asuntoa etsimässä

mutta miten ?

uskon että tulevaisuudessa paljon asunnottomia , olen etsinyt asuntoa siis normaalikotia (ei korroskoppeja) ja vaikeaa on jos nimi musta " nykyää jokapaikassa kysytää luottotiedot ... järjetöntä ! kohta pitää kadunkulmista ottaa vuokraa kun ihmisiä nukkuu kadulla kun UUTTA MAHDOLLISUUTTA ELÄMÄÄ EI OLE minun tietoni ei mennyt laskuista joten olen nyt koditon vain koska uudelle mahdollisuudelle ei ole mahkuja ..

3

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysin ymmärrettävää

Nykyisin vuokranantat eivät ota riskejä vuokraamalla asunnon luottotietonsa menettäneille.
      Kun niitä hyvin raha-asiansa hoitaneitakin on jonoksi asti, niin miksi sitä riskiä ottaisi.

Täysin ymmärrettävää ja ei mitenkään järjetöntä.

• työnteolla...

Uuusi mahku tulee mutta se on tietenkin hivenen sinustaskin kiinni. Meni vuosia mutta asun nykyään omassa rivarissa perheeni kanssa. Ja minä sen ostin ei vaimoni....

• VoiSinuaPoloista...

Näitä luottotiedottomien tuskaisia avauksia näkee silloin tällöin. Kai se on vain niin, ettei moni oikeasti tajua tilannetta kuinka vaikeata on saada kämppää varsinkin pääkaupunkiseudulla jossa minunkin mielestäni on oikein hinnoiteltuna jonoksi asti luottotiedollisiakin hakijoita. Samaa mieltä minäkin olen, että miksi pitäisi minunkaan ottaa riskiä kun on kerran näyttöä ettei syystä X ole aikaisemminkaan hoidettu raha-asioita kunnolla? Tuntemattomasta ihmisestä kun vaikeata muodostaa totuutta näytön keskusteluiden perusteella...

Kun pitäisi vuokra maksaa ja samoin ENTISIÄ RÄSTEJÄKIN, niin pelivaraa ei oikein ole jos jotain sattuu elämässä....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe