Tässä taitaapi olla mun seuraava kakkospuhelin. Sopivan pieni kuljetella mukana (ohuempi voisi kuitenkin olla), eikä tarvi kolhuistakaan niin välittää.....
http://end.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/xperia-active?cc=fi&lc=fi#view=overview
Sony Xperia Active
5
602
Vastaukset
- ostelija.
paitsi, ettei tuo taida ollakaan kolhun kestävä, mutta pieni ja nätti kuitenki....
- appelsiini5
Parempi kuin i phone 4?
- arvelija.
iPhone taitaa olla isompi, joten se on huonompi
- Kommenttien arvostel
Se että on isompi ei tarkoita että olisi parempi.
1985 - 1995 luvun puhelimet ne vasta olivat isoja ja nehän olivat paljon huonompia kuin mitkään nyky-ajan puhelimista joten se että on iso puhelin ei tarkoita että se olisi hyvä.
Itse asiassa se kertoo vain että puhelimen suunnitteliat/tuottajat eivät ole osanneet keksiä miten uutta teknologiaa saisi pieneen kokoon ja siten isommat puhelimet ovat usein jopa huonompia kuin pienet.
Ja kuinka moni IPhone kestää vettä? - Puskaratsu
Kyllä kestää iskut ja veden & pölyn.
On kyllä niin tullu armotta rääkättyä kyseistä puhelinta tuolla hevostallillakin, että huhhahhei, i phonet ois ollu sirpaleina. :)
(elkäähän ottako nokkiinne, mutta tykkään enempi kestävyydestä/ käytännöllisyydestä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653