kaikki tieto arvokasta!
Onko kellään kerrottava Bonita-hotlasta?
6
221
Vastaukset
- bonita on paska
varo hotellin henkilökuntaa, ne on varkaita ja huijareita ja varaudu siihen kun luovutat viimeisenä päivänä huoneen. pois niin ne laskuttaa minibaarin juomista vaikka et olisi juonut sieltä mitään.näin kävi minulle ja ainakin yhdelle tyttö porukalle joka oli samaan aikaan kun minä siellä .enää en mene bonita hotelliin ikinä.
- eikö ole muuta hupia
Leikitsä jotain poliisii tai yksityietsivää. Kaikki ketjut täynä sun höperöitä alotuksia.
Hotelli se ja se. Mikä ruoka,millanen henkilökunta,millanen sijainti,onko siistii,onko kallis, millaset huoneet,mikä varustetaso
Toinen hupiharrastus on vastata itse jotain tuollaista lällärikamaa. Niin ja muista aina mainita,en mene enää ikinä. Kun ei 20 vuoteen ole matkustanut niin tuo tuntuu uskottavalta. - Bonitaan eka kertaa
No, tuli nyt sitten tilattu Bonitaan matka viikoksi ilman huoneen vajaakäyttömaksua,vain 295,- aamiaisella eli -200e oli alennusta. Aika huokea kun ei tarvi jakaa huonetta ja ei maksanut ylimääräistä. Muita tohon hotlaan lähös 14.8?
- bonita 14.8 as well
Meitäpä lähtee täältä kolme, sama hotelli, sama päivä :)
Varattiin myös matka muutama päivä sitten kun halvalla lähti :)
- äiti ja tytär
Juuri tultiin kyseisestä kohteesta ja hotellista. Hotellin henkilökunta on erittäin ystävällistä ja avuliasta, kaikki eivät osaa englantia (siivoojat, allaspoika, huoltomiehet) mutta aina joku tulkkasi ja apua saimme. Ruoka oli ihan ok ja huone oli siisti, näköalathan siellä on huikeita kun hotelli on lähellä rantaa. Lähellä on runsaasti ostospaikkoja elikkäs krääsää joka lähtöön ja ruokapaikkoja jos et syö hotellissa lounasta/illallista. Varnaan ja muualle järjestetään retkiä tai omin avuinkin sinne voi matkustaa, bussipysäkille on matkaa 1-2 km ja bussilippu on edullinen 3 levaa. Helppo siellä on liikkua mutta hyvä ottaa huomioon että bussikuskit/rahastajat eivät ymmärrä englantia. Paikalliset asukkaat ja turistit olivat hyvänä apuna reissulla. Sanovat että Varnassa on edullisempaa kuin Kultahietikolla mutta kävimme vain uudessa tavaratalossa Grand Malissa (jossa sielläkin oli kauppoja ihan omiksi tarpeiksi) ja siellä hintataso oli kohtalainen, ei halpa eikä korkea (kuka sitten mitäkin pitää korkeana ja mistä tottunut ostamaan). Rannalla tuolit patjat varjot maksavat 20-30 levaa, hotellin altaalla tuolit varjot ovat ilmaisia. En ole himoreissaaja, enkä siis usein matkusta, mutta reissuun olen tyytyväinen ainakin Bonitan osalta. Saksalaiset mellastajat ovat ainoa miinus reissussa, ovat tosi kovia bilettämään. Jospa et sattuisi samaan kerrokseen heidän kanssaan. Ja liikenne hotelin ympärillä on vilkasta, auttaa jos huone on ylempänä, melu ei tuolloin kuulu sinne juurikaan altaalta eikä liikenteen aiheuttama. Hyvää matkaa ja terveisiä :)!
- sjuldis
mää ja vaimoke mennää just tossa 14.8.2011 bonita hotelliin. jostain enkun kielisiltä sivuilta löysn kivoja kuvia hotellista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882