tyttäreni on nimeltään Lumina Roosa-Maria. Vaihtoehtoina oli Helmiina, Katriina tai Liana.
Kivasti on nimi istunut tytölle, omistaa ruskeat silmät ja lumenvalkoisen ihon.
Lempinimiäkin on ehtinyt kertyä: Lumppari, Niina, Luna, Umppa mutta omaa Lumina-nimeään tottelee parhaiten :)
Lumina
11
1255
Vastaukset
- pena3
Joudutte vaihtamaan, kun nimilista julkistetaan(katsokaa alempaa).
Maria on hyvä nimi, jollei se olisi Raamatusta poimittu, ja kaikkihan tietävät, ettei Raamattua ole kirjoitettu Suomessa. Kalevala on kirjoitettu, niinpä Kalevalasta saa vapaasti valita nimiä :) - Tsau
Olisit saman tien antanut nimen Corolla. Annoit sitten tytöllesi nimeksi automallin, nimittäin on olemassa Chevrolet Lumina... Mahtavat sitten ulkomailla nauraa, jos nyt edes sinne tulee koskaan menemään.
- osaat...
...olla tyhmä. Mitä väliä sillä on jos joku typerä automerkki on ottanut jonkun nimen? Ajatella, että Toyota Carinakin on olemassa; pitäisiköhän kaikkien Carinojen nyt vaihtaa nimensä? Tunnen yhden, eikä kukaan kyllä ole ikinä tehnyt auto-assosiaatiota.
Ja entäs vaikka Sampo-pankki? Ajatella että jonkun nimi on Sampo, vaikka sellainen pankki on olemassa! Kyllä ne mahtavat ulkomaillakin nauraa! - Trine
Heips! Juuri tästä autostahan me idean saimmekin. Jenkeissä ollessamme vuokra-automme oli juuri tämä kyseinen malli :)
- erittäin...
...kaunis nimi! :)
- Lumina
on todella kaunis nimi!! ja muille tiedoksi että mitä himskatin väliä sillä on onko se joku auton merkki kun kuitenkin se sopii erittäin hyvin lapselle nimeksi! eikös niitä autojen merkkejä ole vaikka mitä ja moni niistä on ollut jo jonkun ihmisen nimi ennenkuin siitä on tullut auton merkki!!!!
- melinda
Kaunis nimi! Ja ehdottomasti paras noista, jotka teillä oli vaihtoehtoina!
- Tilhi
Kaikki kolme nimeä kauheita! Varsinkin Roosa-Maria väliviivalla. Katriina tai Helmiina olisi ollut paljon parempi nimi. Harmi ettei vahinkoa enää voi korjata.
- mää taas
kotias uikuttaa!!!
- Anonyymi
Kaunis nimi.
- Anonyymi
Menneen talven lumina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483