Tapahtui 2003 kun olin armeijassa, mies siis olen. Kuuluin kolmen muun pojan kanssa samaan tupaan, ja koska olimme sotilaspoliiseja, jokainen ryhmä oli aina välillä vartiovuorossa erillisessä rakennuksessa, jossa siis vietimme kyseisen vartioajan, yleensä n. viikko. Kerran taas meidän 2:s ryhmä oli vartiovuorossa. Minulla oli siellä oma huone jossa nukuin yksin, taisi kaikilla olla omat huoneet, yhdellä käytävällä, lähekkäin, ja keittiö ja oleskeluhuone erikseen. Eli siis sitä koko käytävää asuivat vain se ryhmä joka siellä milloinkin oli.
Aloin ihmettelemään kun ollessani huoneessani aina välillä joku niistä kolmesta tuli hiljaa ovelle ja kurkisti, vastauksena oli jotain että hyvää yötä, tai että minun pitäisi mennä nukkumaan. En kiinnittänyt siihen erityistä huomiota silloin.
Kerran sitten yöllä meillä oli vartiokierros taas, ne tehtiin aina kahdestaan. Ihmettelin että mitä se vartiopari nauraa oikein, kysyin ja sanoi ettei liity minuun.
Vartioaika loppui, ja joskus myöhemmin, yhteistupaan mennessäni kerran kasarmilla, tuvassa oli niitä jotka kuuluivat samaan ryhmään kuin minä, kuulin kun yksi niistä sanoi parille muulle jotka kuuluivat eri ryhmään, sanoin näin: " mentiin ------(siis minun) huoneeseen kun ----- nukku, katottiin ----- munaa". Yks ryhmäläinen näki että tulin samaan aikaan ja näytti merkkiä sanojalle olkaan koputtamalla ja näyttämällä kädellä mun suuntaan, että ole hiljaa. Kaikki oli ihan hiljaa ja ne kaks muuta lähti menee sanomatta mitään. En oikein täysi ymmärtäny sitä, meni sängylle ja olin laittavinani korvalapustereot päälle mut en laittanu, ja kuulin kun joku kysy että kuulikohan se, ja joku vastas et näyttelee että ei kuullu. Kukaan ei puhunu mulle mitää tästä enkä minä muille.
Sillon en täysin ymmärtäny, mutta jonkun ajan kuluttua mulel tuli muistikuvat siitä tapauksesta, olin jonkinlaisessa unen tapasessa, muta silti muistan nyt kaiken, tai kuulen ne puheet mitä siinä oli.
Muistan sen kun mun huoneessa on porukkaa, yks niitä räplää mun kännykkää ja lukee tekstiviestejä ääneen muille, kokeilee mun silmälaseja. Yks osotaa lampulla mun silmään, ja toine sanoo että älä nyt, se herää. Ja sitten muistna sen kun mun peite vedetään alas, ja luultavasti jollain kepillä alushousut sillei että näkyy, ja muistan kommentointia liittyen siihen.
Pitäisikö tehdä ríkosilmoitus, koska törkeä rikos tässä on tapahtunut ja vaadin rikollisia vastuuseen teoistaan, aikaa on kyllä kulunut kauan, olisi pitänut silloin mennä poliisille ja tehdeä rikosilmoitus, olisi saatanyut tulla rangaistuksia myöskin armeijan puolelta.
Ja muutenkin kun olin kyseisessä ryhmässä, tapahtuio siellä lähes jatkuvaa kiusaamista ja häirintää, päätekijänä oli yksi sairas häiriintynty poika, kerran jopa kävi kiinni. Ja mitää homoseksuaalista tähän ei liity, tyttöystäviä ryhmäläisiltä löytyi, enkä ole itsekään homo.
Tapaus
Sairaat hoitoon
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 332649
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392466Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1781219
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070