Lahdessa ahdasmielistä sakkia...?

iNeedHouse

Kyllä on ensimmäinen kerta kun asunnon saanti on näin kiven takana... ei meinaa millään saada asuntoa mistään.
Itse olen vasta valmistunu ammattiin ja takuuvuokran maksaisi sossu kun itsellä ei rahat riitä enkä ole syntynyt kultalusikka suussa eli vanhemmatkaan eivät taloudellisesti tue millään lailla. Yksityiset ovat niin peloissaan kuullessaan sanan sosiaalitoimisto että hyvä kun eivät luuria korvaan lätkäise. Kyllä on ahdasmielistä ja ahnetta porukkaa. Ei anneta edes mahdollisuutta.
Taitaa rikkailta puuttua sellainen ominaisuus kuin ymmärrys, pilvilinnoista ei nähdä omaa nenää pidemmälle. On unohtunut että jostain se on köyhänkin aloitettava.
Onko muilla ollut ongelmia asunnon saamisessa?

5

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KarsikkaVaari

Lahti on todellakin ahdasmielinen tuppukylä.
      Onko sinula mahdollisuuttaa muutta muualle töiden perässä?

Sossun takuussa ei ole mitään hävettävää, tiedoksi vuokranantajille.
      Pidä pääsi ylpeänä pystyssä, olet sentään vaivautunut hankkimaan itsellesi ammatin, toisin kuin moni muu.

Tsemppiä!

• Vuokralla myös...

Kun ei rahat riitä niin turha anella keneltäkään almuja. Itse ne on jokaisen hommattava. Kysele kaupungilta asuntoja,voi olla ymmärtäväisempää porukkaa. Ja tiedoksi muuten, mielestäni lahdessa asuu tosi mukavaa porukkaa. Omat vuokranantajani mukaanlukien.

• näin se vaan menee

Sossun vuokrathan on kaikista varmimmin saatavia. Jos pummi ei maksa niin voidaan sopia että sossu maksaa suoraan vuokranantajalle, eikä pummi pääse törsäämään rahoja välistä.

Mutta toisaalta mitä kaikkea muuta se pummi aiheuttaa. Tuleeko roskaväkeä kuljeksimaan päivin öin ja paikasta tulee rauhaton. Hajoaako paikat ja mitä muuta riesaa aiheuttaa. Yksityisellä kun on sijoitusasunto niin ei sinne kyllä uskalla ottaa mitään suuren riskin pummia jos normaalejakin ihmisiä on saatavilla.

• oma napa

Minä kun luulin että pummeja ovat lähinnä alkoa ja huumeita käyttävät kouluttautumattomat ihmiset, eivätkä suinkaan ammattiin valmistuneet nuoret jotka ovat elämäänsä aloittamassa.
      Aika paljon pummeja sitten on suomessa kun tuohon kastiin pitää laskea myös kaikki kelan tuilla elävät.
      Ja siis väität etteivät vähävaraiset ole normaaleja ihmisiä? Huhhuh!

• happi-loppuu-pierett

No ei se oo ihme kun lahti on yksi tiheimmin asutuista kaupungeista pääkaupunkiseudun jälkeen. (yli 750 asuk./m2)... Tulee ahtaan paikan kammo, varsinkin jos muuttaa lahteen jostain maalta, jossa on tilaa hengittää...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe