Moikka! Vietän Barcelonassa seuraavat 5 viikkoa ja ripsienpidennykset tarvis päästä huollattamaan. Olen koittanut googlesta etsiä paikkaa jossa ne näitä laittas ja erään paikallisen kanssa etsiskeltiin keskustassa mutta ei vaan ole löytynyt. Täällä ei ilmeisesti ole niin tavallinen juttu nuo ripsienpidennykset kuin Suomessa niitä melkein joka kampaamosta jo nykyään saa. Jos jollain on minkäänlaista tietoa tästä niin olisin tosi kiitollinen :)!
Mistä ripsienpidennys barcelonassa?
4
494
Vastaukset
- Barcelonalainenainen
Täällä näyttäisi olevan:
http://www.benestar.es/
Servicios: ESTETICA.
Belleza, salud, estética, masajes. Láser, fotodepilación, rejuvenecimiento dérmico. Extensiones de pestañas, manicuras, pedicura, etc.
Gran Vía de Carlos III, 101
08028 , BARCELONA , BARCELONA todas las direcciones
tel. 932052598- bcn_
voi kiitos paljon!! olin jo vähän ihmeissäni että eikö yhtäkään paikkaa mukamas löydy :)
- bcn_
hei! koitin etsiskellä sivulta mutta en löytänyt oikeaa kohtaa. voivoi, taidan olla aika toivoton näiden sivujen kanssa. ehkä pitäisi vain mennä käymään?
- Ripsirapsi
Jos löydät niin kerro minullekin, 8. tammikuuta tarkoitus palailla niille nurkille jälleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941669
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261549Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1231098Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773