Löytyykö roista naista joka kärsii kuin minä!
Ei vaan kotona natsaa kuin kerran kuussa ja silloinkin vain pikaset.
Haluaisin tuntea toisen ihon omalla ja pitkiä seksuaalisia esileikkejä.
Onko mun pakko ruveta tähän? (mielelläni alkaisin).
rovaniemi!!!
5
3233
Vastaukset
- oper1
ehkä olet väärään mieheen rakastunut, kyllä monesti tämä asia on toisinpäin.
Terv. Sepe - eemelli
ihan kivvaa se on kun rakastelle, vaikka toisen kullan kasnssa,nauttimaan elämästtä.meillä ei ole kuin yksi ellämä
- mie vaan,.. ;)
Tääl mies vailla,. ;) voitasko kokeilla treffata??
Kerro millainen nainen olet, niin katsotaan onnistuuko?? - Dick
Ei toi aloittaja kyllä kerro onko mies vai nainen. Jos on mies, ilmeisesti etsii samassa tilanteessa olevaa naista, jos taas nainen niin etsii kohtalotoveria. Tai mistä minä tiedän...
- mies,..
Mius tuntuu että on mies,.. hmm,.. mut mitä eroa on sillä on jos on samassa tilassa tai kohtalon toveri,.. tietenkin se että jos on samaa sukupuolta, on eriasia,.. mut joka tapauksessa molemmat on jollai lailla, maitolaiturilla istuvia, ja odottavat linja-autoa, jonka linja on lopetettu jo aikoja sitten,.. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322416
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 57996
- 10992
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8972- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775