Eli ajattelin perustaa "kotisivut" ja taritsisin ilmaisen ohjelman/pohjan/asennuksen ym. sivuille pitäisi saada blogi ja kuvagalleria, Muina vaatimuksina olisi vähäiset mainokset ja se, että sivujen kanssa voisi kikkailla ilman suurempaa html -koodi tietämystä.
Olen nyt bongannut kaksi osoitetta, nettisivu.org:in ja blogit.fi:n.
Kysymys kuuluukin, onko kellään tietoa voiko nettisivut.orgin avulla pyörivälle sivulle saada blogin, tai voiko blogit.fi sivulle saada kuvagallerian?
Tai tiedätkö jonkinlaisen sivun, joka täyttää seuraavat kriteerit:
-Ilmainen
-kielenä Suomi
-blogi
-Kuvagalleria
-Vähäiset mainokset
-html -koodejen osaaminen ei pakollista
-suoraan netissä toimiva (ei tarvitsisi ladata mitään tietokoneelle.)
-mielellään vieraskirja
Blogi ja kuvagalleria?
tietäisitkö?
1
97
Vastaukset
- lsdkalsklklsökdlskd
kuvagallerian olen tehnyt siten, että koneelta valittu halutut kuvat ja klikkaus tee verkkoalbumi ja tallennus koneelle. Verkkoalbumi sitten siirretty nettiin...
Lieneekö windowsissa moista mahdollisuutta tehdä sitä...?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184251Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421891- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91294Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10751
- 106747
- 27721