Sawaddee

wc.

Ei ole Thaimaalaista ruokaa nähnytkään. Perusmättöä maustein.Hiukan pitäisi johdon kuunnella henkilökuntaa tässä asiassa, eikä rahastaa asiakkailla perusmätöstä. Kallista P.SKAA. Wragonissa saa perinteisiä Kiiinalaisia maittavia
ruokia , jotka ovat lähempänä Thaimaalaista ruokaa kuin nämä perusmätöt.Koen myötähäpeää oikean Thaimaalaisen ruuan puolesta.

Thaimaankävijä

11

768

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sakon Nakhon

Kyllä minä olen sieltä aina saanut hyvää thaimaalaista ruokaa. Koko lailla samanlaista kuin Thaimaastakin. Sulla taitaa olla nyt jotkut muut motiivit haukkua paikkaa???

• Ei nirso/pakka kunno

Minä olen ollut ainakin tyytyväinen lähes poikkeuksetta kaikkiin Hämeenlinnan ravintoloiden ruokatarjontaan....no tänään ABC:llä ei ollut kylläkään mikään loistosetti, mutta sehän ei olekaan mikään "oikea ravintola" ja valinta oli täysin tietoinen.

• Evankeliointia

Minä asun Helsingissä ja olen käynyt Thaimassa kahdesti. Ekalla kerralla Pattaya-Bangkok yhdistelmä ja toisella kerralla olin Bangkokissa.

Menkää tekin syömään Thaimaahan niin saatte tuoreista aineksista taatusti aitoa thaimaalaista ruokaa halvoin hinnoin ja evankelioiden. Viekääpä 1 Raamattu Thaimaahan matkatavaroissanne ja antakaa se jollekin thaimaalaiselle. Suomesta saa ostettua thainkielisiä Raamattuja, muistaakseni 20-30 euroa kpl.

Tee pieni työ, joka voi olla pelastuksen alku monille. Itsekin teen tämän haasteeni mukaan seuraavalla matkallanio, olkoon ostosi ja tarkoituksesi siunattu kun näin ojentaudut tekemään. Iloinen sanoma= evankelia.

• minä 5144133

Uskovainen runkkari

Jos vaikka tunkisin tuon thai kielisen raamatun perseeseesi.

• Varsijorma

Pilu 50e

• travellaustyyppi

Thaimaa on iso maa, jonka sisään mahtuu myös erilaisia ruokakulttuureita. Lähde sieltä Pattayalta vähän muuallekin, niin näet.

Sawaddee on itse asiassa yllättävänkin hyvä ja autenttinen, toisin kuin 95% kiinalaisravintoloista, joista todellista mättöä. Eihän niissä ole edes kiinalaisia töissä.

• KaarloVee

Sawaddeessa saa oikein hyvää safkaa ja freeseistä raakaineista fisuja lukuunottamatta. hyvä mesta.

• wc.

Omistaja kiristää henkilökuntaa osallistumasta paikalliseen Thai tapahtumaan.
      TÖRKEÄTÄ !!!!

• Janne333tt
    • ViimeinenkertaÄsken

Tilasin tulisilla mausteilla, mutta mitä vielä, ihan laimeaa mössöä.

• ukkomiestenlemmikit

Taikkumestoista saa muutakin kuin mättöä, kysykääs vaikka. Viidelläkypällä joo tavaraa edestä ja takaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe