masentunut ja kyllästynyt itseeni. Mun kaverit vittuilee joka päivä kaikesta, etenkin ulkonäöstäni ja että olen paska ihminen. En ole kenellekkään tehnyt mitään pahaa, korkeintaan vittuilusta tietenkin heittänyt takas ja heti oon paska jätkä. Lainaan rahaa kavereilleni ja jos tarvitsee jotain niin mielellään annan.
Mut hiljattain olen sen antamisen lopettanut, kun ei ole lainoja näkynyt takas ja jos joskus kehtaa pyytää jotain, niin "vittuako heti vingut siinä saatana" tyylistä vastausta takas. Yritän olla rento ja kaikkea, mut heti jos jotain tehdään väärin niin eiköhän kauhee jengi ala kuuluttaan kaikille kaiken mitä olen tai en ole tehnyt!
Mulla on hevosen naama, pitkä leuka, ruma hymy(en haluu juurikaan hymyillä) massiivinen nenä ja silmät lähekkäin. Olen kuulemma hyvän kropan omaava jätkä ja niin uskonkin urheilun ansiosta. Mut siihen se sit jää. Vittu mä oon 19 ja pituutta huikeat 172 senttiä!
Harrastan eräitä extreme lajeja ja tätä kesällä tapahtuvaa lähinnä joka päivä, kun ei pahemmin enää keksi muuta tekemistä. Ex-kaveritkin jäi ex-paikkakunnalle, ex-tyttö myös. Nykyään tässä harrastuksessani kaverini vittuilevat.
Osaan kyllä lajini, mut se saattas olla mielekkäämpää jos sais välillä muuta ajateltavaa. Tyttökaveri ois kiva, mut mun ulkonäöllä en lähde semmosta nykyään hakeen. Se olisi todella mahtavaa, kun voisi joskus sanoo: "en pääse nyt, on tärkeempää tekemistä". Kuten ex-paikkakunnalla jolloin kaikki oli hyvin.
Pukeutumisesta se ei voi olla kiinni, koska pukeudun kuulemma hyvin. Mut se mun olemus ja pukeutuminen voi tietenkin rumalla ulkonäöllä viedä pisteitä ikäisteni tyttöjen silmissä. Mut minkäs teet?
Paska jätkä, paska elämä. Piti vaan purkaa. Ei tarvi vastata, eikä noteerata, pääasia että sai kirjottaa.
Oon melko
2
52
Vastaukset
- tarja...
no nuo "kaverithan" käyttävät sua hyväkseen.älä anna enää rahaa tai muutakaan heille. antele vaan takas kaikki haukut jos vielä mollaavat.
kukas sun naamaa on arvostellut.arvostele takaisin jos suakin arvostellaan.
tarkemmin ajatellen jätä koko PA***lauma taakses.jos porukassa tuntuu olevan yhtään ok tyyppiä niin valitse sieltä joku paras kamuksesi.mut laumasta pysy kaukana.laumassa haukutaan mutta kaverin kanssa kaksistaan ei takuulla.luottokaveri ei hauku tai juorua.luottokamu sensijaan kertoo totuuden.
ja vikaksi sellainen asia.sä miehistyt ja kun parikin vuotta vielä menee niin alat hyväksyä itsesi ja alat arvostaa myös itseäsi niin ettet anna joka räkänokan hyppiä nenille.ala jo siis arvostaa itseäsi .tsemiä - onpas tyhmää
Tommoset ihmiset ei tosiaankaan oo mitään kavereita vaan kusipäitähän nuo on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070