Meidän nartulle (reilu 1 vuotias) tapahtui näin eilen. Isäntä yllätti koirat nalkissa toisissaan =/
Nartulla oli ollut juoksut 3kk sitten ja nyt on ollut siis hiljaiset juoksut joita ei olla huomattu.
Vaikeaa tästä tekee se että, sekä meidän koira että pentujen isä on sekarotuisia.
Eli onko nyt vaan järkevintä viedä koira sterilisoitavaksi?
Vahinkoastuminen
5
257
Vastaukset
- 1+1
No ainakin käynti eläinlääkärillä olisi hyväksi. Kerrot siellä saman asian, niin ell tutkii, onko mitään tapahtunut. Ja antaa aborttipiikin.
Sterilointileikkausta kannattaa harkita. - astutustus
ei muuten kannata, keskustelin sterilointileikkauksesta oman koirani kohdalla ja useasti tulee vanhemmalla iällä pissanpidätys vaikeuksia.
Eli minä päädyin että vahdin koirani enkä leikkauta.
pitäisikö ottaa asioista selvää ennenkuin kirjoittelee - 24y
Siihen virtsankarkailuun on olemassa lääkkeet! mut molempi parempi.. voit sterkata nartun ja saada mielenrauhan kun juoksuja ei enää ole ja ottaa riskin,että pidätyskyky heikentyy (mikä voi tapahtua ilman leikkaustakin).Tai sitten vahtia koiraa ja jättää se leikkaamatta.Leikkaamattomalla nartulla taasen on riski saada kohtutulehdus,mikä voi olla hengenvaarallinen tila ja siltä ei voi välttyä muuta kuin sterkkaamalla.
Mutta jokaisen oma päätös.Minä ainakin sterkkaan/kastroin omat koirat jos niistä ei ole jalostukseen. - jaaahhaaa
Ehdottomasti eläinlääkäriin keskeytykseen! Koira on vielä täysin pentu itsekkin. Ja kannattaa myös leikkauttaa jossain vaiheessa että ei enää toistu:)
- JuttaLiisa
Heti Ell ja sterkkaus. Jos tulee virtsan pidätys ongelmia, siihen on halpa ( 100 tabun purkki maksaa alle 10e) ja hyvä lääke. Maailmassa on aivan tarpeeksi sekarotuisia vailla kotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969