Paljon Sol maksaa palkkaa siivoojalle jolla ei ole koulutusta? Entä yövuoroista?
SOL palkkaus
6
1959
Vastaukset
- manimanimani
Mutta onko kokemusta?
Harjoittelijan palkka on 7,46 ja alin taulukkopalkka on 8,29 (toimistosiivousta ym.). Ja huom. taulukkopalkka on MINIMI! Eli saa ja pitää pyytää isompaakin palkkkaa!
Iltalisä on 0,66 euroa tunnilta, yölisä on 1,21 euroa tunnilta.
Vuorotyölisää maksetaan säännöllisessä vuorotyössä olevalle työntekijälle itavuorolta 0,66 euroa tunnilta ja yövuorolta 1,21 euroa tunnilta
http://www.finlex.fi/data/tes/stes3342-PT78kiinthoi1004lispalkkj.pdf - eihääviä
itse saan 8,71. ei koulutusta ja kokemusta vähän. sairaalasiivouksesta kyse.
- Vaihda heti paikkaa!
Oletko tullut hulluksi? Teet sairaalasiivousta tuolla palkalla? Ota heti yhteys esim HUS'iin tai jos HElsingissä olet niin Helsingin kaupungin Terveyskeskukseen. Palkka on paljon parempi.
Helsinki maksaa tavallisesta toimistosiivouksestakin yli 10 euroa tunnilta kokemattomalle.
- jenna**'''''''
solli maksaa kyllä todella huonoa palkkaa kaikille, sen minimi tunti palkan, ja muut mahd. lisät, kuten yö-iltä, kokemus, koulutus, -muuten ei kannattaisi liiemmäkti koko homma! :/
- Anonyymi
Kysyin Jyväskylässä Postille jouluajan kirjelajitteluun. Yllätys olikin että palkkaaja olikin SOL josta vaan kuulee huonoa kerrottavan. Onko Postin lajittelutyöt siirretty ko kaupungissa kokonaan Sollille. Mitä palkkaa maksavat. Luulen että tämäkin on kaikessa hiljaisuudessa siirretty halvemman sopimuksen piiriin ja nuoret opiskelijat sitä tekee. Veroja ei mene niin saavat nettona jotain. Että tällaista täällä päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin Jyväskylässä Postille jouluajan kirjelajitteluun. Yllätys olikin että palkkaaja olikin SOL josta vaan kuulee huonoa kerrottavan. Onko Postin lajittelutyöt siirretty ko kaupungissa kokonaan Sollille. Mitä palkkaa maksavat. Luulen että tämäkin on kaikessa hiljaisuudessa siirretty halvemman sopimuksen piiriin ja nuoret opiskelijat sitä tekee. Veroja ei mene niin saavat nettona jotain. Että tällaista täällä päin.
Näin myös Oulussa. Teinit ja ulkomaalaiset lajittelee. Riittää kun on 18 täyttänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384