En päässyt vielä yliopistoon lukemaan englantia joten aion opiskella tämän vuoden lahden kansanopistossa kyseistä ainetta. Niitä opintopisteitä voi kuulemma hyväksilukea yliopisto-opinnoissa, mutta kysymykseni kuuluu: olisiko tuosta vuoden koulutuksesta suuri apu yliopiston pääsykokeita ajatellen? Tuo linjahan on aika kallis, vuodessa yli 5000 euroa (toki Kela hoitaa osansa)....
Lahden kansanopisto
2
211
Vastaukset
- hmmmm...
itse mietin myös tuota Lahtea...onkohan se opetuksen taso todella tuota hintaa vastaavaa????
- Suosittelen!
Opetuksen taso on loistava, voin kertoa. :) Opettajat mukavia, innoittavia ja huumorintajuisia. Ja opintomatka Englantiin oli kaiken huippu. :) Itse opiskelin Lahdessa syksystä 2010 kevääseen 2011. Koin pääsykoekirjat helpommiksi ymmärtää kyseisen lukuvuoden jälkeen, ja toinen niistä - The Study of Language, Tampereen pääsykoekirja - oli myös syksyllä eräs opinlähteistämme Lahdessa. Ensi viikolla saan sitten tietää, pääsinkö haluamaani opiskelupaikkaan vai en... Mutta vaikken pääsisikään, niin sanavarastoni kehittyi huomattavasti, ja ilmaisen itseäni rohkeammin myös suullisesti. Tutustuin myös paljon uusiin ihmisiin. :)
Äitini suostui vähäisistä rahoistamme huolimatta kustantamaan osan opintojani, ja Kelalta saa tietenkin tukea - jouduin valitettavasti ottamaan opintolainan, että sain maksettua opinnot. Suosittelen muuten maksamaan kaiken kerralla, nimimerkillä taloudellisesti tumpelo. Ja Kela EI tue erikseen opintomatkaa, vaan rahat pitää säästää itse.
Asuntolassa asumisesta en tiedä mitään, btw, koska itse sain asua isoäitini luona. :s
Jos haluatte lisää tietoa, niin ottakaa yhteyttä [email protected], miulla on kotona todistus jossa lista opintopisteistä ja oppiaineista jos kiinnostaa tietää niistä tarkemmin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019