Yö paikkaa/seuraa

Nuori mies

Olen lomalla oleva 23v ihan komea ja mukava nuorimies. Ajattelin hypätä autoon ja lähtä kierteleen vähän suomea. Siispä etsinki nyt naisa jotka kenties tahtois vähän piristystä kesään ja samalla voisit mut majottaa yhdeksi yöksi, miks ei toiseksikkin jos niin satttuu ;) Vaan jos joku kiinnostui niin ilmoitelkaapas itsestänne :) Ja miks ei jokua kaunis neitokainen vois vaikka hypätä kyytiinki maka seuraksi :)

13

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safhdgsdfsd

Opettele ensin kirjoittamaan.

• nUORI MIES

Hankkisit sinä elämän

• lomalainen__

Mä olisin reissun tarpeessa ;)

• Nuori mies

No ilmoitteleppas itestäs vähä tarkemmin ja paremmin vaikka mailissa :) [email protected]

• karvanaamariki

ei osaa nuorukainen kirjoittaa,ilmankos ei saa naistakaan

• 3

On tainnut jäädä se peruskoulukin kesken. Voi vain kuvitella esim. millaiset syömätavat tyypillä on. Muista käytöstavoista ei tietoakaan. Puhumattakaan henkilökohtaisesta hygieniasta.

Näin paljon voimme heti suoralta kädeltä tunnistaa nimimerkin " Nuori mies"
      ominaisuuksia pelkästään kirjoitustaidon perusteella. Haluaisiko joku vielä majoittaa moisen törkypesän?

Epäilen kovasti.

• pajunkissa11

Oootte te ihmiset kummallisia,mitä vain kirjoittaa te takerrutta epäolennaiseen.
        Hänellä on ihana päämäärä,josta ainakin minä olen haaveillut.

T:kirjoitus taidoton nainen

• NuOrI MIES

Käytös tavoissa minulla ei ole mitään vikaa ja henkilökohtaisesta hygieniastakin huolehdin. Jos teillä hyvät ihmiset ei ole muuta tekemistä, kuin kyylätä täällä muiden kirjoitusvirheitä ja niistä huomautella niin voin kehottaa teitä hankkimaan oikean elämän.

Naiset olen yleensä hankkinut puhumalla ja olemalla oma itseni, en kirjoittamalla.

• kielioppisankari

käytös tavoissa=käytöstavoissa. Itseäni varsinkin näin pahat yhdyssanavirheet ärsyttävät suunnattomasti.

• Kielioppinero

"Itseäni varsinkin näin pahat yhdyssanavirheet ärsyttävät suunnattomasti."
        ---
        Minua ärsyttävät suunnattomasti ihmiset, jotka latelevat sanat virkkeeksi sanajärjestyksestä piittaamatta. Ehkäpä virkkeesi kuullostaisi hieman järkevämmältä esim. seuraavassa muodossa: Itseäni ärsyttävät suunnattomasti varsinkin näin pahat yhdysssanavirheet. Toinen vaihtoehto olisi ilmasita asia näin: Varsinkin näin pahat yhdyssanavirheet ärsyttävät sunnattomasti itseäni. Tosin korvaisin tuon itse-sanan minä-sanalla.

• ISO KULLI JÄBÄ

käykö ISO KULLINEN JÄBÄ ??????

• dfsdfsdfsdf

"Minua ärsyttävät suunnattomasti ihmiset, jotka latelevat sanat virkkeeksi sanajärjestyksestä piittaamatta."

Suomessa ei ole pakollista sanajärjestystä. Vaikkapa englannissa se on paljon tarkempaa.

• Nuori mies

Siis ei vittu ihmiset, etsin seuraa lomalleni, en jumalauta mitään helvetin äidinkielen opettajaa. En osaa kirjoittaa täydellisesti, mutta vittu tulkaa joku opastamaan minua jos se niin perkeleesti haittaa kaikkia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      196
      4963
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      116
      4056
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3589
    4. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      57
      3525
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3430
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      37
      2927
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2569
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2326
    9. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      30
      2079
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      21
      1949
    Aihe