Remonttimies

Milanas

Olin odottanut kauan kesälomaani vaikka se oli vain parin viikon mittainen. Se oli kauan kaivattu loma, koska olin niin tressaantunut töiden sekä paskassa jamassa olevan parisuhteen takia. Lomalle en ollut suunnitellut muuta, kuin laiskottelua sekä seksiä!

Seksi oli kadonnut meidän parisuhteesta kokonaan ja tuntui, et oltiin paremminkin sisko ja veli, paremminkin riitelevät sisarukset.
Heti ensimmäisenä kesälomapäivänä päätin sen, että en suutu miehelleni mistään ja koitan auttaa kaikessa missä vaan voin, jotta tunnelma olisi rento. Päivä kuluikin hyvin vaikka sain tehdä töitä sen eteen, etten suuttunut sun turhasta nalkutuksesta mitä pidit paristakin asiasta. Ilta kääntyi yöhön ja ryömittiin sänkyyn. Olit hyvällä tuulella, kun olit saanut määrätä päivän tahdin ja kiusasit mua estäen nukahtamiseni repimällä peittoani. Päätin tehdä aloitteen ja käännyin sinuun päin. Varovasti vein käteni kalusi päälle ja sivelin sitä. Käännyitkin musta pois ja sanoit terävästi, että "Lopeta!". Kysyi, "Mikä hätänä?". Sanoit vaan uudelleen, et "Lopeta!" ja töinäisit hartiallasi mua pois. Käännyin sanaakaan sanomatta takas omalle puolelleni ja soimasin itseäni mielessäni, et tein ilmeisesti jotain väärin. Samalla mua myös vitutti, et olin ihan kiimassa, johon ei edes runkkaaminen auttanut. Näin joka yö märkiä unia ja mielessäni oli vaan koko ajan kunnon pano, jota en näköjään kotoa saanut. Yö meni ja heräilin aamupäivällä sun pälpätykseen. Puhuit kaveris Mikan kanssa puhelimessa ja kuulin kuinka sovitte Mikan tulevan meille jatkaan kellarin ja kylpyhuoneen entisöintitöitä, joka oli viime viikolla jäänyt kesken. Nousin sängystä ja astelin alakertaan keittiöön keittämään kahvia. "Monelta Mika on tulossa?" kysyin sinulta ja sanoit Mikan tulevan parin tunnin päästä. Lähdit itse töihin ja minä jäin juomaan kahviani.

Kerkesin just tuleen suihkusta, kun ovikello soi. Arvasin Mikan olevan oven takana ja pyyheliinaan käärittynä kävin aukaisemassa oven. "Moi, tule sisään" sanoin Mikalle ja lähdin käveleen Mikan edellä takas sisälle ja suuntasin olkkariin. "Tossa on sulle jotain, mitä Janin mukaan tarvitset" sanoin. "Joo, kiitos. Tota, oletko sä vielä tuolla kylppärissä tekemässä jotain, ku mun pitäis sieltä aloittaa itseasiassa" kysyi Mika ja silmäili mun pyyhkeen peittämää vartaloani. " En oo, tulin just suihkusta, mut pitääkö mun siirtää mun kamat pois sieltä, jos nyt oot menos sitten sinne?" sanoin ja lähdin käveleen kylppäriä kohti. "Joo, olis se ihan jees, ni en riko mitään tai sotke" huus Mika mun perään. Keräsin ja siirsin tavarani pois Mikan tieltä ja menin pukeutumaan makuuhuoneeseen. Puin ylleni lyhyen kesämekon ja en olis halunnut pukea ollenkaan alusvaatteita, mutta en kehdannut olla ilman Mikan takia. Palasin kylppärin ovelle ja Mika oli jo aloittanut työt. "Haluatko, et laitan sulle jotain juotavaa, kun on niin kuuma. Tai haluatko kenties olutta?" kysyin Mikalta." Joo, jos sulla on olutta, ni voin mä sellasen ottaa tähän kaveriksi" vastas Mika ja hymyili. Hain kaapista oluen ja annoin sen Mikalle. "Meen tohon ulos ottaan aurinkoa, jos tulee jotain kysyttävää tai jotain." sanoin ja suunnistin ulos baden badenille makoileen. "Kiitti oluesta" kuului Mikalta perään.

Ulkona auringossa oli mukavaa. Aurinko poltti mukavasti ihoani ja vuorostaan kevyt tuuli viilensi aina välillä. Nukahdin ja kun heräsin olin taas tosi märkä. Olin nähnyt unta, kuinka iso kaluinen mies otti mua takaapäin. Olin niin kiimassa tuosta unesta, että käteni eksyi paljaalle pillulleni. Hieroin klittaa hellästi ja tiukasti silmiäni kiinni pitäen koitin muistaa tuon unen kaverin. Sain ihanan, mutta heikon orgasmin. Pidin hetken silmiäni kiinni ja kun avasin ne, niin Mika seisoi ulko-ovella tuijottaen mua. Pelästyin, "Kuinka kauan sä siinä oot ollut?" huudahdin ja nousin vihaisena ylös seisomaan. Samalla myös häpeän puna nousi kasvoille. "Sori, mä en voinut olla katsomatta sua. Oot niin kaunis. Mä tulin vaan kysymään, et onko Janilla mis sen porakone, kun oma hajos äsken.." ..Pienen hiljaisuuden jälkeen sanoin, että haen porakoneen ja lähdin hakemaan sitä kellarista. Mika oli palannut kylpyhuoneeseen tällä välin ja oli selvästi hiukan varovaisen oloinen. "Sori, ku mä sulle huusin äsken. Pelästyin, ku olitkin siinä ovella ja näit mitä tein. Ethän sä mitään sille voinut, ku vahingos paikalle eksyit" sanoin Mikalle ja ojensin porakoneen. "Joo ja ei sun kannata hävetä mitään. Oot tosi kaunis ja toi nyt on ihan luonnollista" vastas Mika. Hymyilin Mikalle ja poistuin keittiöön tekeen välipalaa.

9

15443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milanas

      Oloni oli tukala. Edelleen teki mieli munaa ja väkisin alkoi mielikuvistus laukata Mikassa. Mietin keinoa millä saisin Mikan kanssani harrastamaan villiä seksiä. Keksin huutaa Mikaa apuun, kun otin korkealta, jonne muka en ylettänyt ees keittiöjakkaralla, salaattikulhoa. Mika tulikin ja ylettyi helposti ottamaan kulhon, kun nousi pari askelmaa jakkaralle. Kun kohoitin kättäni ottamaan kulhoa vastaa osuin tahallani hänen kaluunsa. Se oli hieman pullollaan selvästi ja Mika säpsähti kosketuksesta. Kun Mika laskeutui alas jakkaralta, niin otin hänen hartioistaan kiinni ja suutelin häntä suoraan suulle. Vein käden kalulle. Mika vastas suudelmaan, mutta vetäytyi sitten kauemmaksi. "Katri, ei me voida. Jani on mun paras ystävä" sanoi Mika. "Mä tiedän, et se on sun paras ystävä, mut sä tiedät myös sen, et miten huonosti meillä menee. Mä en oo vittu saanut munaa siltä mieheltä varmaan 3 kuukauteen ja oon ihan vitun kiimassa, joten auta mua Mika. Oot ihan selkeesti itekkin kiinnostunut housujes kohoumasta päätellen. Eikä Jani saa mitään tietää" sanoin ja lähestyin suutelemaan Mikaa uudelleen. Mika vastasi suudelmaan ja hiljalleen siirtyi kaulalleni suutelemaan ja imemään sitä samalla nostaen mut tiskipööydän päälle eteensä istumaan. "Ootko sä nyt ihan varma?" Mika kysyi ja mä vastasin nopean hengityksen säestyksellä Mikalle, " joo, jooo.." .. Mika nosti mekon ja riisui sen päältäni. Jatkoi suuteluaan yhä alemmas rintoihin ja mahaani. Seuraavaksi Mika otti ja riisui alushousuni sekä rintaliivit. Kun tissini vapautuivat liiveistä Mikan ilme oli haltioitunut. Hän imi ja puri hellästi rintojani. Samalla mä koitin nautinnon polttaessa kehoani riisua Mikan vaatteita. Sain t-paidan pois ja kuiskasin Mikalle, et riisu sä loput. Mika teki työtä käskettyä ja Mikan riisuessa housujaan odotin innolla kalua, joka kohta ponnahtaisi silmieni eteen. Se oli onnekseni iso, n. 19 cm ja paljon paksumpi, kuin Janilla. Laskeuduin tiskipöydältä Mikan eteen polvilleni ja otin kalun huulilleni. Samalla kun nuolin terskaa, niin käsilläni vetelin esinahkaa eestaas. Mika huohotti ja hieroi samalla hellästi painaen päätäni kohti nivusiaan. Otin kalun kunnolla suuhun ja aloin imemään. Kalu maistui hyvältä ja kiihotuin koko ajan enemmän, joten imin voimakkaammin ja voimakkaammin. Mika sai raivoisan orgasmin ja laukesi suuhuni ja naamalleni. Nielin minkä pystyin. Mika lysähti melkein polvilleen. Mika kehui kuinka hyvin otin häneltä poskeen ja sanoi, et nyt on mun vuoro. Mika otti mut syliinsä ja kantoi viereisen huoneen isolle ruokapöydälle. Levitti jalkani ja alkoi suutelemaan taas rintojani siirtyen koko ajan alemmas. Mika kiusotteli mua ja suuteli reisien sisäpintaa. Olin niin kiimassa, että ohjasin Mikan pään suoraan klitalle. En jaksanut enää odottaa. Mikan kieli teki loistavaa työtä ja kipinät sinkoili silmissäni. Sain voimakkaan orgasmin ja se lähti aaltoni varpaistani lävistäen koko kehoni. Huohotin ja kehoni valtasi ihanan raukea olo. Mika hymyili mulle ja vetäisi mut pöydältä ylös istuvaan asentoon suudellakseen mua. "Kiitos, olit ihana" sanoin Mikalle. "Kiitos itelles. Sä olit ihana" sain vastauksen. Suutelimme lisää ja huomasin Mikan kalun heräilevän uudelleen. Hymyilin mielessäni ja otin Mikan kalun ja pallit käsittelyyn käsiini samalla, kun näykin hänen korvannipukoita ja kaulaa. Mika innoistui koko ajan lisää ja otti mut syliinsä uudelleen pöydältä. Mika painoi mut selkä seinää vasten pitäen edelleen sylissään. Kalunsa hän sai painettua kerrallaan sisälleni ja syvälle. Kalu survoi kunnolla pilluani ja tuntui uskomattoman hyvältä. Saimme samaan aikaan mahtavan orgasmin ja lysähdimme lattialle yhteen kasaan. Olimme hikisiä ja huohottavia. Hetken aikaa siinä makoiltuamme nousimme ylös ja suuntasimme suihkuun peseen toisemme. Suihkussa emme pystyneet pitämään näppäjämme irti toisistamme vaan halailimme ja suutelimme toisiamme. Mika kertoi,et hänen on parempi jatkaa myös kesken jäänyttä työtään, jotta Jani ei ihmettelisi töiden seisomista, kun saapuu kotio töistä. Mika jatkoi töitä, mutta samalla sovimme tulevista päivistä ja vaihdoimme helliä suudelmia.

    • tarkkaa touhua

      Oli hyvä että ehdit mittaamaan kalun koon ensin.

    • somebody112

      Ihan hyvä...

    • gt

      Tarina oli joo ihan hyvä, mutta loppu hieman läsähti. :) Olisit voinut kuvailla enemmän sitä panoa mitä tämä tarinan nainen niin kovasti odotti.

    • lehtonenelina

      Kiihottava..:)

      • Baku

        Kiihottava nimi tuo elina lehtonen


    • Ottaen huomioon hyvän rakennetun alustuksen ja keskitekstin, niin mihin ihmeeseen sulla oli tuossa lopussa kiire!!? Yht'äkkiä kirjoitus päättyi kuin seinään. Mitä suihkussa tapahtui? Se jäi yhteen lauseeseen... :/

    • pettäjät

      on huoria jotka ansaitsis tulla hirtetyiksi

      • Ison makuun

        Se pitäis ukoil olla et joka kerta ku pettää kasvaa sarvi päähän. Naisilla vois sarvi alakaa kasvaa keskelle kämmentä . Ei ne miehet ainoastaan petä , nainen yhtä lailla .


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe