Niin siis tuossa otsikossa kaikki olennainen.
Mitä häpesitte murrosiässä?
11
300
Vastaukset
- dad23
No olen siis mies ja vähäistä karvoitusta ja isoa nenää.
- sanna1212
pieniä rintoja..
- Minitissi
Oon murrosiässä 13V ja häpeen pieniä rintoja ja finnejä, ei mulla kyllä mikään akne oo mutta kuitenkin!!!
- mmhm
tätä että oon auttamasti tippunu kehityksen junasta, tuskinpa takaisin pääsen.
- lållål
sitä että sahasin vahingossa sormeeni... :D
- LoL ja iso sellanen
Niin mitä siitä?????????????
- tyhgtrfffffffffff
se että oon 13 ja perkele MULLA EI OO ALKANU
- muilla tällast?
murrosiässä häpesin sitä et se alko aiemmin kun muilla. mua oli pitkin ala-astetta välillä kiusattu. 6. luokalla kauhistuin kun mulla rupes oleen karvoja (tosi ohuita ja vähän mut kumminkin näkyviä) ja pelkäsin et mua kiusattais siitä. ei sit kiusattu mutta sitä häpesin.
- SoAf5
Mäkin häpesin mun karvoja. Olen melko tummapiirteinen ja siksi myös karvat olivat tummia. Muutenkin, mun pituuskasvu loppui 12-vuotiaana ja olin ns aikuisen mitoissa silloin eli oli tissit ja lanteet. Silloin mua potutti se asia, mut nythän se on ok. Vähän lyhyt ehkä olen, kun en sitten nuorempana kasvanut enempää, mut aika normaalin näköinen musta tuli kuitenkin. ;D
- '94 m
Se, että ei ollut koskaan kunnon gimmafrendii itellä eikä vieläkään, mutta ei se häpeämisen aihe ole enää. Venailen sitä tapaan nätin kivan tytön jolla ei ole kaksinaamaisuuden pahetta..
- sadsirius
Sitä että mun vanhemmat oli lähes yhtä vanhoja kuin kavereitten isovanhemmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944