Terve!
Kysyisin sinulta neuvoa ennen kuin lopulta vien koirani eläinlääkärin tarkastuttavaksi jos sattuisit tietämään jotakin oireista...
Koirani on 8 vuotias labradorinnoutaja uros.
1. Koirallani on vasemmassa korvalehessä 10cm x 7cm paksuinen/kokoinen ns patti, joka tuntuu lämpimältä, niinkuin siellä sisällä olisi verta! Se on ihan turvoksissa ja koirani arastaa sitä todella paljon.
2. Koirani raapii oikeaa ja vasenta kylkeään takatassuillaan! Jos kylkeen koskeekaan sormella niin koirani rapsuttaa kylkeä yhtäsoittoa parin minuutin ajan..Ja vaikka ei koskisikaan niin aina välillä se vaan raapii sitä koko ajan. Se on niiin toistuvaa ettei kaikki voi olla kunnossa.. voiko olla esim. syöpä keuhkoissa?? Olen koittanu pestä ja tutkia kaikki mahd. punkit mutta ei mitään..Koirallani on punkkipanta. Huolestuttaa todella paljon : //
Kiitos jos jaksoit lukea, ja arvostan jos vastaat mitä arvelet/ tiedät :)
- Hyvää kesää!
Mikä koiraani vaivaa?
samanthau
2
748
Vastaukset
- jff333
Lekuriin vaan!
Vaikuttaa siltä, että koirasi on lyönyt korvansa johonkin ja nyt ihon alle kertyy nestettä. Kyljen raapimisesta en tiedä, mutta kuullostaa neuroottiselta häiriöltä, jos koira raapii pakonomaisesti ja jatkuvasti.- käy lekurissa heti!
jatkuva rapsuttelu voi olla myös merkki ns.turhautumisesta.
TAI ALERGIAA,MITÄ SUN TÄÄLLÄ KANNATTAA, KYSELLÄ,TUSKIN TÄÄLLÄ EL.LÄÄKÄRIT VASTAILEE,JA MUIHIN EI KANNATTAIS TOLLASES ASIAS USKOA.VIE LÄÄKÄRIIN KOIRASI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842