Pesin mustien vaatteiden kanssa tummanharmaan trikoopaidan ja voi voi: nyt on vaatteet täynnä vaaleanharmaata nukkaa :(
Mitä on tehtävissä?
Pyörittelenkö uudelleen ja millä ohjelmalla? Vai pidänkö enää mökillä tai vienkö kirpparille tai roskikseen :(
Olisiko mustasta värinapista apua?
KIIIIIIIIItos!
PesuMOKA
3
315
Vastaukset
- paperiliinan pesijä
Uusiopesu-laita alla olevat pallot mukaan koneeseen /myös mikrokuituliina imee nöyhdän
tai nk nyppyharja =vaateharja"", eli semmoinen, jossa on samettimainen pinta (Yleensä punainen)
Hei -kuvassa sininen
http://haaraisellatiella.blogspot.com/2009/07/tamperelainen-taikapapu.html
Tarrateippirulla -vaateharja tms kuvioihin mukaan.
Pätee myös kissankarvoen poistoon.
Maalarinteippi: Käärin sitä kämmenen ympäri ja eikun taputtelemaan lempipataa.- Apuja??
Kiitos, täytynee kokeilla näitä.
Muilla kokemuksia vaatteiden pelastamiseksi?
- *Milla*
Yläpuolella tekstiäni on hyviä neuvoja, mutta kokemuksesta tie-
dän, että esimerkiksi leveä pakkausteippi tai vielä parempi vaih-
toehto leveä ilmastointiteippi, ovat hyviä, niissä on napakampi liima.
Paina leveää teippiä napakasti paitaan kiinni, ja irrota, pitäisi lähteä.
Itse valitsisin ilmastointiteipin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179