homot

homopoika94

miten nuoriso suhtautuu nykyään homoihin? muistan, kun olin itse seitsämännellä luokalla ja olin vielä kaapissa ja kaikki haukkuivat silti homoksi. nytten olen menossa lukion tokalle ja siellä ei ketään syrjitä ja homoista pidetään samalla tavalla kuin heteroista. onko nykyään enää homojen syrjimen suurja yläasteilla? itse tulin kaapista ysillä ja silloin asia oli jo ihan ok monelle tyypille ja monet pojat säälivät niitä ketkä haukkuivat minua homoksi

15

227

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poik95

Ei ainakaan meiän koulussa. En ole itse homo mutta yksi tyyppi kertoi olevansa ja kaikki haukkuvat häntä. Että tämä nykyajan nuorten käytös on kyllä vähän pahasta erilaisia ihmisiä kohtaan...

• j.rocket

Yläasteella homoja kohdellaan todella huonosti, mutta silloin homot ja lesbot ovat sellaisia huomiohakuisia "OON ERILAINEN JA YLPEE SIITÄ SIIS KAIKKI HUOMATKAA MUT" (on tietty poikkeuksia).

Lukiossa asia otetaan kypsemmin ja homoja ja lesboja (jotka eivät ainoastaan kerjää huomiota) kohdellaan useimmiten ihan hyvin. Mitä nyt olen juttua kuullut.

• homojenpuolesta

minun mielestä homoilla ja lesboilla ja näin pois päin pitäs olla samat oikeudet minä olen hetero mutta silti kannatan homojen oikeuksia minä puolustan homoja jos joku haukkuu minun homo kavereita minä lätäsen turpaa/puolusta koska ihmiset on erillaisia ja saavat ollakki hyvä niin minä rakastan erillaisia ihmisiä!

• Bertibert

Omalla yläasteellani oli myös tosi homovastainen ilmapiiri. Kyllä lukiossa (ainakin meidän) kohdellaan homoseksuaaleja enimmäkseen tavallisina ihmisinä. Silti ei voi yleistää, että kaikkien asenne homoja kohtaan muuttuisi positiivisemmaksi, sillä valitettavan moni aikuinenkin suhtautuu hyvn epäilevästi ja kielteisesti heitä kohtaan. Hyvänä esimerkkinä toimivat nämä ahdasmieliset pelkurit, perussuomalaiset, joista suuri osa on hyvin konservatiivista porukkaa, sekä osa kristillisdemokraatit, joilla osalla on juuri näitä "avioliitto on miehen ja naisen välinen asia ja Jumala päättää siitä" ym kummallisia kaukaa (Raamatusta) haettuja mielipiteitä. Yllättävän moni maamme kansalainen äänestää näitä ahdasmielisiä uunoja.

• cfklcgöluuylulvg68if

Ehkäpä asiaa pitäisi alkaa miettiä syvällisemmin. Mikä aiheuttaa homoutta?

• Oooooooo0

Tarvitseeko tuota nyt sen enempää miettiä... Ihmiset syntyvät erilaisina eivätkä toistensa kopioina, jos et sattunut tietämään.

• Hmm...

Mikä aiheuttaa Downin syndrooman tai syntyperäisen kuurouden....

• HomoLover94

Itse olen 16-vuotias tyttö, eikä minulla ole ollut ikinä mitään homoja vastaan. Minusta se on jopa suloista jos näkee jätkät käsi kädessä pussailemassa, se kertoo että uskaltaa olla oma itsensä. Homoilla kuuluisi olla samat oikeudet kun heteroillakin, eikä homoja tarttis kiusata! Homot voi olla samalla tavalla kusipäitä tai huipputyyppejä kuin heterotkin!

• -Homouseiolepahasta-

Kyllä mun mielestä Homoilla/Lesboilla pitää olla samat oikeudet; kun heteroilla... onhan se nyt tyrhauttavaa kun Homoja/Lesboja syrjitään, nekin ovat vain ihmisiä mutta tykkää/rakastaa/haluaa seksiä/suhdetta jne... vain oman sukupuolen kanssa.. minulla ei ainakaan ole mtn vastaan onko homo/lesbo... ne ovat vain ihmisiä... ITSE olen Homo ja 15 v, kovinkaan moni ei vielä tiedä minun homoutta, koska meidän koulussa syrjitään kaikki Homot/lesbot... se on aika tyhmää :( mutta tajutkaa IHMISET sillä ei ole mtn väliä onko homo/lesbo vai hetero! :)

• fghdg

Kivaa lukea että aika moni nykyään hyväksyy homot ja lesbot! :-) Se on yhtä luonnollinen asia kuin paljas pylly. :D Suurin osa jotka eivät homoja/lesboja hyväksy ovat ennakkoluuloisia idiootteja.

• En syrji homoja..

Pidän silti homoutta eräänlaisena kehitysvammana.

• Fuck the gays!!

Kannatan homouden siirtämistä sairaudeksi

• Ei se sairaus ole...
        Fuck the gays!! kirjoitti:

Kannatan homouden siirtämistä sairaudeksi

Se on vaan kehitysvamma, piirre joka kehittyy ihmisen ollessa kohdussa ja joka muuttaa ihmisen luontaista käyttäytymistä. Tosiasia on, että ei ole mitään "seksuaalisuutta", on vaan normaalia seksuaalikäyttäytymistä(hox! luontaista, uros parittelee naaraan kanssa ja tuntee vetoa siihen) ja sitten on näitä eri kehitysvamman variaatioita, Bi-, Homo-, jne. Sitä en osaa sanoa, kuuluuko esim. zoofilia ja pedofilia kans tähän kehitysvamma kategoriaan.

Itse olen tullut tähän lopputulokseen.

• perkkkeeleeee

tuuppa tänne pohojanmaalle. tässäkkään pikkukaupungissa ei ole homon homoa, tai onkai niitä mutta ne ei tohi tulla kaapista ulos sillä täällä pohojanmaalla ei paljoa homouttu ainakaan näin poikien keseken hyväksytä perkkele, kyllä jämtti on näin jumala.a.uta.

• Hyvää kesää.

Meillä oikeestaan ei kauheeta määrää mitään syrjintää / kiusaamista esiintyny, paitsi poikkeuksena tietty pari luokkaa, semmosii fruideja ja lissuja niillä luokilla. :D Noh, vähän harmittaa kun oli kiva luokka ja nyt se hajoo taas toista kertaa. Kaikki lähtee eri paikkoihin opiskeleen.. :(

En oo kyllä kaapista tullu vielä kenellekkään, pitää kattoo tossa kun lukio alkaa et olisko siellä muita homoja. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      64
      2618
    2. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      27
      2514
    3. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      15
      1694
    4. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1407
    5. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      1396
    6. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      98
      1337
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      24
      1173
    8. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1106
    9. Kalateltta ja Siipiteltta

Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la
      Kuhmo
      14
      1083
    10. Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä

Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest
      Ikävä
      59
      985
    Aihe