Mieleeni juolaht se, että voisiko minulla olla noidan tai sellaisen kykyjä? Joakua näen enneunia tulevasta (siskoni näkevät myös joskus enneunia), Deja vu ilmiö tulee joskus mieleeni tietyissä tilanteissa. Ja itseän ihmetyttää helkkaristi se että näen toistuvia unia siitä, että muutan itseäni eläimeksi. En tiedä onko tämä mitään erikoista, mutta tulipahan mainittua. Mitä itse mietitte? Voisiko tämä liittyä johonkin?
Kaipaan viisaita vastauksia, en tyylin "Vittu oot nin helvetin idiootti..." jne.
...?
1
85
Vastaukset
- no voi
Ne ei oo mtn enneunia vaa ihan tavallisia unia, normi tapahtumat peilaa vaan uniin ja luulee "ennustavansa" deja vu nyt ei selitä yhtää mitää ko se o iha normaalia, siinä ei oo mitään yliluonnollista. ilmeisesti haluat olla joku eläin jos näät semmosia unia : DD unet on hienoja, kannattaa vaa nauttia niistä unista ja jättää noidan puuhat pois kokonaan, kukaan ei oo harry potter tai merlin syntyessään.
olishan se hienoa et lukea jotaki möngerrystä jostaki kirjoista ja mennä kaupungille ja taikoa siellä tulipalloja ja salamoita ja leijuttaa tavaroita mielen voimalla!1 mut joo, eipä valitettavasti ole mahollista : DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023