Ei ole Thaimaalaista ruokaa nähnytkään. Perusmättöä maustein.Hiukan pitäisi johdon kuunnella henkilökuntaa tässä asiassa, eikä rahastaa asiakkailla perusmätöstä. Kallista P.SKAA. Wragonissa saa perinteisiä Kiiinalaisia maittavia
ruokia , jotka ovat lähempänä Thaimaalaista ruokaa kuin nämä perusmätöt.Koen myötähäpeää oikean Thaimaalaisen ruuan puolesta.
Thaimaankävijä
Sawaddee
11
768
Vastaukset
- Sakon Nakhon
Kyllä minä olen sieltä aina saanut hyvää thaimaalaista ruokaa. Koko lailla samanlaista kuin Thaimaastakin. Sulla taitaa olla nyt jotkut muut motiivit haukkua paikkaa???
- Ei nirso/pakka kunno
Minä olen ollut ainakin tyytyväinen lähes poikkeuksetta kaikkiin Hämeenlinnan ravintoloiden ruokatarjontaan....no tänään ABC:llä ei ollut kylläkään mikään loistosetti, mutta sehän ei olekaan mikään "oikea ravintola" ja valinta oli täysin tietoinen.
- Evankeliointia
Minä asun Helsingissä ja olen käynyt Thaimassa kahdesti. Ekalla kerralla Pattaya-Bangkok yhdistelmä ja toisella kerralla olin Bangkokissa.
Menkää tekin syömään Thaimaahan niin saatte tuoreista aineksista taatusti aitoa thaimaalaista ruokaa halvoin hinnoin ja evankelioiden. Viekääpä 1 Raamattu Thaimaahan matkatavaroissanne ja antakaa se jollekin thaimaalaiselle. Suomesta saa ostettua thainkielisiä Raamattuja, muistaakseni 20-30 euroa kpl.
Tee pieni työ, joka voi olla pelastuksen alku monille. Itsekin teen tämän haasteeni mukaan seuraavalla matkallanio, olkoon ostosi ja tarkoituksesi siunattu kun näin ojentaudut tekemään. Iloinen sanoma= evankelia.- minä 5144133
Uskovainen runkkari
Jos vaikka tunkisin tuon thai kielisen raamatun perseeseesi. - Varsijorma
Pilu 50e
- travellaustyyppi
Thaimaa on iso maa, jonka sisään mahtuu myös erilaisia ruokakulttuureita. Lähde sieltä Pattayalta vähän muuallekin, niin näet.
Sawaddee on itse asiassa yllättävänkin hyvä ja autenttinen, toisin kuin 95% kiinalaisravintoloista, joista todellista mättöä. Eihän niissä ole edes kiinalaisia töissä. - KaarloVee
Sawaddeessa saa oikein hyvää safkaa ja freeseistä raakaineista fisuja lukuunottamatta. hyvä mesta.
- wc.
Omistaja kiristää henkilökuntaa osallistumasta paikalliseen Thai tapahtumaan.
TÖRKEÄTÄ !!!! - Janne333tt
Voitte käydä antamassa palautetta kyseisestä ravintolasta osoitteeseen http://ravintolahaku.com/sawaddee-hameenlinna/
- ViimeinenkertaÄsken
Tilasin tulisilla mausteilla, mutta mitä vielä, ihan laimeaa mössöä.
- ukkomiestenlemmikit
Taikkumestoista saa muutakin kuin mättöä, kysykääs vaikka. Viidelläkypällä joo tavaraa edestä ja takaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241