuuSoonJeba kirjoitti:
Elikkä omat 36 pistettä riittivät reilusti Aaltoon, kivakiva. Ei sinänsä etteikö asia ollut satavarma jo pääsykoepäivänä mutta varmistus on aina kiva saada.
Itseasiassa juuri tuli tieto että kirje saapunut ja läpihän se meni, eli voin vahvistaa koepisterajan Aaltoon 32,5.
- el1see
siis täh oon joo kans kuullu ton rajan jo monesta paikasta, mut saitteko jo ihan kirjeen vai sähkösen kirjeen vai mitä? ite en vaan voi uskoa, tota rajaa ja että pääsin ennen kuin ite saan sen pirun kirrjeeen ::DD kädet tässäs tärisee
- AaltoSpede
Ihan tavallinen, tosin paksuhko, kirje oli kotiin tullut. Itse siis töissä mutta näin minulle ilmoitettiin.
- muihuihuimuihh
Onko Turun yhteispisteraja todella 54,5? Itsellä on 54.....:( Nyt harmittaa.
- esrdthfgnb ju
Hyväksyttiinkö markkinoinnin tehtävään 23 vaan yksi vastaus vai muutettiinko arvostelua jotenkin, tietääkö joku?
- kjkhgfu
Joo, tänään oli kirje postilaatikossa. Aaltoon siis pääsin yhteispisteillä. Mulla oli toisena vaihtoehtona Turku, ja tässä lukee, että Turkuun on voinut tulla hyväksytyksi yhteispisteval. 54,50 ja koepisteval. 29,50.
- jkljkkjhkjkj
Kuopion raja 23p tai yhteyspisteet 45.
- dfgklj
Oliskokohan kellään tietoa Vaasan rajoista - ja etenkin yhteispisteistä kun itellä koe meni niin heikosti :( Hitto kun jännittää!
- vaasaaa
vaasa 24.5pistet
- wertyert
Vaasa 24,5 (koepisteet) ja 46,50 (yhteispisteet.)
- Porky
Entä pori? Kenelläkään tietoa?
- dfgklj
Oi jes! Pitäis mennä sitte yhteispisteiden kautta onneks sisälle! :)
- sgjp
Kellään tietoa oulusta ja lappeenrannasta?
- AaltoTaiEimitään
Eikös näille merkonomitehtaille ole omia ketjuja?
- aaltoalvari
AaltoTaiEimitään kirjoitti:
Omat ketjut opiskelupaikkaa vaille jääneille provosoijille?
- AaltoElmeri
aaltoalvari kirjoitti:
Omat ketjut opiskelupaikkaa vaille jääneille provosoijille?
Aaltoon pääsin, et hajoa siihen.
- HSE over Aalto
AaltoTaiEimitään kirjoitti:
HSE > Aalto
- skinnarila
lprannan yhteispisteet ja koepisteet?
- åäöåäöåäö
Hylättiinkö siis ne tehtävät 23 ja 24 vai ei?
- K*sipää
Ilmeisesti sisäänpäässeitä, minä mukaanlukien, ei kiinnosta koska niin reiluilla marginaaleilla sisään.
Parit tehtävät sinne tai tänne ei tunnu missään! - ljbbsfk-
Kirjeen mukaan ei hylätty. Eikä niihin ole "vaihtoehtoisia oikeita vastauksia" kun se rivi on tyhjä (omat-oikeat-vaihtoehtoiset oikeat vastaukset).
- 212345ty54
Eipä ole kumpaakaan hylätty.
- åäöåäöåäö
No kiitos.
Kai se on sit Turkuun mentävä näillä pisteillä kuitenkin, siinä tapauksessa.- ???
Onko tietoa Tampereen pisterajoista?
- asdfghjkolpöåä
Tampere :
Yritysjuridiikka 28
vero-oikeus 28
vakuutustiede 26,5 - wannabekylteri
Lappeenrannan pisteet?
- Pave407
Sain Turkun 54,5 mutta mua ei valittu. Mitkähän mahtavat olla mahkut päästä varasijalta? Itse kokeessa oli 22 vastausta oikein.
- Kaustin
Sain 57 Turkuun, mutta en ota paikkaa vastaan vaan aloitan toisella paikkakunnalla, missä on kämppä valmiina.
Niin että ole hyvä, taidat saada mun paikan.
- EIIIIIII
Tampereen kansantaloustiede???
- aaltolainen
Tampereelle kansantaloustieteeseen oli 29p (53,5), markkinointiin puolestaan 30p (58)
- Onko tietoo?
Tampereen laskis???
- Peukutpystyyyn!!!
Vaasan tuotantotalous?
- JEBAJEEE23
SISÄLLÄ OLLAAN!! AALLOSSA NÄHDÄÄN!
- tiidididididid
Hyväksyttiinkö sieltä johonkin kysymykseen useampi vastaus? :) Olen töissä ja pitää venaa monta tuntia ennen kuin pääsen kotiin! :D
- huhhhhuuuuijjjaaa
Mulle ei ole tullut vielä postia tänään!!!! Ei paljoa kuumota...
- df
lappeenrannan pisterajat? paljonko oli? veikkaus on et varmaan 26 ainaki :|
- gigghaa
mistä näen pääsikö jos kirjettä ei tänään tullu?
- jtreedr
gigghaa kirjoitti:
mistä näen pääsikö jos kirjettä ei tänään tullu?
Voit katsoa tuolta http://www.kauppatieteet.fi/tulokset että löytyykö nimesi mistä päin.
- W00wee
Muotsikkaan meni että heilahti!
- asdasdasdasdqwerw
Missäs huomenna ilmoitetaan, että onko sisällä vai ei?
Ja onko tuolla tampereella siis pakko päättää tuo linja heti? Onko jossain tieto, et mikä kannattaa valita?
Onpa muuten pisteet taas nousseet uusiin atmosfääreihin.- paaaaaaaaaaaaaaaaa22
Kirje tulee jos et ole antanut lupaa laittaa nimeä nettiin.
Tampereelle mennessähän haetaan tietylle linjalle. En ymmärrä, miten et olisi jo linjaasi valinnut hakiessasi. Kannattaa valita se linja, joka kiinnostaa eikä se jota joku toinen suosittelee.
On.
- asdasdasdasdqwerw
Itse laitoin muistaakseni ettei nimeäni saa netissä julkaista.
Voiko soittaa tonne yliopistolle (ja kumpaan, aaltoon vai tamperelle, kun aalto on eka kohde, mutta tampereelle olen menossa) ja kysyä, vai pitääkö odottaa sen kirjeen matelemista?
Tarvisin tuon tiedon pikaisesti.- edruue44uu4eu4
Mitä hittoa? Aalto ekana mutta tampereelle menossa? Jos pääset ensimmäiseen kohteeseen niin menet myös sinne.
Huomenna tai maanantaina tulee kirjeet lopuillekin.
Kannattaa kokeilla sinne soittoa, mutta en usko että tähän aikaan enää vastataan ja huomenna ehdit varmaan saada sen kirjeenkin jo siinä aamupäivällä. - 12345678765434567654
edruue44uu4eu4 kirjoitti:
Mitä hittoa? Aalto ekana mutta tampereelle menossa? Jos pääset ensimmäiseen kohteeseen niin menet myös sinne.
Huomenna tai maanantaina tulee kirjeet lopuillekin.
Kannattaa kokeilla sinne soittoa, mutta en usko että tähän aikaan enää vastataan ja huomenna ehdit varmaan saada sen kirjeenkin jo siinä aamupäivällä.Tarkotti vissiin että pisteet ei riitä Aaltoon mut Tampereelle vois riittää.
Muuten en minäkään ymmärrä.
- ??
Tuleeko kirje myös, jos ei tullut hyväksytyksi? Kiinnostaisi tietää, että paljonko jäi vajaaksi (=koepisteet)...
- puduppuupadee
Tulee
- Huhhhhuiijjjaaa
Pisteet laskettu kymmeniä ja kymmeniä kertoja.. Tulokseksi joka kerralla 34. Kuitenkin, nimeni löytyy Turkuun sisäänpäässeiden listalta.. Wtf?
- yryr
Mistä löytyy lista sisäänpäässeiden nimistä? Tänks!
Tsemii kaikille - tuleva ktm lpr:)
kauppatieteet.fi
- qwerty241
eipä ole kirjettä postilaatikossa....
Mistäs muualta saan tietää, jos en antanut julkaista nimeäni netissä?- qwerty231
Mitenkäs muuten niin moni on saanut tuon kirjeen, kun sivuilla todetaan seuraava:
"
Yhteisvalinnasta riippumattomista syistä johtuen ns. tuloskirje, mistä näet omat pisteesi, ehtii jakeluun vasta maanantaina 11.7.2011."
- eräspweräs
Soita yliopiston hakutoimistoon, ainakin neuvovat sua sieltä.
Kävikö kenellekään niin, että sai 32,5 pistettä, mutta ei päässyt kuitenkaan Aaltoon?- :((((
MULLE KÄVI!!!!!!!!! MIKSI???
- tuhottu unelma
Mulla kävi niin että yhteispisteet 61, enkä päässyt.
Melkoinen vitutus...- Älä hukkaa vuotta
Jos paikka ei varasijoilta aukea niin heti syksyllä avoimen kautta kursseille (päiväkursseille on kiintiöpaikat ja peruskursseja myös iltaopetuksena)!!
- asdasdasdqwer
Mites noi vara/peruutus-sijat?
Saako niitä vaan ekasta hakukohteesta, vai voiko saada myös toisesta?
1p. päähän jäi Tampere =(. Nyt voisin valittaa kysymyksestä 23. - HSE täältä tullaan
Huh sisällä Aalossa. Muutaman pisteen meni yli koepisterajan. Kyllä on helpottunut olo :)
- Kokemusta on...
Onnittelut! Alkusyksy tulee sitten olemaan täyttä lekottelua johtamisen parissa kiristyen tasaisesti loppukevättä ja Tarkkalaa kohti.
- Tarkkis
Kokemusta on... kirjoitti:
Onnittelut! Alkusyksy tulee sitten olemaan täyttä lekottelua johtamisen parissa kiristyen tasaisesti loppukevättä ja Tarkkalaa kohti.
Ainakin viime vuonna Tarkkala oli vastassa jo toisessa periodissa. Tuotantotalouden ja markkinoinnin kurssien jaksoja oli vaihdettu.
- abc12345
Tarkkis kirjoitti:
Ainakin viime vuonna Tarkkala oli vastassa jo toisessa periodissa. Tuotantotalouden ja markkinoinnin kurssien jaksoja oli vaihdettu.
Ensi vuonna tuta on käsittääkseni taas keväällä IV-periodissa.
- ???
Joko ne ei-hyväksymiskirjeetkin on saapuneet kokeeseen osallistujille (Aalto kyseessä)? Kun mä en ole mitään kirjeitä saanut...
- twetww321
Jotkut saa vasta maanantaina
- epäonnistunut
On tullut
- SikmoSilmu
Itse pääsin sisään tampereelle laskentatoimeen.
Varmasti porukkaa harmittaa markkinoinnin tehtävä 23. Äidinkielentutkijan mielestäkin todella selkeä erhe jättää se arvostelematta.
Kuin myös kaikkien valmennuskurssien opettajien mukaan lukien kauppakorkeiden opettajien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070