Tällä erää multa jätetään sisplatiini pois ja annetaan pelkästään etoposidia. Edessä on korvalääkärillä käynti koska minulla on ilmennyt tinnitystä,joka vissiinki johtuu tuosta sisplatiinista.Hoidot muiltaosin jatkuu normaalisti,verikokeissa minulla ei ole koskaan ollu mitään häikkää. Maanantaina siis oys kutsuu.
sisplatiinista tinnitystä
C37
194
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Kuulo on nyt tarkastettu ja pientä alenemaa oli. Korvalääkäri oli kuitenkin sitä mieltä että esteitä ei pitäs olla sisplatiinihoidon jatkamiselle sillä mitään vaurioita korvissa ei näy ,vaikka tinnistystä on edelleen. Oma syöpälääkärini päättää nyt sit jatkosta kun on ensin tutustunut korvalääkärin kirjoittamaan lausuntoon siis annetaanko jatkossa sisplatiinia vai etsitäänkö tilalle jokin korvaava sytostaatti,joka tapauksessa etoposidin tiputustus jatkuu