Lahdesta?

Kesäheinääää

Käykö täällä lahtelaisia? :)

29

549

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kesähuumaa

Hmmmmmm.... melkein ;) Lahden kaduilla seikkailen joskus ;)

• Lti

Juuu :)

• ötstöks

Jaa !

• n-72

läheltä Lahtea... ikäsi? itse 39v... lapseton, savuton, raitis

• kesähuumaa

32, pari lasta, savuton, raitis.

• ohik. heteromies

Tiedän ainakin yhden.

Aivan oikea rekkalesbo, ajoi aiemmin rekkaa ja nyt lienee autokoulunopettajana.

Ei arvaisi ulkonäöstä.

• heidäduha

Onhan meitä...

• tuskin mua muistat

Päivi, oletko täällä...?
      ;)

• nankerias

Käyhän tääl ... ;D

• Dinjami

käyhän täällä, ainakin luulen olevani lahdessa :D

• no-niin

Jotain nyt menovinkkiä, missä tykkäätte käydä?:)

• amor-amor

juu... kertokaa menovienkkejä 40-v lesboparille.... siis ei teinibaareja... kiitos vain jos joku tietää.... tai muita paikkoja joissa olisi samanhenkistä porukkaa

• LLL

Oho, sä olet liikkeissäsi nopea. Vajaa viikko sitten kyselit neuvoa qruiserin käytöstä ja nyt olet jo jonkun tyttis kun menovinkkejä lesboparille kyselet ;-)

• amor-amor
        LLL kirjoitti:

Oho, sä olet liikkeissäsi nopea. Vajaa viikko sitten kyselit neuvoa qruiserin käytöstä ja nyt olet jo jonkun tyttis kun menovinkkejä lesboparille kyselet ;-)

niin kyselin... koska en ole koskaan käyttänyt qruiseria ja en aiokaan káyttää ainakaan tälláhetkellä koska sen vaaroista kuulin. Luulin et se on joku kiva palsta lukea tarinoita jne.. mutta se onkin ns.treffihomma. Itselläni on vakituinen pari ja meillä on yhteinen lapsi, joten en etsi salasuhteita tai muita naisia, parini istuu esim. juuri nyt vieressäni kun kirjoitan. Olisi mukava tietää onko muita pariskuntia Lahden seudulla ja jotakin kivaa tehtävää ja tapahtumaa työn ja rutiinin oheen. Ei kai siinä mitään pahaa ole? Ja vaikka olemmekin 40-kymppisiä, olemme nuorekkaita ja vauhdikkaita. Ajelemme motukoillamme lapsi mukana ja ilman (silloin kun lapsi on isänsä luona vuorottelu viikonloppuina) urheilemme, káymme ulkona... harmi vaan kun ikä mitataan vuosina, joskus 20-kymppinen voi olla 40-kymppisen oloinen ja toisinpäin... Eli todellakin, onko meille mitään menovinkkiä?

• Lukulasit
        amor-amor kirjoitti:

niin kyselin... koska en ole koskaan käyttänyt qruiseria ja en aiokaan káyttää ainakaan tälláhetkellä koska sen vaaroista kuulin. Luulin et se on joku kiva palsta lukea tarinoita jne.. mutta se onkin ns.treffihomma. Itselläni on vakituinen pari ja meillä on yhteinen lapsi, joten en etsi salasuhteita tai muita naisia, parini istuu esim. juuri nyt vieressäni kun kirjoitan. Olisi mukava tietää onko muita pariskuntia Lahden seudulla ja jotakin kivaa tehtävää ja tapahtumaa työn ja rutiinin oheen. Ei kai siinä mitään pahaa ole? Ja vaikka olemmekin 40-kymppisiä, olemme nuorekkaita ja vauhdikkaita. Ajelemme motukoillamme lapsi mukana ja ilman (silloin kun lapsi on isänsä luona vuorottelu viikonloppuina) urheilemme, káymme ulkona... harmi vaan kun ikä mitataan vuosina, joskus 20-kymppinen voi olla 40-kymppisen oloinen ja toisinpäin... Eli todellakin, onko meille mitään menovinkkiä?

Lahdessa on Setan toimintaa, kattokaa netistä.

• LLL 40+
        amor-amor kirjoitti:

Amor-amor, kirjoitit aloittamassasi ketjussa 19.3.2012 klo 08:31 mm näin
        "Mutta qruiser vaikuttaa paikalta jossa voisi tavata jopa elämänkumppanin... takanani on 10 ja 7 -vuoden suhteet, joten en etsi kukkaa jokaiselle viikolle...."

Eli kyllä tuosta sai sellaisen kuvan, että kumppania haet. Toisaalta tässä ketjussa kirjoitat, että sinulla on vakituinen pari. Oliko tarkoituksena sanoa, että sinulla on vakituinen parisuhde vai seurusteletko vakituisesti parin (kahden ihmisen) kanssa?

Qruiserissa olen tavannut pääasiassa mukavia ihmisiä kun en ole lähtenyt sieltä suhdetta tai seksiä hakemaankaan. Yhden kanssa olen ollut ystävä jo 9 vuotta.

Lahdesta en tiedä menopaikkoja ja baareista en ole kiinnostunut. Haluaisin mielummin seuraa 35-45 vuotiaista naisista liikunnan pariin. Myös hyvän yleissivistyksen, ajankohtaisasioista kiinnostuneiden ja keskustelutaidon omaavien seura kiinnostaa.

• joopajoo
        LLL 40+ kirjoitti:

"Mutta qruiser vaikuttaa paikalta jossa voisi tavata jopa elämänkumppanin... takanani on 10 ja 7 -vuoden suhteet, joten en etsi kukkaa jokaiselle viikolle...."

Eli kyllä tuosta sai sellaisen kuvan, että kumppania haet. Toisaalta tässä ketjussa kirjoitat, että sinulla on vakituinen pari. Oliko tarkoituksena sanoa, että sinulla on vakituinen parisuhde vai seurusteletko vakituisesti parin (kahden ihmisen) kanssa?

Qruiserissa olen tavannut pääasiassa mukavia ihmisiä kun en ole lähtenyt sieltä suhdetta tai seksiä hakemaankaan. Yhden kanssa olen ollut ystävä jo 9 vuotta.

Lahdesta en tiedä menopaikkoja ja baareista en ole kiinnostunut. Haluaisin mielummin seuraa 35-45 vuotiaista naisista liikunnan pariin. Myös hyvän yleissivistyksen, ajankohtaisasioista kiinnostuneiden ja keskustelutaidon omaavien seura kiinnostaa.

Joo, semmosia Lahdessa onkin viljalti tarjolla... Ehkä sun olis syytä alentaa rimaa jos Lahdesta etsit, tämä on työväenluokkainen alasajettu kaupunki ja ihmiset sen mukaisia. Lukutaitokin taitaa olla vähän liikaa vaadittu varsinkin keski-ikäisillä, lisää vielä siihen pikkukaupungin pikkusieluisuus. Joku maahan/kaupunkiinmuuttaja lienee paras valinta.

• LLL 40+
        joopajoo kirjoitti:

Joo, semmosia Lahdessa onkin viljalti tarjolla... Ehkä sun olis syytä alentaa rimaa jos Lahdesta etsit, tämä on työväenluokkainen alasajettu kaupunki ja ihmiset sen mukaisia. Lukutaitokin taitaa olla vähän liikaa vaadittu varsinkin keski-ikäisillä, lisää vielä siihen pikkukaupungin pikkusieluisuus. Joku maahan/kaupunkiinmuuttaja lienee paras valinta.

Ensimmäinen tyttöystäväni kohtasin Lahdessa kauan aikaa sitten 80-luvun lopulla. Molemmat lähdimme pois muualle opiskelemaan ja suhde loppui. Hän on älykäs, yleissivistynyt ja hyvä keskustelija. Jos silloin löytyi nainen noilla kriteereillä niin varmasti löytyy nykyäänkin. Sporttinen ei hän ollut mutta ei se haitannut kun treenikavereita oli muutenkin. Miksi siis tulisi laskea rimaa? Sitäpaitsi en etsi tyttöystävää, hän tulee jos on tullakseen.

• flow73
        LLL 40+ kirjoitti:

Heippa!

LLL jos vielä luet tätä, niin laittaisitko viestiä [email protected], jos kaipaat vielä seuraa liikunnan pariin. Olen 39-vuotias nainen Lahden naapurikunnasta ja itsekin kaipaan kaveria liikuntaan. Sulkapalloa on aika paha pelata yksikseen. ;) Sulkapallon lisäksi muutkin lajit kiinnostavat. Olen myös keskustelutaitoinen ja minulla on elämän perusasiat kunnossa.

Toivon kuulevani sinusta.

E.

• minä oon lahest :D

• tasaraita

minä ehkä muutan lahteen syksyllä !

• lanttien kuningatar

Täälläkin 4-kymppinen naispari Lahdesta. Kissapari ja koirapoika taloudessa meidän lisäksi. Uuslahtelaisia tosin. Ollaan muuten heikkona maan parhaisiin juustosarviin, löytyy satamasta. :)

• Piitu

Etsin kusileikkikaveria Lahdesta ympäristöstä. Olen 28 v., vapaa.

• TosiKiinnostunut

No laitapa palstalle puh.nros ja sähköpostis! Valokuva olis kans kiva!

• amor-amor

JOO, TOTTA LLL 40.... TAKANANI ON 2 PITKÄÄ SUHDETTA JA JUURI NYT MENOSSA PITKÄSUHDE.... MUTTA KUN KIRJOITIN MEILLÄ OLI MENOSSA TOSI KOVA JA SYVÄ KRIISI.... JA OLISIN HALUNNUT MENNÄ YKSIKSENI YÖELÄMÄSSÄ, VAIKKA RAKASTANKIN NAISTANI.... MUTTA ON PÄIVIÄ ETTEN TIEDÄ KANNATTAAKO ENÄÄ, LAPSEN TAKIA VARMAAN....JA ON NIITÄ HYVIÄKIN PÄIVIÄ.... MUTTA REHELLISESTI PUHUTTUNA MULLA ON SILMÄT AUKI MYÖS UUSILLE TUULILLE.... VAIKKA JOSKUS AJATTELENKIN ETTEI ENÄÄ KOSKAAN UUTTA MUIJAA... NEVER EVER.... MUT TOISEALTA KAIKKI TAPAHTUU NIINKUN ON TARKOITETTU... JA JOSKUS YHTEISET YÖMENOT SAATTAVAT PARANTAA JO ON KRIISI MENOSSA... ME KUN OLLAAN AIVAN RUTIINIELÄMÄSSÄ JA SE VAIKUTTAA OSITTAIN, TAI AIKA PALJONKIN SIIHEN ETTEI OLLA KOVIN ONNELLISIA AINA....

• Ole hyvä älä huuda

Oletko epätasapainossa kun noin huudat?

• huhhuhuh
        Ole hyvä älä huuda kirjoitti:

Oletko epätasapainossa kun noin huudat?

Ei varmaan toi huutaja oo "oikea ihminen", ei kai kukaan noin sekopäinen selittelijä voi olla. Vai onko se niitä lahtelaisia luku/kirjoitustaidottomia?

• AMOR-AMOR

LÄHISTÖLTÄ KOTOISIN....40V....

• kavereita lahdesta?

Juuri Lahteen muuttanut lesbopari etsii kavereita (suurin osa kavereista jäi Tampereelle). Olis kiva, kun ois välillä jotain kahvitteluseuraa tms. Parikymppisiä ollaan molemmat. Ottakaa ihan rohkeasti yhteyttä, jos kiinnostaa :) [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      53
      3455
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      35
      3147
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2761
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      43
      2510
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      53
      1959
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1609
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1297
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    10. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1138
    Aihe