Mitä häpesitte murrosiässä?

murrosiänylittäjä

Niin siis tuossa otsikossa kaikki olennainen.

11

300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dad23

No olen siis mies ja vähäistä karvoitusta ja isoa nenää.

• sanna1212

pieniä rintoja..

• Minitissi

Oon murrosiässä 13V ja häpeen pieniä rintoja ja finnejä, ei mulla kyllä mikään akne oo mutta kuitenkin!!!

• mmhm

tätä että oon auttamasti tippunu kehityksen junasta, tuskinpa takaisin pääsen.

• lållål

sitä että sahasin vahingossa sormeeni... :D

• LoL ja iso sellanen

Niin mitä siitä?????????????

• tyhgtrfffffffffff

se että oon 13 ja perkele MULLA EI OO ALKANU

• muilla tällast?

murrosiässä häpesin sitä et se alko aiemmin kun muilla. mua oli pitkin ala-astetta välillä kiusattu. 6. luokalla kauhistuin kun mulla rupes oleen karvoja (tosi ohuita ja vähän mut kumminkin näkyviä) ja pelkäsin et mua kiusattais siitä. ei sit kiusattu mutta sitä häpesin.

• SoAf5

Mäkin häpesin mun karvoja. Olen melko tummapiirteinen ja siksi myös karvat olivat tummia. Muutenkin, mun pituuskasvu loppui 12-vuotiaana ja olin ns aikuisen mitoissa silloin eli oli tissit ja lanteet. Silloin mua potutti se asia, mut nythän se on ok. Vähän lyhyt ehkä olen, kun en sitten nuorempana kasvanut enempää, mut aika normaalin näköinen musta tuli kuitenkin. ;D

• '94 m

Se, että ei ollut koskaan kunnon gimmafrendii itellä eikä vieläkään, mutta ei se häpeämisen aihe ole enää. Venailen sitä tapaan nätin kivan tytön jolla ei ole kaksinaamaisuuden pahetta..

• sadsirius

Sitä että mun vanhemmat oli lähes yhtä vanhoja kuin kavereitten isovanhemmat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      103
      6603
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5007
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      108
      3258
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3128
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2308
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1676
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1301
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1262
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1166
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      944
    Aihe