Mitä mieltä ootte tosta ellos.fi nettisivustosta jossa on vaatteita? ja tulee myös ellos lehtiä.. itse aattelinn jotain tilata sieltä.. ja sielllä on nyt kivat alet et vinkiks käykää kattoo ellos.fi ja mitä mieltä ootte elloksen vaatteista?(:
ellos(:
4
70
Vastaukset
- 20+19
Itse tilannut pari kertaa ja ollu tyytyväinen, mutta ne ovat koot ovat hitusen normaalia isompia kuin yleensä esim. jos olet kokoa 36 suosittelen ottamaan kokoa 34. Ja niitä alennuksia on siellä muuten koko ajan.
- j.rocket
Oon tuolta tilannut monesti, melkein joka kuvastosta tulee jotain tilattua. Mitään ongelmia ei ole tullut kertaakaan.
- PettynyEllokseen
Mun äiti joskus tilas, mut ei oo nyt, eikä tuu enää koskaan tilamaan sieltä yhtään mitään. Laatu oli aivan kamala. Esim. meillä on edelleen joskus tilattu musta vaate, joka on sellasta laatua, että kun sitä painaa sormella tai yrittää venyttää, niin heti räks. Reikä tai suuri aukko. Eli ei kiva!
- e45ete4
Ellos on paska.
Mulle ei siltä löydy juuri mitään, semmosia tätivaatteita eniten.
Kyllä sieltä kenkiä tms. löytyy mutta vaatteet ei oo mun makuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050