Etsin elokuun lopuksi töitä Helsingissa siivojana.Olen lopetanut siivoja koulutukse ja saanet paperit mutta kokemuksia ei ole viellä paljon.Olen reipas,luotettava,sosiaalinen,ei polta ja ei juo ja ei pelkää töitää. Ajokortti,työturvallisuskortti ei ole.Tarvitsen myös asuinpaikka.Terveisiin J.T
Töitä haetaan!
toompuuj
5
141
Vastaukset
- Pikasesti
Pientä siivous hommaa olis sillon tällön Helsingissä
[email protected]- toompuuj
Hei,jos se ei ole vitsi ,olen kiinnostunet ja haluan lisä infot,palkasta,työstä,asunto paikasta....e-mail [email protected] Terv Jaana!
- Kolmion kolhut
Hei,
Asunnossani olisi siivoamista elokuun lopulla ja siisti huone vapaana. Ota yhteys, jos työ kiinnostaa. terv, [email protected] - Siivoton Savossa
Tule pohjois-Savoon, saat siivoojan paikan koko loppuelämäksesi. Eikä edes tarte siivota jos et halua.
- toompuuj
Hey!Kiitos!Jos on OK palkka,työsopimus,asunpaikkaa olen kiinostunut!Terv j!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944