miten peittää tupakanhajuinen hengitys?

sätkägirl

ok eli itse joskus poltan röökin tai pari mutta vanhemmat ovat aina haistaneet sen vaatteista ja hengityksestä. olen vielä alaikäinen mutta eipäs itseäni haittaa koska en ole riippuvainen enkä polta usein. vaatteiden haju on jo ratkaistu vaihtamalla ne mutta hengityksen hajuun haluaisin apua. joku on sanonut että kurlaamalla suuvettä lähtee haju mutta en oikein usko:D jelpatkaa pliis mutta älkää valittako että olen alaikäinen tai tupakointi on vaarallista koska haluan vain apua :) kiitoss;) ps jos oulussa on lähiaikoina bileitä ilmottakaa ihmeessä!!

48

14927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lopeta tupakointi.

      • dinel

        Kurlaa spermalla toimii aina. mut älä jos siinä on verta mukana sitä ei saa hampaist ja mutsi taas raivoo


    • 848040

      Kerranki Tomegle puhuu asiaa! Mut jos jatkat nii vedät vitusti jotai minttupastilleja tai vastaavia. Oltiin kerran ryyppäämässä niin kaverilla oli suuvettä repussa ja kurlas sillä sit ennenku meni kotiin että viinanhaju lähtee :D

    • gyhftt7dtyhuhygfygfr

      purkkaa ne vetää kilotolkulla ketä meijän koulussa polttaa.

    • 13 + 18 =

      Voi luoja, kyllä on taas näitä älyllä siunattuja ihmisiä liikkeellä. MINKÄ TAKIA PITÄÄ POLTTAA PARI TUPAKKAA PÄIVÄSSÄ, ILMAN MITÄÄN SYYTÄ?? se on varmaan tosi coolia, good for u!

    • mmmmmooooi

      kyllähän näitäki ihmisä on, jotka välittää liikaa toisten polttamisesta. me nuoret halutaan monesti vähän kapinoida sääntöjä ja vanhempia vastaan ja kokeilla jtn uutta, ja tiedetään kuinka huonoksi se on keholle. joten elkää ihmiset pliis jankuttako koska on tosi ärsyttävää että suunnilleen aina kun mainitsee sanan tupakka niin joku kommentoi TUPAKKA ON PAHAKSI ja me tiedetään sen vaikutukset. on kyllä niitäkin LAPSIA jotka tupakivat sitten vain siksi että haluavat olla vanhempia. hengitys peottyy, kun käyt uimassa, kurlaat kunnolla suvettä ja syöt palon väkevää purkkaa:)

      • Ihan vitun saman miten paljon haluatte kapinoida, kun sahaatte kumminkin omaa oksaanne siinä samalla. Eihän se keuhkosyöpä meihin tee pesää vaan teihin kapinoiviin pikku kakaroihin.

        Ja mitenhän uiminen vaikuttaa tupakan hajuiseen hengitykseen? Saanen udella?


      • Paskan_Vitut
        Tomegle kirjoitti:

        Ihan vitun saman miten paljon haluatte kapinoida, kun sahaatte kumminkin omaa oksaanne siinä samalla. Eihän se keuhkosyöpä meihin tee pesää vaan teihin kapinoiviin pikku kakaroihin.

        Ja mitenhän uiminen vaikuttaa tupakan hajuiseen hengitykseen? Saanen udella?

        Huvittavaa katsella näitä 14 v koviksia jotka täällä vaan leuhkivat omalla röökin poltollaan. Kaiholla muistelen niitä aikoja, kun itse olin 5 vuotta sitten 14 ja silloin sai "kovan jätkän statuksen" vetämällä vitusti röökiä ja ryhtymällä koulukiusaajaksi, koska se oli kaikkien mielestä "cool". No, silloin vedettiin röökiä ja hakattiin kilttejä koulupoikia kulman takana. Se oli silloin se. Ehkä nämä Tomeglen kaltaiset pikkuskiditkin vielä joskus kasvavat aikuiseksi.


    • kkkkkko

      jos oot noi vajaa ettet osaa ite sille hajulle tehä mtn tai et sun pitää noi kovasti sitä yrittää peittää ni eiks pääs joku ääni sano et ehkei sun pitäs polttaa. :D hah noloa että tommone vaiva et voit näyttää muille kui vetelet. :D

    • Tomegle haista vittu

      Tomegle tiiän et saatat puhuu asiaa mut painu saatana vittu tästä aihealueesta nimeltä "Nuoret" ja pidä se saatanan naamas ummessa. Kiitos

      • Mikset sinä itse lähde? Sinulla ei tunnu muutenkaan olevan mitään muutakaan annettavaa tälle palstalle.


    • no tietty

      jenkkkiiii ??!!

    • Rauhanpiippu

      röökin haju harvoin suuhun jää tai niin voisin miettiä jos laskee pajautusta.. (itse en polta tupakkaa) No varmaan lasketaan samaan haju jutuissa.. tupakka ja kannabis haisee sun vaatteissa ja hiuksissa päiviä mutta paras tapa välttää kiinni jääntiä on että yritä noita suun hajun peittämistä mutta älä laita itsellesi mitään hajuvettä tai muuta. se herättää vain epäillystä mieti vanhempiesi puolelta mitä pitäisit epäillyttävänä. Mutta kaikista paras tapa on lopettaa tupakointi kokonaan.. Miksi muuten kaikki aikuiset sanois että sun ei pitäs koskaan rupee polttaan kun että ne häpee sitä omaa alottamista.. Säkin tuut vielä häpeämään että sen sitten kyllä saat tuntea ihan omana tyhmyytenä.. Ja sitten kun vielä kasvat niin tajuat kaiken päälle. Sua on kusetettu aloittamaan tupakointi!!!! Ei sun kaverit ei sun ystävät ei sun tutut vaan ne tupakka yhtiöt!! Se mikä on kiellettyä se kiinnostaa nuoria. lopeta nyt ihmeessä vielä kun voit. Mieti kahdesti ennen kuin rupeat polttamaan seuraavaa tupakkaasi. tupakka on kyllä sen luokan petos et pysyisin suna siittä kaukana!

    • sätkägirl

      'Rauhanpiippu' sulla oli hyvä viesti, kiitos, nytte saatan vaikka lopettaakki;)

    • afadadadaaadadaad

      No suuvettä pese hampaat. Tai osta kaupasta semmosta suihketta, mikä tuoksuu mintulle, eukalyptykselle, salmiakille tms. Se on tarkoitettu niille, joilla haisee pahalle hengitys. Tai osta vain SB12. Suosittelen tuommosta pikku pulloa, missä on suihketta, se käy hyvin mukana.

    • alzheimer

      vanha kunnon vinkki, ja ei maksa mitään! Otat kuusesta tukun havunneulasia ja pureskelet niitä niin kauan että maku alkaa maistua vahvalta suussasi. Se on pahaa, myönnetään, mutta ilmaista kuten sanoin, ja puita löytyy joka paikasta. Itse nuorena pureskelin kuusen neulasia eikä ikinä ihmetelty. :) Ja vaatteiden hajusta sanoin olleeni kaverin luona missä vanhemmat polttelivat sisällä, niin että haju tarttui vaatteisiini.. :) Toinen mikä on myös hyvä vinkki, niin sisu-pastillit vievät hajua pois myöskin! JA NIILLE KETKÄ ALKAA VALITTAA ETTÄ "NIIN SITÄ TÄÄLLÄ NEUVOTAAN NUORIA JNEJNEJNE, NIIN ETTE VOI KIELTÄÄ ITSE KOKEILLEENNE NUORENA PÄIHTEITÄ, JA JÄÄVÄNNE SIITÄ KIINNI?" :D

    • sätkägilrl

      kiitos vinkistä oli tosi hyvä! ja totta koko viesti;)

    • sfwffwerfwf

      ite en polta, mutta kaverit ja poikaystävä ja nii. poikaystävä ja sen kaveri syö aina havuja.. ei kyllä sen jälkeen hengitys haise ku niitä vetelevät naamaan. takin kaulus yleensäkkin haisee, mutta kun poltin yli 1 ½ vuotta sitten, otin kaksi keppiä ja sillä tupakasta kiinni, ja välttelin savua. sitten oli mukana aina hajuvesi ja purkkaa, toimi. havut parhaita ehkä

      • BUSTAAKKO

        FACEPALM EI VITTU ETTÄ ON KEINOT OLLUXDDDDDD


    • Sturmgrenadier

      Lopeta tupakointi, hommaa suuvettä, hommaa haju/partavettä.

    • totta1

      Syö hammastahnaa,kyl toimiii!!!!;)

    • pirilaru

      Jotta saisit tupakan hajun hengityksestäsi pois niin ota ruokalusikallinen voita (esim. oivariiniä), itselläni tämä on toiminut vallan mainioisti!! :) Hajua ei ole enää yhtään jäljellä! Mutta vaatteista jos haluat pois hajun niin mene normaalin savun lähelle jotta se haju tarttuisi vaatteisiisi ja peittäisi samalla tupakan hajun!

      • VITTUETKINOSTAA

        VEDÄ KÄTEE SE VOI


    • asfasgawghawhawh

      "olen vielä alaikäinen mutta eipäs itseäni haittaa koska en ole riippuvainen enkä polta usein."

      ...miksi sitten poltat.
      siis oikeasti, olen erittäin kiinnostunut, miksi oikeasti poltat, sillä tupakointi on oikeasti täysin turhaa, VARSINKIN ilman addiktiota.

      onko itsetuntosi niin tappavan matala, ettet uskalla seistä kavereidesi kanssa tupakkapaikalla polttamatta, vai oletko vain tyhmä?

      • haistakee vittu

        Mee ny vittuu täältä. Monet tupakoi sillontällon ja onhan se parempi ku polttas joka päivä. Mut jos joku kysyu kysymyksen ni eiks siihe voi vittu vastata muuten ku "älä polta".


    • 5f5uby567in7

      HELPPOA !
      Odota että täytät 18 niin ei tarvitse peitellä tupakanhajua

    • 3v polttanu alaikäne

      ei tarttee ku bustata parit kerrat ja alkaa ne vanhemmatki ymmärtää tupakointii ei oo olla ku vitu kriminaali. ettehän tee oo ny ees tosissanne ton tupakan kaa. VAI MITÄ?

    • jännäää...

      miksi sitten edes poltat tupakkaa jos et ole riippuvainen ?
      kavereiden takia ? painostuksesta ? kiinnostaisi vaan tietää :)

    • eivoi olla niin vaik

      Syö purkkaa kun meet himaan. Pese kätes. Pese ite vaattees.

      • (y)

        haju lähtee vaatteist aika pia mut sormil ei välttämät pesukaa auta, hiero wunderbaumii XD


    • exPertsa

      syö nii v itusti enne ku meet hönkii porukkojes etee

      • alfjajf

        kanelia kaikkia sipulia


    • hjiotnh

      Syä hammastahnaa xDD

      • gghhy6544

        mikään purukumi ei peitä tupakanhajuista hengitystä koska savua on päässyt keuhoihin niin paljon että sitä ei vain voi yksinkertaisesti poistaa tätä hajua 3tuntiin miksi poltat?!?


      • J3p gggggg

        ja hammaslankaa, tulee perceestä kivasti ulos.


    • pussyuub

      paljo maksaa donatee tupakkaa, saanko refuntit jos servu menee down?

    • smokeweedeveryday;)

      itelläni on sama ongelma mut kannattaa syyö jotn tosi vahvaa minttupurkkaa ja sit laittaa hajuvettä vaatteisii ja jotn tyylinn voimakkaan hajust käsirasvaa käsii

      • smokeweedeveryday;)

        ainii ja sit mulla auttaa ainaki ku harjaan tosipaljon hiuksii sillee et ne ns. tuulettuu :D en tiiä mut tuntuuu et se auttaa


    • essidiu

      Ikävä totuus on se, että tupakanhajua et saa pois millään niin, ettei tupakoimattomat vanhemmat sitä haistais. Haju imeytyy suun limakalvoille, josta se siis häviää tunnissa tai parissa. Purkka on vihonviimenen, se saa vanhemmat epäluulosemmiksi. Joku neuvo syömään kuusenneulasia, en tiedä toimiiko mut kylöä mulla ainaki mutsi olis ihmetelly aikoinaan hengitystä haistaessa et miks ihmessä sä haiset kuuselta... :D

    • polta lisäää, kivaa

      Juo pullo kossua tai syö kakka.

    • ytre

      Miksi polttaa tupakkaa jos ei ole riippuvainen ? no ensinhän tupakka pahaa sitten samantekevää sitten ei hassumpaa sitten hyvää sitten ilmankaan ei voi olla.

      • poltan koska haluan

        Itse poltan usein. Olen alaikäinen ja en ole kertaakaan vielä jäänyt kiinni. Hajun saa pois: pese kädet kunnolla saippuan kanssa, ei se haju kokonaan lähde mutta lieventyy. kun poltat pidä hiukset kiinni ja puhalla savu poispäin itsestäsi! syö jtn pastilleja parin tunnin aikana tupakoinnin jälkeen (haju pysyy suun limakalvolla pari tuntia). Hyviä pastilleja hajun peittämiseen/lieventämiseen on fisherman friends pastillit ja mynthonit! vaihda vaatteet ja käytä jtn hajustetta (älä liikaa ettei vanhempien epäilykset herää) ! ei kait muuta (:


    • Toni-997_

      Omat neuvot:
      1. Kääri hihat ja vältä savua
      2. Odota 20 - 30 min ulkona ennenkuin menet sisälle
      3. Kun menet sisälle riisu ulkovaatteesi jotka olivat päällä
      4. Havun-neulasten pureskelu
      5. Hammastahnaa suuhun ja purskuttele, nielaise lopuksi
      6. Levitä käsien pesuainetta sormiin ja anna vaikuttaa 2 min

    • Onneksi_olkoon

      Juokse 10 kilometriä vastatuuleen jonka jälkeen ui vaatteet päällä 2 kilometriä kotiin tultuasi riisu vaatteesi ja pese ne 2x ja mene suihkuun , pese itsesi terva shampoolla syö hammastahnaa puolikiloa , suhauta tabacia kainaloon ja lopuksi sulkeudu omaan huoneesi 2 päiväksi.
      Ehkä haju hälvenee tällä tai lopeta polttaminen.

    • lähtee.tupaakanhaju

      Purskuttele mätää kananmunaa suussa minuutti

    • Ei siitä hajusta pääse muuten kuin käymällä suihkussa, pesemällä kaikki päällä olleet vaatteet ja harjaamalla hampaat.

      Tupakka ei juuri hengityksestä haise muutamaa minuuttia polttamisen jälkeen, mutta savu ja sen haju tarttuu ihoon, vaatteisiin ja hiuksiin, eikä lähde niistä kuin pesemällä taikka useamman vuorokauden tuuletuksen jälkeen.

    • Anonyymi

      kannattaa syödä jotain esim valkosipuli patonkia tai pringlesejä sour&cream onion

    • Anonyymi

      itse tarvitsisin myös apua hajun peittoon. Enkä polta röökiä koska haluun olla tosi ”cool” mä oon vakavasti masentunut ja se rauhottaa mua ain välil...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe