Poikien uinti

Utelias uimari

Olen huomannut poikien ylä-asteen koulu-uinnissa erikoisia piirteitä ja kiinnostaisi tietää, tapahtuuko samoin muualla.

- Puolet ryhmästä on pois (=monet lintsaa) erilaisten syiden takia
- Muutama tyyppi tulee uimahalllille, mutta ei ui lainkaan. Syynä voi olla esim. flunssa, jolloin ko. oppilas istuu reunalla tai uimavälineiden puuttuminen/kotiin unohtaminen, jolloin ne oppilaan joutuvat kävelylenkille
- Osa tulee myöhässä "bussin myöhässäolemisen takia"
- Pukuhuoneessa pukeutuminen/riisuutuminen tapahtuu nopeasti piilossa esim. kulman takana, vessassa, pyyhkeen sisällä yms., jottei tarvitse olla kokonaan alasti muiden nähden
- Kaikki paikalla olevat käyttävät bokserinmallisia uimahousuja, keskusteluissa haukutaan muita uimahousuja. Uimahousunsa unohtaneet eivät halua vuokrata uimahallilta haukuttuja uimahousutyyppejä
-Suihkussa ja saunassa käydään uimahousut jalassa, ei käytetä saippuaa ja vetkutellaan muutenkin
- Altaalla syljetään veteen, käydään heikompien päälle vedessä yms.
- Haukutaan/vähätellään huonompien oppilaiden uima-, sukellus-, hyppysuorituksi ja pelkäämistä... kaikki eivät kuitenkaan ole yhtä hyviä
- Oppilaat yrittävät välttää testit yms. rankemmat asiat haluamalla esim. hyppiä veteen, pelaamalla vesipalloa yms.
- Oppilaat ovat altaassa todella lyhyen aikaa, niin vähän että ko. liikkatunti olisi järkevämpi käyttää muuten
-Osa oppilaista lintsaa lopun päivää... osa taas "myöhästyy bussin takia seuraavalta tunnilta melkein koko tunnin" käyden oikeasti mäkissä syömässä

järkeviä ajatuksia, kertomuksia ja kommentteja pliis!!!!!!!

21

6968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • abcdaa

      no öö joo. siis ihan normia tapahtuu joka koulusa. kertokaa mulle misä tommosta ei oo nii meen sinne pikimmiten (--:

    • ööööhokok

      Miks mietit jotaa helvetin koulu-uintii kesälomalla?

    • näin täällä päin

      itekki mietin miks koulu uintii kesälomal mut ei meil oo noin törkeet menoo et vaan jotkut tulee myöhäs ja ilman uimahousui ne on luusereita ja ottaa uimahallin housut eikä toisten uimahousui naureta ?!?! muuten iha asiallist ei mitää sylkemist tai tommost

    • -98< 3

      älkää naurako mut onks teijän uimahallist semmonen tapa et tytöt ja pojat on samal puolel esim. niinku riisuutuu, käy suihkus ja saunas yhessä ..? vai mist tiiät noi kaikki asiat et mitä pojat tekee siel? :D

      • Pikku_Pippeli

        Kun olin pieni poika niin oltiin tarhasta uimassa sit oltiin samassa pukuhouneessa työt ja pojat ja mä muistan kun mä katoin yhtä tyttöä ja mä näin sen pimpin ei siinä mitään mutt jos mä oisin tietänyt mitä sillä voi tehdä ja sillee niin ois pippeli ollu kova tai no ehkä ei 6v:nä ois ollu kova


      • Anonyymi
        Pikku_Pippeli kirjoitti:

        Kun olin pieni poika niin oltiin tarhasta uimassa sit oltiin samassa pukuhouneessa työt ja pojat ja mä muistan kun mä katoin yhtä tyttöä ja mä näin sen pimpin ei siinä mitään mutt jos mä oisin tietänyt mitä sillä voi tehdä ja sillee niin ois pippeli ollu kova tai no ehkä ei 6v:nä ois ollu kova

        🤣🤣


    • Huoh....

      Kerro joku yläasteen liikuntalaji, jossa ei tehdä noin?

      -Monet lintsaa
      -Muutama tyyppi tulee tunnille, mutta ei tee mitään, esim. flunssan tms. takia, osa menee lenkille
      -Osa tulee myöhässä
      -Pukuhuoneessa pukeutuminen/riisuutuminen/kamppeiden päälle laitto tapahtuu nopeasti
      -Kaikki paikalla olevat käyttävät college-"verkkareita", monella ei ole oikeaa verkkakangasta olevia verkkareita
      -Suihkussa ei käy kuin pari
      -Kentällä/radalla klimpitään ihan ronskisti mihin sattuu
      -Haukutaan/vähätellään huonompia oppilaita, esim. hidasta juoksua, hidasta reagointikykyä pelissä yms... kaikki eivät kuitenkaan ole yhtä hyviä
      -Osa oppilaista lintsaa lopun päivää... osa taas myöhästyy seuraavalta tunnilta melkein koko tunnin
      käyden oikeasti mäkissä syömässä

      Se on osa yläastetta ja teini-ikää, luokan pellet ja kovikset pitävät koko ryhmää sormensa ympärillä, loput ryhmästä sitten velttoilee ja lusmuaa, jottei ne kovikset ja pellet pidä heitä hikareina.

      Tuohon suihku-juttuun on varmaan syynä se, ettei kukaan halua että joku näkee sen "gigulin" jottei pääse vertailemaan sitä omaansa ja huomaamaan omaa "giguliaan" pienemmäksi tai muiden "giguleita" suuremmiksi.

    • 24

      Itse olen ilmeisesti vain huono huomaamaan, mutten kertakaikkiaan ole koskaan katsonut, minkälaiset jätkien uikkarit on. Pari kai on aina sairaana joka liikkatunnilla. ...

    • Guugeli

      Ne jotka lintsaa uinnista häpeävät pientä piliään ja siksi lintsaavat

      • Pikkukulli1234567890

        Itse lintsaan juuri tuon takia.


    • uiminen on hauskaa!

      AHHAHAHAAHAHHAAHAH aivan totta, just noin tapahtu. :DD

    • jeahh

      toihan on ihan normaalia mua paitsi en kiusaa yms. :D

    • Hmm...

      Hehehee, koulu-uinti loppui 5. luokalla :)

      • Aspii

        Ja alkaa yläkoulus uudestaan


    • longjohnkong

      Kyllä vaan isokulliset jätkät kehtaa kulkea ilman rihman kiertämää toisin kuin 2cm karvattomat :D

    • LIIKKAOPETHANKKIKAAELÄMÄ

      Vittu tääl päi saatana kaikki liikka opet on agressiivisia pitäis olla alasti suihkus ja saunas sit pukuhuonees ope käy jokaisen vieres tarkistamas et onks kaikki alasti. Kannattaa välttää uintia 5-10 oppilasta osallistuu 10-20 jättää väliin meil on iso ryhmä. En käy uimahallissa koska se on vaa nii vitun likanen paikka yrittäkää nyt ees vittu tajuta siel vedes on paskaa ja kusta ja jonkun spermat

      • Ahmed_näki_nainen_uimas

        Siellä olla minu spermat.


    • MEGA_KULLI

      Mä oon kuullu ett tytöt lintsaa en tiiä miks jotain että ne häpeää niitten vartaloa sitä en ymmärrä tytöillähän on kauniit vartalot ne ehkä luulee ett pitää olla laiha kuin tikku ett voi mennä uimaan. Mutt pojat ymmärrän ainakin yks juttu mitä mä aattelin teiniiässä kun oli uintia koulussa ett mitä jos saan erektion altaassa ja pitäs just silloin mennä takaisin kouluun kun teiniiässä pippeli voi missä ja milloin vaan jäykistyä ilman syytä ja sit siellähän on paljon kauniita tyttöjä mutt ei mulla koskaan jäykistynyt koulu uinnissa mutta olin kerran isän kaa uimassa niin silloin jäykistyi altaassa mutta oli menny alaas sit ku piti mennä

    • Pikku_Pippeli

      Meiän koulussa kaikki pojat oli uimassa kukaan ei lintsannu. Muistan kun mulla oli semmoset tavalliset briefs malliset uikkarit ja kahdella muillakin oli briefsit (briefs niikuin tavalliset alushousut/uimahousut ei mitään lahkeita) ja seuraavan kerran mulla oli bokserit uikkarit ja niillä kahdella oli vielä tavalliset briefsit mutt sitt seuraavalla uinti kerralla nilläkin oli nyt bokseri uikkarit

    • Anonyymi

      Mm.. just nää tämmöset 70.v papparaiset tänne eksyny kirjottelee kaiken maailman adresseja! Homma on nyt niin, että alastomuus on arka-aihe monelle. Joten jos ei oo muuta kysyttävää nii ei kannata valittaa!!!

    • Anonyymi

      Ja sit on näitä homoja joita kiinnostaa toisten munan koko

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6579
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4243
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2647
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2040
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1558
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1111
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1066
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe