http://www.gigantti.fi/product/pienkoneet/ilma-ja-lammitys/ilma/MPA12KH/matsui-ilmastointilaite
kellään tietoa jolla olisi tämä laite, niin onko siinä 12vai 24 tunnin ajastin
Onko siinä koko ajan ilmankosteudenpoistaja päällä vai voiko sen ottaa välillä pois?
Onko laite hyvä mielestäsi kun ajattelin laittaa sen makuuhuoneeseen?
Eli pitääkö liian kovan äänen?
Matsui
5
4234
Vastaukset
- Ei kaduta, ainakaan
Kävin juuri tänään hakemassa tuollaisen laitteen kankaanpään gigantista. Se oli sielä alennuksessa hintaan: 449€.
Laitteen sijainti on puolen metrin päästä sängystä, häiritsee kyllä nukkumista vaikka onkin "hiljaisessa" tilassa. Viilentää erittäin tehokkaasti vaikka huoneessa noin. 30 neliötä. Laite on tarkoitus viedä toiseen huoneeseen jonka koko on 12m2.
En ole ainakaan vielä katunut ostostani :) Ennen huoneessa oli yli 30 asteen lämpötila, tällähetkellä 24 joka on sopiva. Lämpötilan saa tarvittaessa alemmaksikin.
Ainoa negatiivinen puoli on laitteen meluaminen, pitäisi sijoittaa se jotenkin paremmin ettei melu häiritse :) - matsustavaankyselen
Onko siinä minkälainen ajastin systeemi 12 vai 24 tunnin?
- hyvät unet viimeyönä
"Automaattinen sammutus: Kun laite on käynnissä, voit valita kuinka monta tuntia haluat laitteen käyvän ennen kun se sammuu automaattisesti"
"Automaattinen käynnistys: Kun laite on standby-tilassa, voit valita kuinka monen tunnin päästä haluaisit laitteen käynnistyvän automaattisesti"
24H ajastin.
Mikään pakko ei ole ajastinta käyttää, laite pysyy kyllä käynnissä vaikka 100 vuotta jos herra sallii :)
Vastaava laite josta lähtee pienempi ääni lähtee siitä tonnista ylöspäin. Itse olen ihan tyytyväinen ostokseen enkä ajatellut palauttaa. Laite toimii myös lämmittimenä talvella- Jaybee82
Tuli vaan mieleen, että mulla kävi ihan älytön pulla. Saan uuden vastaavan vähän alle satasella. Kyllä on pyydetty paljon sulta. Tosin ehkä ostit kun ilmestyi kauppoihin... Silloinhan ne kalleimpana tietty.. No mutta toivottavasti ajaa asiansa tuo sitten..
- matsustavaankyselen
Juu tiedän parhaimmat on sitä 2000 tonnin luokkaa.
Kiitoksia vastauksista! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181260
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232