Moi! oon 16 vuotias tyttö ja oon alkanu harrastamaan mustaa magiaa viime vuonna, senjälkeen kun olin tehny paljo loitsuja et saan rahaa ja poikaystävän(joka on tosi ihana) nii meiän takapihalle alko kasvamaan mustia sieniä, aina kun olen takapihalla nii muu maailma ympäriltä supistuu ja mustat sienet kutsuvat minua niiden luokse sanoin: "TULE, ota meidät!".. tämä alkaa olla sietämätöntä koska näen unta näistä sienistä ja niille muodostuu kasvot mun unissa ja ne kutsuu mua yhä enemmän.. yks päivä mun oli pakko haukata pala yhestä sienestä nii nyt mulle on alkanu kasvamaan ruskeita pilkkuja rintaan ja käsiin! mitä mun pitäs tehä auttakaa!
Mustia sieniä takapihalla
13
796
Vastaukset
- vink vink
älä syö tatteja.
- Noitaaakkakka
Ei vittuk u repeesin, ota kuva sienistä ja sun pilkuista
- Devil's son
Voi voi. Ei ne sienet sulle puhu. Ite vaan ajattelet kun haluat maistaa niitä.
Noh, jos söit tuntemattoman sienen niin siitä totta kai tulee jotain.
Sama jos syöt kärpässienen ja myöhemmin valitat kovista vatsakivuista (ja kuolet luultavasti) joten et olisi syönyt vieraita tatteja!
ota kuva niistä sienistä ja pilkuista niin uskon... - XD
Semmone paikka ku huumetalo siel autetaa ihmisii joil sienet puhuu :P
- GirlieWitchie16
Moi taas!
Ne sienet on tuon näkösiä: http://disinfo.s3.amazonaws.com/wp-content/uploads/2010/09/Psilocybe.mexicana-300x225.jpg
Siis noita kasvaa ihan himona meidän takapihalla!
ne pilkut on tollasii: http://img.listal.com/image/371144/600full-the-witches-photo.jpg- GirlieWitchie16
Argh! ei pitäny tuota laitta XDXD vaan tää: http://1.bp.blogspot.com/_eMk9RcGS2us/SrafA4WBbkI/AAAAAAAAAM8/GOYUoiPVs3w/s320/3 - Ticks Closeup.JPG
- True wizard
Hyvä vitsi, mutta heikko trolliksi.
- GirlieWitchie16
En tykkää peikoista, ne on limaisia! samanlaisia kuin ne sienet! kävin lääkärissä ja lääkäri sano, et mun pitää lopettaa kaikki jutut tai joudun jonnekkin hoitoon. sanoin sille et en voi, koska oon niin sisällä tässä jutussa ja tää on niin hienoo! sit kirosin sen tohtorin että se ei sanos mulle enää mitään, ja se toimi! se ei sanonu enää mitään ja lähin sit vaa pois, sit menin tuonne: http://www.karvaturri.com/product_details.php?p=476
ja tilasin tuon! tuolla on muitakin tarpeellisia tarvikkeita mustan magian harrastamiseen!1 - gg?
mee muualle trollaamaa...
- mabyewitch87
siis puhuksä nyt ihan totta, tuntuu että keksit tän omasta päästä, kyllä minäkin uskon magiaan mutta harrastan enemmän valkosta. pystyksä kiromaan ihmisen?
- HOMOMIES
Alat olla jo pahemmin sekasi =DD
- AKAnerdist
u go gurl
- ggowned
u go troll 2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768