Hain nyt keväällä aikuiskoulutuksella lähihoitajaksi sekä ammattikorkeakouluun sairaanhoitajaksi, mutta en päässyt kumpaankaan. Hoitoala kovasti kiinnostaa minua ja juurikin tuo sairaanhoitaja on unelma-ammattini. Koulumenestykseni on suht huono jotenka ajattelin ensiksi, että hakisin lähihoitajaksi, jossa parantaisin koulumenestystäni ja sen jälkeen sairaanhoitajaksi, mutta kun en päässyt edes lähihoitajaksi.
Olen miettinyt jos menisin kansaopistoon vuodeksi, mutta, kun se maksaa yli 3000€/vuosi ja minulla ei kyllä ole rahaa siihen.
Oppisopimus kuulostaa houkuttelevalta: koulutus palkka työkokemus, mutta onkohan minulla mitään mahdollisuuksia päästä jos en kerta päässyt edes lähihoitajakouluun...
Oppisopimuksella lähihoitajaksi?
aaaabbbbcccc
1
215
Vastaukset
- mäsithuomenna
Opparille kun mennään , niin tätyy silti käydä teoriat läpi.Eli täytyy olla jonkun oppilaitoksen kirjoilla ja
läpäistä alalle soveltuvuus-testi. Ja mielellään ne toivoo kokemusta sosiaali alalta.Eli ei muuta kun työelämän valmennukseen jonnekkin puoleksi vuotta. Itsellä kävi hyvin kun löysin oppari paikan just
tän valmennuksen kautta, ja pääsin vielä testeistäkin läpi. Työkkäri kyllä yritti pari vuotta heitellä kapuloita rattaisiin, mutta sisulla runnoin tämän läpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808