Ostin noin vuosi sitten urosmarsun. Mun kaverilla on myös uros ja kun ovat yhdessä eivät muuta tee kuin parittelevat koko ajan. Tätä on jatkunut jo puoli vuotta. Ilmeisesti marsuni on homo.
PS Muuten ihan mukava marsu
Marsuni on homo
10
776
Vastaukset
- eLMo^^
NormaalIA^^
- MARSUFANI1
Onko tämä normaalia jos marsulta tulee sellasta valkoista limaa kun ne parittelevat
- bgsreghrsgtesr
meiän toinen marsu on hinttari kanssa
mun toinen marsu taitaa kanssa olla jostai kumman syystä:) vaikka ne on samasta poikueestakin..
- marsutonrassukka :(
Mutta voishan se paritella naaraankin kanssa ;) Eli ehkä se onkin biseksuaali ja harvinaisen viriili-marsu. Varmasti siittäisi monta söpöä-pallero-puolihomomarsua ;)
Ps.Mulla ei oo marsua, kun ilkeä poikakaveri ei suostu et otettais :((( - järkevä
MARSUNNE EIVÄT_OLE HOMOJA :D:D:
marsut uhkailevat toisiaan 'astumalla' se näyttää hiukan parittelulta, mutta se ei tarkoita sitä. Sillä tavalla he yrittävät alistaa toista. Marsut eivät koskaan ole homoja, ei heidän aivot kykene sytyttämään sellaisia tunteita. - Daddy123234
Meilläkin on marsuja kaksi, ne ei sillain oikeesti homostele mutta olen varma että ne toisiaan kuolaa ne ei vaan kehtaa tosihommia meidän nähden.
- Eivät oo homoja!
Marsut eivät ole homoja! -_-
Marsut eivät ole mitään homoja, vaikka saattavat välillä yrittää "paritella". - Juulia12
Meidän tyttömarsut "parittelevat" välillä, mutta se on alistumisen merkki, vaikka näyttääkin parittelulta. Mutta en nyt oikein tiedä, jos jotain valkoista mönjää on tullut...?
- Kaalimonhoitaja
Meillä tuo kamala kuikuttaja Kaalimo- marsu on varmaan lesbo, kun se kirmailee ja kiusaa tuota toista narttu-marsua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922