Pallontallaajat keskustelupalsta

PalleronPotkijat

Olettekos huomanneet kuinka "rasistista" meininkiä harrastetaan Pallontallaajien keskustelupalstalla? Jos olet uusi kirjoittaja ja vastaat useampaan viestiin tuhansien viestiejen joukossa niin moderaattorit alkavat kirjoittamaan tai muut kirjoittajat, että kalastelet viestejä jne...
Jokainen kirjoittaja taitaa olla joskus uusi oli palsta mikä hyvä...

52

2028

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan OK pallottelija

Mikä sekoviesti tuo on. Pallontallaajilla on siisti meininki. Olivat hyllyttäneet
      sen yhden kumman muijan joka oli rekisteröitynyt sinne useanmalla nimimerkillä. Sillälailla moden pitää toimia.

Lisäksi he valvovat,että asioista ei tehdä riitaketjuja. Eri mieltä voi olla asiallisestikin, eikä Matkaopaslehden malliin louskuttaa vatipäitä tai mollata matkatoimistoja tekaistuilla haukumisilla

• Plussa Pallo

Täysin syvältä koko Pallontallajat.net!!!!

• jäsen alusta asti

Minusta tuo on poikkeuksellisen asiallinen sivusto. Eli tämä on taas näitä
      riitely ja töhräämistarinoita.

• Vakkari Tallaaja

Mielestäni paras suomalainen matkailusivusto, ja palvelee ainaikin erittäin hyvin omatoimireissajia, niin kuin alkuperäinen tarkoitus olikin.

Se, jos joku aloittelija kokee itsensä 'ulkopuoliseksi', on tietysti valitettavaa. Itse en ole havainnut tuollaista viestienkalastelustasyyttämisiä - ehkä se on ollut jonkun sellaisen topikin alla, jota en itse seuraile.

Aloittelijoiden suurin 'virhe' on yleensä se, että he kyselevät asioita, jotka on jo moneen kertaan pureksittu vuosien varrella palstalla. Pitäisi opetella käyttämään hakua, sillä valmiita vastauksia kysymyksiin löytyy usein läjäpäin. Sitten kun modet 'ojentavat' (= lue ohjaavat) noviisit oikeaan paikkaan yhdistämällä ketjuja, saattavat jotkut keltanokat vetää herneet nenuunsa.

Sivuston moderointi on ollut pääosin aina erittäin asiallista ja häiriökäyttäytyjät ovat saaneet ansaitsemansa lemput Palliksista. Jos ei osaa/halua pysyä asialinjalla kirjoittellessaan, niin sittenhän voi valita forumikseen esim. kaiken sallivat keskustelupalstat - niin yksinkertaista se on! Ja samalla Pallontallaajat säilyy siistinä, asiallisena matkailupalstana!

• Sisäpiirikerho

Siis aivan syvältä koko sivusto. Minut suljettiin sieltä pois kolmen vistin jälkeen. Kaikki aivan asiallisia! Mä en tajua, taitaa siis olla joku sisäpiirikerho.

• Vakkari Tallaaja
        Sisäpiirikerho kirjoitti:

Siis aivan syvältä koko sivusto. Minut suljettiin sieltä pois kolmen vistin jälkeen. Kaikki aivan asiallisia! Mä en tajua, taitaa siis olla joku sisäpiirikerho.

Oiskohan nyt kuitenkin peiliinkatsomisen paikka? Palliksista ei potkita ketään pois 'suorilta jaloilta', paitsi jos kysymyksessä on joku aivan törkeä sääntörikkomus. Ja tämä tarkoittaa TOSI törkeää. Rettelöitsijä pistetään määräaikaiselle jäähylle, ja kun nuppi viilenee sekä jaksaa kirjoitella taas asiallisesti, niin on tervetullut jakamaan matkailukokemuksiaan, kyselemään asioita muilta reissaajilta yms. Sen sijaan jos jatkuvasti, huomautuksista huolimatta käyttäytyy huonosti ja rikkoo sääntöjä, niin kenkää tulee - ja ihan hyvä niin. Tällä tavalla palsta pysyy siistinä, ja törkyilijät sekä piilomainostajat voivat hakeutua heitä paremmin palveleviin keskusteluihin.

• ihan oikein toimittu

Tuo aloittaja on siellä sääntörikkeissä mainittu. Oli tullut toruja ja pieni ajattelutauko jonka jälkeen ihminen oli toistuvasti narahtanut tuplanimmarien käytöstä. Nykyinen esto on elinikäinen.

• Virus2011

Mä sain reilu kuukausi sitten viruksen koneelleni Pallontallaajat.net keskustelupalstalta. Kävin lukemassa kirjoituksia ja en edes ole rekisteröinyt ko palveluun ja en myöskään enää rekisteröidy! Vältän foorumia ja olen muistanut varoittaa muitakin!

• Pallerontallaamat

Mitä väliä oli kyseessä sitten mikä tahansa palsta jos saa elinikäisen eston?
        Tekee vain uuden nikin....haloo ja ip:t on kierettävissä.

• sivut kuivuu, törkyä

Viruksia on viidakko täynään. Mutta erinomainen asintuntija kun lähtökohdan tietää. Pöpöjä pyörii palvelun tuottajan eli operaattorin verkossa ja tauti on lähes varma,jos suojaukset ei ole kunnossa.

Nimmarit on helppoa kamaa ja valitettavasti ip´kin on piilotettavissa.
      Tämä ei kuitenkaan tarkoita että ylläpito eräillä palstoilla olisi syytön.

• Minä myös

Minä sain myös kahtena päivänä peräkkäin viruksen pallontallaajilta :(
      Onneksi virustorjunta alkoi huutaa ja pahemmin ei tälläkertaa käynnyt.

• Lonely Planet

En ollut koskaan edes kuullutkaan kyseisestä palstasta.
      Kävin katsomassa mutta todella suppeat aihealueet. Vähän käyttäjiä eli samoja nimimerkkejä vastailemassa :(

Onneksi on olemassa monta hyvää ulkomaista matkailu-forumia :D

• lueppa tarkemmin

Ett tainut etusivua enempää vilkaista. Siellähän on sivuja vaikka kuinka paljon.
      En äkkiseltään löydä sellaista maata,matkailukohdetta ja matkailutyyliä mikä sieltä puuttuisi.
      Mikäli joku lähtee kuumailmapallolla reissuun ei muutakuin uusi ketju aukasemaan.

Mitä tarkoitat vähillä nimimerkeillä. Pohjanoteeraus löytyy paikka aurinkossa
      sivustolta. Liki puolet oli aikoinaan "pihlajaisen" juttuja. Sitten nainen muutti nimmarin "sintuksi" ja "sirurtareksi" Nyt on menossa "amelienn"

• The others

Voi kun tuo Lonely Planet pysyisi noilla hyvillä ulkomaisilla saiteillaan eikä vaivaisi meitä muita Plazan sivustoilla, matkaopaslehdessä eikä.....

• Lonely Planet

Mitä siellä matkaopaslehdessä on tapahtunut?

• Et näin...

Pallontallaajat.net modet voisi kyllä mennä vaihtoon. Kuinka voi modena olla esim henkilö joka on kirjoittanut vain parikymmentä viestiä?
      Toiset modet taitaa olla bestiksiä eräiden kirjoittajien kanssa koska antaa niiden kirjoittaa vaikka mitä ja haukkua muita kirjoittajia...

• kansalaisfoorumi

vain parikymmentä viestiä. Sehän on hieno asia. Ei käsittääkseni kuulu moden tehtäviin,vaan ainoastaan valvoa kokonaisuutta.

Hyvänä esimerkkinä huonosta on paikka aurinkossa. Siellä mode pisti yli tuhat viestiä eri nimmareilla. Ei edes kehtannut titteliään julkistaa.

Pallontallaajat on niitä harvoja missä viitsii käydä vinkkejä kurkkimassa.

• En suosittele enää

Pallontallaajat oli joskus vielä ihan hyvä foorumi mutta nykyisin siellä kyllä on todella ylimielisiä kirjoittajia jotka kuvittelevat liikoja. Paljon mollataan uusia kirjoittajia.

• pärrällä kylille

Kyllähän siellä ivallisia vastauksia saa kun aloittaa ketjun, viisi tähteä hyvä sijinti,
      onko ruoka syötävää. Kuuluuko tiskiharja varusteisiin.
      Tai kerrotaan ihan omasta päästä,kuinka juuri tultiin Turkista ja kaikki oli likaista,pas***ta, taksit petti, henkilökunta lääppi, mutta muuten oli kivaa, paitsi että kadut täynä roskia, venäläisiä ja lapsia (suomalaisia) Ei ikinä enää.
      En suosittele kenellelkään
      Nuorehko porukka,teekkarit,reppureissaajat,ei he halua mitään tekaistuja hömppäjuttuja.

• Matkalle123

Vaikka olis kuinka asiallisia kirjoituksia niin eräät vakkari valittaja kirjoittajat kuitenkin kommentoi ja haukkuu...

• Igors

Aikani kuluksi käyn vierailemassa lähes kaikissa matkailun keskustelupalstoilla ja Pallontallaajat ovat kyllä yksi parhaista tai jopa voisin sanoa että paras.

Tosin ko palsta on lähinnä nuorison reppumatkaajien palsta joten se ei oikein ole minunlaiseni eläke-ikäisen, lähes kaikki matkani ns. valmismatkoja harrastavan keskustelufoorumi. Mutta hyviä neuvoja sieltä silti minunlaisellenikin löytyy.

• Etpä taida

arvatakaan, Igors, kuinka monet meistä ovat jo selkeästi nuoruusvuotensa ohittaneita joille reppuilu ja omatoimimatkailu on elämäntapa! Se on tosin totta, että pakettimatkoista siellä ei juurikaan keskustella, sillä palsta keskittyy omatoimimatkailuun. Se ei tietenkään poissulje sitä, etteivätkö niin paketti- kuin omatoimimatkailijat voisi antaa toisilleen hyviä vinkkejä!

• samansuuntaista

Matkailun eri linjasuunnat. Mutta jotain yhteistä kuitenkin. Kyllähän sitä moni pakettimatkailija kohdemaassa heittää monenlaista reissua joko reppu selässä tai ilman. Yhteistä on myöskin hintatason vertailu, ja kaikkien lakkojen ja mellakoiden seuranta, ynnä muut vinkit.
      Nuorisolla on ehkä väljempi aikataulu reissata ja silloin voi etsiä jopa erittäin halvat lennot. Tämä ei oikein lapsiperheporukalla onnistu. Lisäksi nuoriso ei ole niin nöpötarkka tuo majoituksen tasosta,jopa pieni teltta riittää.

• Pellentallaajat.net

Rekisteröidyin kolme päivää sitten sivustolle. Vastasin neljään viestiin ja nyt minulla on käyttökielto ko sivustolle....Mitä Vit**ua?

• I <3 Culture, NOT!

Culture on yksi suurimmista valittajista ko palstalla.

• Igors

..."Rekisteröidyin kolme päivää sitten sivustolle. Vastasin neljään viestiin ja nyt minulla on käyttökielto ko sivustolle....Mitä Vit**ua?

Tuntunee ihan asiallista moderointia siellä olevan. Itseltäni ei ole koskaan eikä missään jouduttu kirjoitustani poistamaan joten ehkäpä sitten nimimerkki pellentallaajat. net pitäisi katsoa hieman peiliin.

Nyt olen löytänyt todennäköisesti matkailun keskustelupalstan jossa myöskin taitanee moderointi onnistua. Ko palsta on aika hiljainen ainakin vielä mutta toivon että siitä kehittyisi vielä varteenotteva moderoitu keskustelupalsta meille hieman enemmän valmimatkoja käyttäville.

Käykää tutustumassa http://matkailukeskustelu.com/

Kyllähän minäkin valmismatkojen yhteydessä lähinnä vietän aikaani hyvinkin paljon paikallisten seurassa joten tuolta pallontallaajien sivustoilta noita vinkkejä haen.

Viimeisin reissuni: http://www.paikkaauringossa.fi/kertomukset/1682

Hyviä ja antosia matkoja meille kaikille

• Pellentallaajat.net

Näytti ihan asialliselta foorumilta tuo saittisi :)

Ja se jos olen kirjoittanut muutamaan viestiin täysin asiallisesti niin se ei ole mielestäni mikään syy poistaa käyttäjätunnusta.

Oikeasti siellä Pallontallaajat.net sivustolla on joku mafia toiminnassa. Kaverini myös rekisteröityi ja samoin kävi hänelle koska osallistui noin 10 eri keskusteluun ensimmäisen vuorokauden aikana...

• Uudet tuulet

En myöskään tykkää Pallontallaajista.
        Mielestäni siellä on vain samat kirjoittajat koko ajan ja olen myös huomannut lukiessani viestejä vieraana (en vaivaudu edes rekisteröitymään), että uusille kirjoittajille naljaillaan ja "haukutaan" koska ovat esim osallistuneet kirjoitukseen johon viimeksi on kirjoitettu esim 2kk sitten.
        Mielestäni täysin asiatonta toimintaa.

Toivottavasti tämä uusi matkailufoorumi http://matkailukeskustelu.com/ tulee olemaan erilainen :)

• kaunis pihlaja puu

"en vaivaudu edes rekisteröitymään" hullua olisin kun juuri olet kertonut poistosta.
      En ole havainnut sivustolla naljailua, ivailua, ylimielisyyttä. Toki muutama tietämätön vastaus, muta siellähän tuo selviää.
      Mitä tarkoitat samat kirjoittajat. Siellähän on nimimerkkejä aivan solkenaan.

Et tykkää kuin itsestäsi joten se siitä. Mutta kannattaa huolehtia terveydestään,
      on sen verran outoja nuo huutosi.

Sikäli kun olen huomannut, niin mainostat omaa sivustoasi. Siinähän kehut.

• Uudet tuulet

Mitä sivustoa mainostan? Tuota joka oli aiemmassa viestissä postattu?
      Se oli vain toteamus, että toivottavasti tuo sivusto olisi parempi.

• Igors

Vastataan nyt hieman edellisille. Itse en ole kuin muutaman kerran kysellyt neuvoja tuolta Pallontallaajilta ja kyllä ihan asiallisia vastauksia olen saanut. Ihmettelen jos muutamaan kuukauteen ilman kirjoittelua jääneeseen ketjuun ei voisi mitään uutta lisätä, eihän nämä tiedot sentään hetkessä vanhene.

Itse lähdin hakemaan sellaista keskusutelupalstaa jossa vain ja ainostaan kirjoitellaan matkustelusta, eikä tuuota muiden solvaamista harrastettaisi.

Rekisteröin heti vuonna 2007 Paikka Auringossa sivustoille. Alku menikin ihan mukavasti kun oli foorumille annettu aivan ylivoimaisen hyvät "työkalut" Varmaan sitten oli rahaa laitettu fooruumiin joten hyvähän siitä tuli.

Sitten ylläpito rupesi kirjoittelijoitaan solvaamaan. Toisaalta täällä "sellunkeittäjä" nimimerkkikin hieman on noita kommervenkkejä selvitellyt. Siis useampia nimimerkkejä kirjautui jotka sitten yhdessä "tuulipukukansaa ja aivan normaaleja matkustelijoita rupesivat kimpassa arvostelemaan. Tämähän ei olisi onnistunut ilman ylläpidon itsensä järjestämään sillä nimimerkin rekisteröinnin yhteydessä piti mm. ilmoittaa oma nimensä ja osoitteensa joten ei kovin helppoa olisi uusia rekisteröintiä saada.

Kuitenkin Sinttu, Pihlajainen, Siru, ja mitä ihmeen kaikkia sieltä oikein tulikaan, jatkoivat tuota häiriköintiä. (Ps. hymyilin tuota kello 22.00 vastaajan nimimerkkiä) Me normaalit kirjoittajat sitten ilmoitimme ylläpidolle noista väärinkäytöksistä ja mitä siitä seurasi. Tekaistuille nimimerkeille ei mitään, mutta muutama nimimerkki sai lisää sontaan silmilleen. Ps. Omia kirjoituksiani voi sieltä tarkkailla klikkaamalla esiin nimimerkkini Igors.

Sitten sieltä ylläpito sai asialliset kirjoittelijat poistumaan ja eipä AM:n tuohon katoon mitenkään reagoinut.

Siirryin sitten muutaman muunkin asiallisen kirjoittelijan seuraan Opaslehden kirjoittelupalstaan. Ylläri ylläri, sama monimimimerkki seurasi sinne ja rupesi meitä AM:n palstoilta poistuneita solvaamaan. Nyt ei sitten tarvinnutkaan edes rekisteröityä vaan joko jollakin (jopa AM:n palstoilta lainatulla) nimimerkillä tai sitten jopa ilman nimimerkkiä sama laulu jatkui. Muutamia aivan törkeitä kirjoituksia Opaslehden moderaattori poisti mutta aika iso osa sai jäädä. Mainittakoon että sielläkin käytin tätä tuttua nimimerkkiäni Igors, joten oman kirjoitteluni tason voinee sieltäkin kurkata.

Sitten löysin aivan uuden hieman hiljaisemman keskustelupalstan. http://matkailukeskustelu.com/ Vaikka tuntuikin hiljaiselta niin kuitenkin mitään sontakirjoittelua ei siellä näkynyt. Rekisteröidyin sinne (jälleen samalla Igors nimimerkillä) ja aivan aluksi selvitin miten siellä oltaisiin varauduttu tuohon ongelmaan joka vaivaa yleisesti näitä matkailupalstoja.

Muutaman kirjoitteluni jälkeen sainkin yllättäen pyynnön josko alkaisin hieman tarkkailemaan noita tämän matkailukeskustelupalstan kirjoitteluja. Tämä siis tuli tänne edellisen kerran kirjoittamani kirjoituksen jälkeen, joten "omaa palstaa" en ollut täällä kehumassa. Itse en edes tällä hetkellä tiedä kuka on tämän keskustelupalstan varsinainen "omistaja" ja oikeastaan sillä ei ole minulle mitään väliäkään kunhan homma toimii.

Summa summarum. Nyt olen sitten siellä valvojana ja mikäli oma kirjoittelutaustani antaa osviittaa, niin uskoisin vain asiallisen kirjoittelun saavan palstatilaa.

Tervetuloa kaikki asialliset matkailua harrastavat kokeilemaan miten saataisiin edes yksi asiallinen keskustelufoorumi lisää.

• Tallinna01

Igors, olen kanssasi täysin samaa mieltä.
      Oma kokemukseni pallontallaajista on myös aika huono.
      Rekisteröidyin pallontallaajien foorumille eilen ja kirjoitin 2 aivan asiallista viestiä. Nyt on tunnukseni suljettu, olisi kiva tietää miksi?
      Tämä sama tapahtui edelliselle tunnukselleni jolla kerkesin kolmessa päivässä kirjoittaa 5 viestiä.
      Johtuuko tämä siitä, että asun tällä hetkellä Tallinnassa ja ip-osoite on Virosta?
      En väin ymmärrä.

Huono maku jäi Pallontallaajista!

• Minä myös

koitin joskus kirjoitella reissunpäältä, ja silloin pääsyni palstalle oli estetty. Asiaan ei liittynyt mitään jäähyä tai muuta vastaava, vaan kysymys oli ainoastaan olinpaikastani. Kun vaihdoin maisemaa, pääsin taas kirjautumaan Palliksen sivuile.

Sama juttu muuten kävi Paypal-tilini kanssa, jota jouduin myös käyttämään ulkomailla oleskellessani. Tili pamahti käyttökieltoon, ja vaati uudelleenavauksen. Toisin jätin avaamatta, sillä en ollut tehnyt mitään sääntöjenvastaista ja Paypalin toiminnasta aiheutui ylimääräistä hässäkkää ja vaivannäköä semi-lomalaiselle.

• 66666

Mitä tästä opimme, Pallontallaajat.net on hyvin syvältä!

• hörhö vaeltaa

Nimmarit Tallinna01 sekä 66666 on yksi ja sama henkilö. Riidanhaastaja,valehtelija. Tuolla Pallontallaajien sivustolla ei mitään mainintaa
      tästä sekopään jankutuksesta että olisi suljettu ulos. Tuo Viro ei vaikuta asiaan mitään. Itse pyörin ketjussa missä on 8 eri kansallisuutta. Ne näkyvät ao, maan lippuina paikallaolioissa.
      Igors piti sivustoa erittäin hyvänä. Sekopää kirjoittaa että kokemus myös aika huono, vaikkei ole käynyt koko sivustolla kirjautumassa. Lisäksi tuo sivusto on erittäin kattava aihepiireistään.

Joten menehän ylläpidon monimerkki ottamaan pillerit.

• Naurettavaa touhua

LOL

• !

Suomi24. Matkailu

• Viruksia liikkuu

Toissapäivänä luin keskusteluja Pallontallaajat.net sivustolla ja olin keskustelussa jossa oli muutamia linkkejä. En klikannut niitä ja Norton alkoi huutaa punaisena :(

• kumma jankkaaja

Itte oot virus. Sitkeä känkkärä mihin ei edes suodattimet pysty.

Sammuta norttisi niin ei hehku turhaa.

• En aina ymmärrä

Miksi keskustelupalstoilla liikkuu porukkaa joiden on pakko vaan kirjoittaa vaikka ei ole mitään asiallista sanomista?
      Monesti toiset etsivät vastauksia kysymyksiinsä ja sitten on niitä kirjoittajia joiden pitää lyödä homma läskiksi kirjoittamalla kettuiluja jne jne

• lakaisija-laila

Valitettavaa. Ettei ymmärrä. Tässä on kuitenkin korjattu selvää virhettä ja mustamaalaamisjuttua. Tuo "Viruksia liikkuu" esimerkiksi. Ei tuossa ole mitään järkeä.
      Sivuston tuntien koko tämä ketju on on eräiden osata pelkkää panettelua.
      Eli näitä ylläpidon tavanomaisia heittoja.

Minusta on hyvä että tällaisiin asiattomuuksiin tartutaan,ettei satunnainen kulkija
      saa väärää kuvaa hyvästä sivustosta.

• Miss Salonen

Pallontallaajat.net pitäis nollata kaikkien jäsenten tilit ja sit jokainen joutus rekisteröitymään uudestaan. Vaatisivat sitten vaikka pankkitunnuksilla tunnistautumisen jolloin kaikki turhat keskutelijat ja jäsenet joutuis pois.
      Nyt jäseniä joku 35000 mutta varmasti tippuis pariin sataan ku siivoaisivat sivustonsa kunnolla! Samalla kaikki turhat ja typerät keskustelut poistuisi.
      Mitä turhaa antaa adminien leikkiä poliisia ja muiden kirjoittajien haukkua toisia jos eivät kykene edes seisomaan oman henkilöllisyyden takana.
      Helppohan se on kirjoittaa vaikka mitä anonyymina....

• hienoa esiintuloa

Sinä sen tiedät.......

Paikka aurinkossa vois tehdä saman.....

Kuinkas uusi matkakeskustelu sivustosi jaksaa ???

• Miss Salonen

Voisitko laittaa näyttöä, että kuinka olet tullut siihen tulokseen, että minulla olisi joku uusi matkakeskustelu sivusto, Kiitos.

• @Hanurista

Nämä kaikki matkailu sivustot on ihan syvältä hanurista!
      Niin pallontallaajat.net kuin Suomi24 tai vaikkapa Matkaopas....

• Suomi247

Mut pallontallaajat on näistä huonoin!

• Sanavapaus?

Mä en kanssa tykkää Pallontallaajat.net meiningistä.
      Ihan liikaa turhia juttuja sekä sellaisia kirjoittajia joiden ei tarvitsisi olla siellä ollenkaan kommentoimassa muiden mielipiteitä.

• Asiatonta

Pallontallajat.net sivuston Adminit/moderaattorit on todella huonoja. Eivät oikeasti katso yhtään mitä sivuilla kirjoitetaan. Itse jopa osallistuvat vielä kirjoituksiin jotka olis monella muulla palstalla poistettu :(

En tykkää!!

• hupaisa pelle

Varmasti inhoittaa istua valvomossa pitkin yötä. Katkerana sitten haukkuu hyviä sivustoja jotka pyörivät oikeesti eikä monimerkin eväillä.
      Valehtelusi on tuttua joten sillä ei ole mitään merkitystä. Typeryytesi tuot hyvin esiin uusimalla samaa moitesarjaa uudestaan ja uudestaan.

• Tietämätönn

Mikä tää pallontallaajat edes on?

• huonoin telia sonera

Soneran verkkopalvelu on tosi huono.

Kiva tietysti että vammaisellekin on askaretta.

• historoitsija

Kappale Pihlajan historiaa. Kouvola komein kolho.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      40
      1420
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1355
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      290
      1255
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1115
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1061
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      65
      1038
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1019
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      176
      878
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe