Winkkari wilkutti mahdotonta voittoa. Niin mahdotonta, että ahneiden nuppi kajahti ja ihmisen normaali harkintakyky sanoi työsuhteensa irti.
Tutkitaan, mitä valuuttakaupalla voi oikeasti voittaa. Hanski esitteli poliisin kuvaamassa videossa fläppitaululla lyhyen ja pitkän ajan liukuvan keskiarvon käyttöä osto - ja myyntipäätöksen tukena. Esiintyminen oli vakuuttavaa. Uskotaan, että se kuuluisa FxTraiders Signals arpoi myynti- ja ostoehdotuksia tällä tai vastaavalla menetelmällä.
Magneettimies kävi oikeudessa todistamassa, että FxTraiders Signals on maailmanluokan värkki.
Olisiko Kailajärvi keksinyt jotakin aivan uutta valuuttojen liikkeistä?
Vastaan: Ei ole.
http://research.stlouisfed.org/publications/review/97/09/9709cn.pdf
Kuten kaikki muukin Winkkarissa, myös Hannun ihmeteoriat oli feikkiä vaan.
Tekninen analyysi oli tunnettua jo silloin, kun Hanski ei ollut vielä tehnyt ensimmäistäkään konkkaansa.
Tässä pankkimies Christopher J. Neely erityisesti testaa kahden eripituisen liukuvan keskiarvon käyttöä, esittelee menetelmän ja näyttää sormella, missä kohden osto- ja myyntisuositukset laukevat. Tämän on kuin suoraan Hanskin fläppitaululta paitsi, että esitys on vuodelta 1997.
Eikä tässä vielä kaikki. Neely ajaa historia-aineistolla kauppoja ja näyttää, että koko touhun vuosituotto voisi olla luokkaa 6 -7% parhaimmillaan. Suurin testisarja oli yli 1000 kauppaa.
Että vipuako hätiin. Älä nyt naurata. Vipuahan vääntää myös tappiot pilviin ja tekee homman vain epäsuotuisammaksi kaupan kävijälle. Stoplossia - voi elämän kevät tätä tyhmyyttä!
Hannun ahtopainemittarihan antoi vain osto- ja myyntisuosituksia ja niitä noudattamalla olisi pitänyt teinata se 400% puolessa vuodessa, näinhän te minulle opetitte. Jos näin oli, voin tutkia vain tätä väitettä, enkä vipuja ja stopplosseja.
Näin ne on näreet taas. Olisi kannattanut kantaa nekin eurot Nordeaan. Tuotto olisi ollut taattu, eikä ulosottomies olisi vienyt rantasaunaa takavarikkoon.
Winkkarin ahtopainemittari - vanhaa velliä Mustin kupissa
70
261
Vastaukset
- saksan markka
Suolimuro sotkeutui näppäryyteensä. Saksan markan kurssi on 1 EUR =1.95583 DM kiinteä, eikä siitä voida tehdä teknistä analyyssiä hhhhahhhhhhhhhhhaaaaahhaaa - paskatietäjä taas!!!!!
- Mikätietäjä
1) Analyysissä seurattiin valuuttaparia USD/DEM, ei EUR/DEM.
2) Analyysi tehtiin vuonna 1997, ennen kuin DEM liitettiin kiinteällä kurssilla EUR:iin, mikä tapahtui vasta kaksi vuotta myöhemmin.
Eli kuka siis sotkeutui ja mihin?
- Musta valkonen
Oletko sama henkilö joka väitti että kännykällä ei voi tehdä valuuttakauppaa koska ei riitä nopeus ja laskentateho?
Vai oletko sama henkilö joko on tehnyt kaikki valuuttakauppansa Kansallisosakepankin tiskillä?
Jos olet niin kyllähän luotto sinun kertomaasi on mennyt jo. En luota lainkaan linkkeihisi tai siihen mitä sanot vaan etsin itse linkkini. Niin kannattaa muidenkin tehdä.- Mittariteknikko
Omantunnon kysymyksiä pukkaa, yritän vastata:
En ole koskaan puhunut kännykällä tehtävästä valuuttakaupasta, en puolesta, en vastaan, en edes kommentoinut asiaa mitenkään.
KOP meni jo, Meritakin kuopattiin ja nyt taitaa olla Nordea menossa. Olen tehnyt valuutanvaihtoa kaikkien näiden pankkien tiskillä ja monella muullakin tiskillä. Nyt euroaikaan nappaan useinmiten valuutan seinästä.
Odotan mielenkiinnolla linkkejäsi. - Tässä linkit
Mittariteknikko kirjoitti:
Omantunnon kysymyksiä pukkaa, yritän vastata:
En ole koskaan puhunut kännykällä tehtävästä valuuttakaupasta, en puolesta, en vastaan, en edes kommentoinut asiaa mitenkään.
KOP meni jo, Meritakin kuopattiin ja nyt taitaa olla Nordea menossa. Olen tehnyt valuutanvaihtoa kaikkien näiden pankkien tiskillä ja monella muullakin tiskillä. Nyt euroaikaan nappaan useinmiten valuutan seinästä.
Odotan mielenkiinnolla linkkejäsi.Mitä sanot alla olevasta lainauksesta?
> Minä luulin, että siinä valuutakaupassa tarvittaisiin supernopeat yhteydet, raa'asti laskentatehoa, nopeiksi trimmatut lasketa-algoritmit ja huippukoneet. Olisinko nyt vallan erehtynyt? Vastaan: en ole erehtynyt
Voiko siis kännykällä käydä luotettavasti ja nopeasti valuuttakauppaa vai ei? Toisaalta, sillä ei ole mitään merkitystä mitä sanot, koska sanomasi on 50 % mahdollisuudella oikein ja 50 % väärin. Kolikonheittoa siis. Linkkisi menevät saman kaavan mukaan.
Sinulla ei ole kokemusta valuuttakaupasta, vain valuutanvaihdosta. Me kaikki tiedämme sen jo. Turha siis leikkiä asiantuntijaa, sinä et ole sitä. - Mittariteknikko
Tässä linkit kirjoitti:
Mitä sanot alla olevasta lainauksesta?
> Minä luulin, että siinä valuutakaupassa tarvittaisiin supernopeat yhteydet, raa'asti laskentatehoa, nopeiksi trimmatut lasketa-algoritmit ja huippukoneet. Olisinko nyt vallan erehtynyt? Vastaan: en ole erehtynyt
Voiko siis kännykällä käydä luotettavasti ja nopeasti valuuttakauppaa vai ei? Toisaalta, sillä ei ole mitään merkitystä mitä sanot, koska sanomasi on 50 % mahdollisuudella oikein ja 50 % väärin. Kolikonheittoa siis. Linkkisi menevät saman kaavan mukaan.
Sinulla ei ole kokemusta valuuttakaupasta, vain valuutanvaihdosta. Me kaikki tiedämme sen jo. Turha siis leikkiä asiantuntijaa, sinä et ole sitä.Sanoisin esittämistäsi lainauksista sen, että sinulla taitaa nyt viirata.
Argumentointosi ei kestä järkevän henkilön tarkastusta:
On järjentä väittää, että pitää sairastaa kuppaa, jotta voisi keskustella taudin oireista. - Viiru ja Pesonen
Sanoisin esittämistäsi lainauksista sen, että sinulla taitaa nyt viirata.
Argumentointosi ei kestä järkevän henkilön tarkastusta:
On järjentä väittää, että pitää sairastaa kuppaa, jotta voisi keskustella taudin oireista.Sanoisin kaikesta esittämästäsi päätellen että sinulla voisi olla kuppa.
Kupan aiheuttamassa viirauksessa sinä varmasti voisit olla asiantuntija ja siten uskottava. Valuuttakaupasta tai Fxtraders ohjelmasta tiedät sen mitä muut ovat sinulle kertoneet itse valitsemassasi lähdeaineistossa. - VAPAA ELÄJÄ
POAVO. KOITA LOHTUA ANTAA HALOSELLE
Olen armeijan käyneenä ja ihmetellyt sitä, miten nainen on ylipäälikkönä SUOMESSA. Kouluttaja oli oikeassa ja uskalssi tuoda julki oman mielipiteensä sotilaille. Ei muuta kuin hyvää toivottaen kyseiselle kouluttajalle.
- Suolimurot asiantunt
>Hannun ahtopainemittarihan antoi vain osto- ja myyntisuosituksia ja niitä noudattamalla olisi pitänyt teinata se 400% puolessa vuodessa, näinhän te minulle opetitte. Jos näin oli, voin tutkia vain tätä väitettä, enkä vipuja ja stopplosseja.
No hyvä, että suolimuro on oppinut edes, että se tuotto oli puolivuotistuotto, kun alkuunhan sitä huudettiin vuosituottona.;)
Oppimatta toki edelleen on yksi keskeinen alkuasetus, että ei niitä osto-ja myyntisuosituksia noudattamalla PITÄNYT tienata se 400% puolessa vuodessa, vaan se saattoi olla mitä milloinkin ja olikin, mikä pitäisi edes tässä vaiheessa tajuta, jos mistään mitään tajuaa.
>Että vipuako hätiin. Älä nyt naurata. Vipuahan vääntää myös tappiot pilviin ja tekee homman vain epäsuotuisammaksi kaupan kävijälle. Stoplossia - voi elämän kevät tätä tyhmyyttä!
Nimenomaan, voi elämänkevät sinun tyhmyyttäsi!
Tässä on nyt jo n. 2v tehty vaaluttakauppaa livetilillä ja sitä ennen demolla n. puolivuotta.
Stoppareita ja eri vipuvaihtoehtoja on kokeiltu ja olen ollut myöskin Hannun testitreidauksissa eri EA:n sekä tappioissa, että voitoissa ja voin sanoa, että äkkiää rahojen häviäminen noissa on lähes mahdotonta, jos käytetään kohtuullista kassaa ( -10%/kauppa) eikä kännissä sähellä mitä sattuu, mutta koviinkin voittoihin on realistiset mahdollisuudet ja niin myös tapahtuu piireissä, jotka ovat perehtyneet asiaan.
>Näin ne on näreet taas. Olisi kannattanut kantaa nekin eurot Nordeaan. Tuotto olisi ollut taattu, eikä ulosottomies olisi vienyt rantasaunaa takavarikkoon.
Ai jaaa, heh heh! Sielä olikin "mies" Nordeasta hyvää päivää valtavine tuottoineen, mutta unohtuu vain kertoa, että palvelumaksuja yms.menee niin tiuhaan tahtiin, että tuottamaan sinne rahojen laitto on pahemman luokan tyhmyyttä.
Olikos se muuten se sama Nordea, joka vuosia siirteli erityisehdoin muihin pankkeihin verrattuna WinClubin/Wincapitan rahoja.;)
Olikos se sama pankki, jonka henkilökuntaa oli paljon mukana myös wincapitassa?;)
ps. Yllättävänkin vähälle huomiolle on jäänyt myöskin kansainvälistä arvostusta nauttivan Moneybookersin oma paikka Wincapitassa ja mielettömät suuret siirtomaksut (n. 3.000000€) jotka eivät ole missään suhteessa tilitapahtumien lukumäärään, kun tiedetään, että siirto maksoi 0,50€/kpl (jäsenille)- Mittarimies
Tämän opin myös oikeudenkäyntiaineistosta.
Hannun FxTraders Signal- ohjelma ja sen varhaisemmat versiot nakutti siellä weppisivulla sellaista demokauppaa 1000 euron alkupääomalla ja tästä laskennallisesta voitosta sitten makseltiin winkkarijäsenten tuottoja vähän niin kuin etukäteen mausteena tulevasta hyvästä.
Aikanaan sitten julkistettiin FxTraders Signal- ohjelma jäsenistön käyttöön, exe-tiedosto vaan käyttöön, pipsimittari ruutuun ja hihat heilumaan. Näin se Pitkänen minua opetti.
Nyt on sitten kyse siitä, voisiko sillä FxTraders Signal-ohjelmalla tahkota voittoa, jos nyt ei 400% puolessa vuodessa, vaikkapa 100% puolessa vuodessa. Vai haluaisitko tinkiä lisää?
Älä sinä nyt sotke sekaan sinun omia stoppareita ja vipujasi. Eihän tässä ole puhe Metatreidaajasta vaan Hanskin värkistä. - ForexJytkyPökäle
Mutta kun Hannu ei käynyt muuta kuin tappiollista valuuttakauppaa ja vedonlyöntiä, vaikka Wincapitaa myytiin joka portaalla niin, että Hannu käy voitollista valuttakauppaa, josta tulot tulee. Tästä on todisteet.
- julma rötksil.
SOTILAALLA ON. JUOKSUPOIKA HÄN ON TODELLISUUDESSA
Puhena on nyt sotilasesimiehet sekä Halonen. Kysynkin kuinkka armeijan upseereitten juopotteluja, sekä heidän puheitansa salataan Haloselta? Olen käynyt armeijan ja tuolloin olin radiomiehenä sotaharjoituksessa Lapissa. Ei tainnut olla montakaa upseeria selvinpäin. Kyllä meitä huvitti kuunnella radiosta herrojen suunkäyttöä. Siinä taisi saada osansa kaikki aina presidenttiä myöten.Ei muuta osaa toivoa, että valtio toimittaisi lisää viinoja armeijan herrojen käyttöön.
- Shahov
Tarkastellaanpa yhtä jutskaa. Tuulipukukansan ( minun ) pitäisi siis muodostaa käsitys treidauksesta yleensä ja Wincapitan tekemisistä erityisesti.
Siis voiko valuuttakauppaa suositella tavikselle sijoitusmuotona vaikkapa osakekaupan rinnalle, tai pelkästään valuuttakauppaa ainoana sijoitusmuotona. Tai pitäisikö liittyä WISH:iin.
Mikä näistä asiantuntijalausunnoista herättää eniten luottamusta.
a) http://research.stlouisfed.org/publications/review/97/09/9709cn.pdf
b) Stoppareita ja eri vipuvaihtoehtoja on kokeiltu ja olen ollut myöskin Hannun testitreidauksissa eri EA:n sekä tappioissa, että voitoissa ja voin sanoa, että äkkiää rahojen häviäminen noissa on lähes mahdotonta, jos käytetään kohtuullista kassaa ( -10%/kauppa) eikä kännissä sähellä mitä sattuu, mutta koviinkin voittoihin on realistiset mahdollisuudet ja niin myös tapahtuu piireissä, jotka ovat perehtyneet asiaan.
c) Aiemmin useat ohjelman käyttäjät ja rahoituksen asiantuntijat, muun muassa Helsingin Kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttonen, ovat todenneet ohjelman huuhaaksi tai vähintään siitä annetut lupaukset vahvasti liioitelluiksi.( KL 15.12. 09 )
d) Nimenomaan, voi elämänkevät sinun tyhmyyttäsi!
Tässä on nyt jo n. 2v tehty vaaluttakauppaa livetilillä ja sitä ennen demolla n. puolivuotta.( Suomi24 10.7.11 suolimuro asiantunt )
Ymmärrät varmaan millainen uskottavuusongelma teillä FX asiantuntijoilla on.- Suolimurollaonongelm
c) Aiemmin useat ohjelman käyttäjät ja rahoituksen asiantuntijat, muun muassa Helsingin Kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttonen, ovat todenneet ohjelman huuhaaksi tai vähintään siitä annetut lupaukset vahvasti liioitelluiksi.( KL 15.12. 09 )
Mitä tarkotat tuolla siis mikä ohjelma on todettu huuhaaksi pistäpä linkkiä tulemaan
Kaikki tietävät että yksikään naru käsi ei ole koskaan itse harjottanut valuuttakauppaa lukuun ottamatta valuutanvaihtoa. Miten naru käsi voi kuitenkin perustella sen että valuuttakauppiaat ovat ammattikunta joka tienaa rahansa itselle ja perheelle voitoilla valuuttakaupasta? Miten se on mahdollista jos valuuttakauppa on kolikonheittoa niin miten ne yhdet osaavat koko ajan heittää kruunaa? - Mittariteknikko
Suolimurollaonongelm kirjoitti:
Mitä tarkotat tuolla siis mikä ohjelma on todettu huuhaaksi pistäpä linkkiä tulemaan
Kaikki tietävät että yksikään naru käsi ei ole koskaan itse harjottanut valuuttakauppaa lukuun ottamatta valuutanvaihtoa. Miten naru käsi voi kuitenkin perustella sen että valuuttakauppiaat ovat ammattikunta joka tienaa rahansa itselle ja perheelle voitoilla valuuttakaupasta? Miten se on mahdollista jos valuuttakauppa on kolikonheittoa niin miten ne yhdet osaavat koko ajan heittää kruunaa?Älä nyt pyöri tämän järjettömyytesi ympärillä: "Kaikki tietävät että yksikään naru käsi ei ole koskaan itse harjottanut valuuttakauppaa".
Ensinnäkin, minun valuuttakaupan kokemuksesta sinä et voi tietää mitään.
Toisenki, eihän minulla itselläni tarvitse olla kuppaa, voidakseni puhua taudin vaaroista. - Shahov
Suolimurollaonongelm kirjoitti:
Kaikki tietävät että yksikään naru käsi ei ole koskaan itse harjottanut valuuttakauppaa lukuun ottamatta valuutanvaihtoa. Miten naru käsi voi kuitenkin perustella sen että valuuttakauppiaat ovat ammattikunta joka tienaa rahansa itselle ja perheelle voitoilla valuuttakaupasta? Miten se on mahdollista jos valuuttakauppa on kolikonheittoa niin miten ne yhdet osaavat koko ajan heittää kruunaa?"Mitä tarkotat tuolla siis mikä ohjelma on todettu huuhaaksi pistäpä linkkiä tulemaan"
Tässä linkki tuohon juttuun http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/12/28896
"Miten naru käsi voi kuitenkin perustella sen että valuuttakauppiaat ovat ammattikunta joka tienaa rahansa itselle ja perheelle voitoilla valuuttakaupasta"
Ei siinä ole paljoa perusteltavaa. Se vähä mitä itse olen aiheeseen tutustunut, osoittaa sen, että porukka joka valuuttakaupalla tienaa on yhtä kapea, ellei kapaeampi kuin pokeriammatilaisten miljoona kerho.
Näillä teidän kirjoituksilla on suurempi arvo teille FX hemmoille, kun yritätte vakuuttaa itsenne siitä, että jokin päivä saatte vielä sijoituksenne ja säästönne takaisin.
Mutta en sulje sitä mahdollisuutta poiskaan, että kerhossa oli joku joka Hannun kolikonheittokoneella teki jonkinlaista voittoa. Se ei tosin vielä kerro Hannnun koneen ylivoimaisuudesta, vaan vertailukohtana olleiden ohjelmien surkeudesta.
Wincapitaa myytiin jokaiselle jolla oli varaa pääsymaksuun ja lisenssiin. Hankkikaa todisteita, että enemmistö tästä sakista kävi valuuttakauppaa livenä voitollisesti niin alan ehkä uskoa höpötystänne. - Useat muut
Shahov kirjoitti:
"Mitä tarkotat tuolla siis mikä ohjelma on todettu huuhaaksi pistäpä linkkiä tulemaan"
Tässä linkki tuohon juttuun http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2009/12/28896
"Miten naru käsi voi kuitenkin perustella sen että valuuttakauppiaat ovat ammattikunta joka tienaa rahansa itselle ja perheelle voitoilla valuuttakaupasta"
Ei siinä ole paljoa perusteltavaa. Se vähä mitä itse olen aiheeseen tutustunut, osoittaa sen, että porukka joka valuuttakaupalla tienaa on yhtä kapea, ellei kapaeampi kuin pokeriammatilaisten miljoona kerho.
Näillä teidän kirjoituksilla on suurempi arvo teille FX hemmoille, kun yritätte vakuuttaa itsenne siitä, että jokin päivä saatte vielä sijoituksenne ja säästönne takaisin.
Mutta en sulje sitä mahdollisuutta poiskaan, että kerhossa oli joku joka Hannun kolikonheittokoneella teki jonkinlaista voittoa. Se ei tosin vielä kerro Hannnun koneen ylivoimaisuudesta, vaan vertailukohtana olleiden ohjelmien surkeudesta.
Wincapitaa myytiin jokaiselle jolla oli varaa pääsymaksuun ja lisenssiin. Hankkikaa todisteita, että enemmistö tästä sakista kävi valuuttakauppaa livenä voitollisesti niin alan ehkä uskoa höpötystänne.KL sanoo, että aiemmin useat ohjelman käyttäjät ja rahoituksen asiantuntijat, muun muassa Helsingin Kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttonen, ovat todenneet ohjelman huuhaaksi tai vähintään siitä annetut lupaukset vahvasti liioitelluiksi.
Puttonen voidaan jättää asiassa täysin omaan arvoonsa. Tuo oli sen sijaan mielenkiintoinen lausunto, että useat ohjelman käyttäjät ovat todenneet ohjelman huuhaaksi. Olisiko kyseessä suolimuro nimeltä Velllihousu?
Vantaan käräjäoikeudessa todistanut tohtori Veli-Pekka Poutanen kertoi, että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa. Omituinen yhteensattuma on se, että sinäkään et sulje pois sitä mahdollisuutta, että joku saattoi Hannun kolikonheittokoneella tehdä voittoa. Olet siis kenties kuitenkin enemmän Poutasen kuin Puttosen kannalla.
Porukka joka valuuttakaupalla tienaa on varmasti kapea, mutta luulisi heidän myös tienaavan hyvin. Hehän vievät laillisesti muiden rahat.
Ei muuten ole mitään tarvetta, että sinun tarvitsisi uskoa mitään höpötystä. Miksi tarvitsisi? Ei ole silloin myöskään mitään tarvetta hankkia todisteita enemmistön tekemisistä. Luulisi sen olevan sitä paitsi poliisilla jo tiedossa. - Mittariteknikko
Useat muut kirjoitti:
KL sanoo, että aiemmin useat ohjelman käyttäjät ja rahoituksen asiantuntijat, muun muassa Helsingin Kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttonen, ovat todenneet ohjelman huuhaaksi tai vähintään siitä annetut lupaukset vahvasti liioitelluiksi.
Puttonen voidaan jättää asiassa täysin omaan arvoonsa. Tuo oli sen sijaan mielenkiintoinen lausunto, että useat ohjelman käyttäjät ovat todenneet ohjelman huuhaaksi. Olisiko kyseessä suolimuro nimeltä Velllihousu?
Vantaan käräjäoikeudessa todistanut tohtori Veli-Pekka Poutanen kertoi, että tutkittuaan huolellisesti Hannu Kailajärven suunnitteleman, WinCapitan kautta levitetyn signaalijärjestelmän, hän oli tullut siihen tulokseen, että se oli yksi parhaimmista maailman mittakaavassa. Omituinen yhteensattuma on se, että sinäkään et sulje pois sitä mahdollisuutta, että joku saattoi Hannun kolikonheittokoneella tehdä voittoa. Olet siis kenties kuitenkin enemmän Poutasen kuin Puttosen kannalla.
Porukka joka valuuttakaupalla tienaa on varmasti kapea, mutta luulisi heidän myös tienaavan hyvin. Hehän vievät laillisesti muiden rahat.
Ei muuten ole mitään tarvetta, että sinun tarvitsisi uskoa mitään höpötystä. Miksi tarvitsisi? Ei ole silloin myöskään mitään tarvetta hankkia todisteita enemmistön tekemisistä. Luulisi sen olevan sitä paitsi poliisilla jo tiedossa.Nimimerkki "Useat muut" puhuu asiaa, mutta epäloogisesti.
Helsingin Kauppakorkeakoulun rahoituksen professori Vesa Puttonen - mitä vattua se asiasta tietää, menköön mäkeen.
Tohtori Veli-Pekka Poutanen, väitellyt magneettikuvauksesta - tässä on asiantuntija, onhan hän tohtori. Miten voit muka väittää, että tohtori ei tiedä.
Huomaat ehkä itsekin, että perustelusi on kovasti koominen.
Tuosta Putkosen todistuksesta toki kuulisin mielelläni lisää, mutta taitaa sinuakin se hävettää. - eläkk. oleva varat
Ensimmäistä kertaa tutustuin nyt kyseessä olevaan keskusteluun sattumoisin. En tiennyt tallaisesta käydystä keskustelusta mitään. Reino-Pihti Virtasen kirjan luin läpi kahteen kertaan viime syksynä. Ensimmäiseksi mieleeni tuli kirjaa lukiessani, että tämä ei voi olla totta. Sivulla 71 oleva kuva todisti kaiken todeksi ja sai minut vakuuttuneksi, että kysymyksessä onkin erittäin törkeä väärennös-ja virkarikosjutu. 12.12.1979 Laparatomia. Siis leikkauskertomus, jossa on pihdin nimi väärennetty pean-merkkiseksi. Väärentäjä on törkeästi rikkonut lääkintöhallituksen yleisohjetta. LDG: Corpus alienum abdominis. "Potilas on kertonut, että hänelle suoritettiin keväällä 1979 palleatyräleikkaus KSKS:ssa, - Potilas on allekirjoi. ilmoittanut että hän ei halua asiasta riidellä, mutta haluaa kuitenkin asianmukaiset korvaukset". Sivulla 85 oleva kuva 6 kertoo ja sen miten tökerösti on rtg-kuva väärennetty. Anatomisesti on täysin mahdoton, että kirurgilta jäisi leikkauksessa pihdit heti ihon alle. Kuva on täysin ristiriidassa leikkauskertomuksen mukaan. Sivulla 129 kuva 13 minua ihmetyttää se, miten on mahdollista, että kuvassa näkyy yhä leikkaamaton palleatyrä. Työelämässäni olen tuhansia lausuntoja antanut rtg-kuvista, joissa on esiintynyt palleatyrä. Kuvassa näkyy olevan isohkosta paleatyrästä kysymys.En voi olla kertomatta, että onko Virtanen sittenkin joutunut suuren lahjusjutun uhriksi instrumenttia koskevassa -70 luvulla, jolloin maahantuoja kierteli sairaaloita kauputtelemassa Intialaisia instrumentti romuja.Maahantuoja lahjoi hyvin romujen ostajat.
- Mittariteknikko
Tarkoitus on siis selvittää, voisiko FxTraiders Signals-ohjelma olla maailmanluokan värkki, kuten Magneettimies todisti.
Lainataan ensin Winkkariteoriaa siitä, mikä FxTraiders Signals-ohjelma oli ja miten sitä olisi pitänyt käyttää.
EOK/ Ilkka Pitkänen
http://sanomat24.fi/index.php?option=com_content&task=view&id=13677&Itemid=176
" Hannu Kailajärvi oli jo luonut automaattisen valuuttakauppaohjelmiston, joka tuotti kaupankäynnin vaatimat osto/myynti signaalit."
" Vantaa käräjäoikeudessa kuullut korkeatasoiset todistajat ovat graafisilla selvityksillä ja tilastoilla osoittaneet, että valuuttakaupan tuottojen ennustettavuus on matemaattisin mallintamisen keinoin mahdollista. Niinikään he ovat kertoneet Hannu Kailajärven luoman ohjelman toimineen erinomaisesti, kun he olivat sen avulla itse tehneet valuuttakauppaa siirtämättä varojaan lainkaan WinCapitaan."
Tässä kohti varatuomari Pitkänen jätti häveliäisyyttään kertomatta, että nämä korkeatasoiset todistajat eivät sitten muistaneet jäivätkö he voitolle vai tappiolle kun olivat itse tehneet valuuttakauppaan FxTraiders Signals-ohjelman avulla. Minulla nousi syvä häpeän puna kasvolleni moista luettuani. Dementikko vaarini, joka oli erinomaisen tarkka suolen toiminnastaan, ei hänkään muistanut vessasta tullessan, oliko se suoli toiminut vai ei ja joutui palamaan takaisin.
Nimimerkki "Suolimurot asiantunt" neuvoo minua ystävällisesti:" ... ei niitä osto-ja myyntisuosituksia noudattamalla PITÄNYT tienata se 400% puolessa vuodessa, vaan se saattoi olla mitä milloinkin ja olikin..."
Tätä myös professori Puttonen sanoi jo heti alkuun: valuuttakauppa on kolikon heittoa.
Wincapita antoi kuitenkin ymmärtää, että FxTraiders Signals -ohjelmaa käyttämällä pääsee tavallista parempaan tuottoon ja ainakin varmasti voitolle. Olenko tässäkään oikeassa?
Avauksessa kuuntelin pankkimies Christopher J. Neelyn neuvoja. Hän naksutti 6 -7% tuoton sijoitetulle pääomalle ja se vaikuttaa nannalta. Tosin myös luin hänen varoituksen sanat huolellisesti ja hän kyllä pani jäitä housuihin yksityishenkilöiden spekulointitoiveille sanomalla: "Technical trading is much less useful for individuals, who would face much higher transactions costs..."
Olen kuitenkin löytänyt jotakin faktaa teknisen analyysin käytöstä valuuttakaupan päätöksenteossa. Ainakin alkuun näyttää siltä, että hommahan voisi toimia. Se on paljon se.
Nyt odotan mielenkiinnolla vastapuolen faktatietoa.
Tällaiset lärväisyt , "että äkkiää rahojen häviäminen noissa on lähes mahdotonta..."
Enhän minä, veli hyvä, halua hävitä rahojani äkkiä tai hitaasti. Tässähän pyritään selvittämään, miten voisin jäädä voitolle.- Elämän tehtävä
Haluat siis jäädä voitolle (valuuttakaupassa). Suomalaisia sekin asia kiinnostaa enemmän ja enemmän.
https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/6734/Thesis evaluation versionMIIKKALINDEN.pdf?sequence=1
Demotilillä ainakin saatu virallisesti jotakin tehtyä.
Ps. En toki oikeasti uskonut että haluaisit jäädä voitolle. Sinä haluat ensisijaisesti vittuilla Wincapitan jäsenille. Se tuntuu elämän tehtävältäsi pankkien mainostamisen lisäksi. - Mittariteknikko
Elämän tehtävä kirjoitti:
Haluat siis jäädä voitolle (valuuttakaupassa). Suomalaisia sekin asia kiinnostaa enemmän ja enemmän.
https://publications.theseus.fi/bitstream/handle/10024/6734/Thesis evaluation versionMIIKKALINDEN.pdf?sequence=1
Demotilillä ainakin saatu virallisesti jotakin tehtyä.
Ps. En toki oikeasti uskonut että haluaisit jäädä voitolle. Sinä haluat ensisijaisesti vittuilla Wincapitan jäsenille. Se tuntuu elämän tehtävältäsi pankkien mainostamisen lisäksi.Kiitokset linkistä, suot varmaankin aikaa tutustua myös siihen.
Vilkaisin nopeasti Miikkan Haaga-Helian ammattikorkeakorkeakoulussa tehtyä päättötyötä. Sillä akateemin opinnäyte tämä ei ole, sanottakoon sekin totuus.
Miikka oli tempaissut 10 viikon kauppaputken demolla. Ensimmäisellä viikolla oli tullut se kuuluisa onnenkantamoinen ja seuraavat 9 viikkoa meni sitten putkeen enemmän tai vähemmän tappiolla. Tekijä kyllä huomasi tämän itsekin, mutta yritti hieman loivennella asiaa.
Jumalan kiitos Miikkan testi päättyi sillä kymmenennellä viikolla, koska päältäkin näki, että koe olisi painut tappiolle muutamassa jatkoviikossa.
Voin toki laskea todennäköisyyden sille, mitä jatkossa olisi tapahtunut, josko asia sinua kiinnostaa.
Ai niin miten laskea? Viikottainen voitto esittää sarjaa. Meillä on siis 10 koepistettä. Kysymys kuuluu: miten tämä sarja todennäköisesti jatkuu?
Mutta kuten sanoin, tämä oli hyvä kirjoitus sinulta. Ensimmäisen kerran väitettäni yritetään vakavasti kumota konkreettista todistusaineistoa käyttäen. Onnistuuko se, jää nähtäväksi. - Olisit vaan pitänyt
sen "Lautapää" -nikkisi, ei se Piin keskustelussa häviäminen ja sitä kautta kakin valuminen norona pöksyistä kuitenkaan ihan _niin_ hävettävää ole, että pitäisi taas uutta nikkiä pukata.
Vai meinasitko kuluttaa tämänkin uuden nikin parissa päivässä loppuun noilla älyttömyyksilläsi, ja vaihtaa sitten taas uuteen? ;) - Mittariteknikko
Olisit vaan pitänyt kirjoitti:
sen "Lautapää" -nikkisi, ei se Piin keskustelussa häviäminen ja sitä kautta kakin valuminen norona pöksyistä kuitenkaan ihan _niin_ hävettävää ole, että pitäisi taas uutta nikkiä pukata.
Vai meinasitko kuluttaa tämänkin uuden nikin parissa päivässä loppuun noilla älyttömyyksilläsi, ja vaihtaa sitten taas uuteen? ;)Sijoituskassa 5000 $, viikottainen tulos:
Voitto - treidausviikko
2808,09 - viikko 1
-207,12 - viikko 2
-41,86 - viikko 3
-511,5 - viikko 4
-221,13 - viikko 5
-272,56 - viikko 6
0 - viikko 7
-267,8 - viikko 8
0 - viikko 9
-289 - viikko 10
Nimimerkille "Elämän tehtävä". Tuossapa on opinnäytteessä esitetyn teridauspötkyn tulos. Sano sinä, onko vakuuttavaa nyt. En viitsisi laskea, jos 1/10-treidausviikosta on onnistunut, mikä on todennäköisyys onnistua jatkossa. - Terävä huomio
Olisit vaan pitänyt kirjoitti:
Vai meinasitko kuluttaa tämänkin uuden nikin parissa päivässä loppuun noilla älyttömyyksilläsi, ja vaihtaa sitten taas uuteen? ;)Huomasin minä sinut, mutta nyt en joutaisi keskustella. Vallankin, kun juttusi ovat sitä, kuinka pitkä kakkavana kulloin Rutuaarille jää.
- Väite meni ohi
Kiitokset linkistä, suot varmaankin aikaa tutustua myös siihen.
Vilkaisin nopeasti Miikkan Haaga-Helian ammattikorkeakorkeakoulussa tehtyä päättötyötä. Sillä akateemin opinnäyte tämä ei ole, sanottakoon sekin totuus.
Miikka oli tempaissut 10 viikon kauppaputken demolla. Ensimmäisellä viikolla oli tullut se kuuluisa onnenkantamoinen ja seuraavat 9 viikkoa meni sitten putkeen enemmän tai vähemmän tappiolla. Tekijä kyllä huomasi tämän itsekin, mutta yritti hieman loivennella asiaa.
Jumalan kiitos Miikkan testi päättyi sillä kymmenennellä viikolla, koska päältäkin näki, että koe olisi painut tappiolle muutamassa jatkoviikossa.
Voin toki laskea todennäköisyyden sille, mitä jatkossa olisi tapahtunut, josko asia sinua kiinnostaa.
Ai niin miten laskea? Viikottainen voitto esittää sarjaa. Meillä on siis 10 koepistettä. Kysymys kuuluu: miten tämä sarja todennäköisesti jatkuu?
Mutta kuten sanoin, tämä oli hyvä kirjoitus sinulta. Ensimmäisen kerran väitettäni yritetään vakavasti kumota konkreettista todistusaineistoa käyttäen. Onnistuuko se, jää nähtäväksi.Mikä se väitteesi onkaan, jota pitäisi yrittää vakavasti kumota?
Sinähän sanoit, että haluat jäädä voitolle (valuuttakaupassa). Tuosta linkistä olisit voinut saada oppia.
Ps. En toki oikeasti uskonut että haluaisit jäädä voitolle. Sinä haluat ensisijaisesti vittuilla Wincapitan jäsenille. Se tuntuu elämän tehtävältäsi pankkien mainostamisen lisäksi. - PihviJytkyPöntössä
Väite meni ohi kirjoitti:
Mikä se väitteesi onkaan, jota pitäisi yrittää vakavasti kumota?
Sinähän sanoit, että haluat jäädä voitolle (valuuttakaupassa). Tuosta linkistä olisit voinut saada oppia.
Ps. En toki oikeasti uskonut että haluaisit jäädä voitolle. Sinä haluat ensisijaisesti vittuilla Wincapitan jäsenille. Se tuntuu elämän tehtävältäsi pankkien mainostamisen lisäksi.Mutta mitä tekemistä millään noilla linkeillä on Wincapitan kanssa? Todisteet ovat aukottomat, ettei kukaan Wincapitassa käynyt voitollísta valuuttakauppaa, vaikka sitä niin sponspreiden ja Hannun toimesta markkinoitiinkin, ainoa olemassa oleva todiste valuuttakaupasta ovat Hannun satojen tuhansien tappiot valuuttakaupasta.
- Ent.hoitsu vain
Poskia louskutan ajan kuluksi. Mielen kiinnolla seuraan tätä palstaa. Serkkuni on Jämsässä töissä. En kerro ammattiansa. Puskaradio toimii kiitettävästi. Sain myös mutkien kauttam luettavakseni Pihti-Virtasen kirjoittaman kirjan. Ihmettelen Jämsän aluesairaalan työntekijöitä, miksi lähteneet suojelemaan lääkäreitten tekemiä väärennöksiä? Mitä perättömiä on kertonut röntgenkuvista Aune Pietilä? Ihmettelemme ja Martti Laukkasen kertomuksia oikeudessa, sekä prof.Erkki Koiviston todistuksia röntgenkuvista? Lisäksi Marja-Liisa Jokisen selityksiä pihdistä? Lisään Pirjo-Riitta Koskisen kuvitteluja pesusta? Risto Kososen näkyjä polaroidkuvien otoista? Pirjo-Riitta Raevaara on ja sekoillut pihdistä? Kysyn, miksi lähteneet puolustamaan lääkäreitten tekemiä väärennksiä vai onko he jo tätä ennen harhautuneet rikosten peittelyyn? Olette pilanneet sairaalanne maineen, että tästä tietävät yksi ja toinen ympäri maatamme. Olen huolissanne sairaalanne hyvän maineen pilaamisesta, jota ei vähällä saada takaisin.
- NytPomsahtiJytky
10 viikkoa demolla;) Tähän silmien pyörittelyä ja paljon;)!!!!!!!! Onpas siinä tieteellinen lähestymistapa, hahahhahahha. No tämähän olikin joku amiksen päättötyö. HAHAHHAHAHAHAHA......
- hävisin rahat
Demolla on helppo tehdä kauppaa, ne meinaan onnistuu aina ja ne kulutkin aliarvioidaan...
Oikealla rahalla ja 300 vivulla kaikki peliin ja
Kulu on 6 € kauppa..
Onneksi ei ollut APM niin olis mennyt 200.000,00 - presidentteihin kyll
hävisin rahat kirjoitti:
Demolla on helppo tehdä kauppaa, ne meinaan onnistuu aina ja ne kulutkin aliarvioidaan...
Oikealla rahalla ja 300 vivulla kaikki peliin ja
Kulu on 6 € kauppa..
Onneksi ei ollut APM niin olis mennyt 200.000,00Vastaan nimim. ET VASTANNUT 9.4.2011. Todellisuudessa en tiedä kuka olette. En minä ainakaan ole kaikkia tarkoittaneen rikollisiksi juttuuni, mutta ikävää kertoa se, että juttuun on sotkeutunut noin 350 eriviranomaista. Minulla on lista niistä henkilöistä, jotka ovat kirjoittaneet nimensä asiakirjoihin ja päätöksiin, vaikka heillä on ollut nähtävissä väärennetty asiakirja. Kirjassani sivulla 66 kuva 4 ja sivulla 71 kuva 5. Kyllä "entinen hoitsu vaan" tietää kaiken asiasta, mutta en tiedä hänen nimeään.Mitä tulee korvauksiin. Tähän vastaan suoraan, että sain vuodelta 1979 vajaa 30 000 markkaa. Tästä vakuutusyhtiö pidätti veroa n.2000 markkaa. Summa sisälsi lääke, hoitokulut ja kivusta särystä. Kysynkin oletko valmis luovuttamaan terveytesi vajaalla 30 000 markalla? Tämän jälkeen oletko valmis itse korvaamaan lääke ja hoitokulutkin, jotka ovat vuodessa noin 2500 E? Lisäksi oletko valmis luopumaan työtulosi menetyksistäsi saamatta euroakaan? Lisäksi oletko valmis maksamaan kaiken näiden päälle oikeudenkäynttikulutkin? Minut on rikosten uhriksi joutuneena pistetty maksamaan nämäkin. Kysynkin missä on oikeus olemassa? Ainakin minä toivon, että hoitsu jatkaisi minun auttamista törkeässä rikosjutussa. Uskon yhä siihen, että juttu kyllä vielä selviää ja syylliset joutuvat vastuuseen tekemisistään. Pihdin jääminen vatsaontelooni oli inhimmillinen vahinko, mutta sitä en ymmärrä, että ryhtyivät talousrikosta joukolla peittelemään vahingokseni. Vahyvasti yhä epäilenkin näiden suojelijoina olevan KRP. Ja epäilen myös sitä, että tuomioistuimet on lahjottu. Jokainen tehköön oman päätöksensä asiasta, kun on ensin lukenut tarkkaan kirjani
- HuumoriJytky
Mitähän jos ihan oikeasti keskityttäisiin niihin tutkijoiden valuuttamarkkinoiden tehokkuudesta tehtyihin tutkimuksiin, jossa on käytetty esim. edes sitä 5 vuoden aikasarjaa.... Jätetään nuo amistason väsäelmät, huumorilla tuo varmaan oli linkattu, mutta rajansa huonolla huumorillakin
- A. Elder
Neelyn (et sitten löytänyt vanhempaa aineistoa) mukaan valuuttakaupan vuosituotto voisi olla luokkaa 6 -7% eli ihan ok. Voitollista kuitenkin.
Löytyykö muuta? Löytyy.
> The performance of Spike completion winners is in a league of its own, double digit percentage gain quarter after quarter.
http://www.spiketrade.com/
Tuossa on sellainen ryhmä, joka tekee hyvää (isoa, yli 40 % vuodessa) tulosta valuuttakaupalla koko ajan. Miten se on mahdollista, kun itse Mittariteknikko ja professori Puttinen ovat sitä mieltä, että valuuttakauppa on kolikonheittoa ja tekninen analyysi on huuhaata?
Ennen kuin rupeat haukkumaan yhteisön perustajaa ja johtajaa, tri Elderiä, venäläis-eestiläiseksi huijariksi ja valehtelijaksi, niin mieti vielä. Hän on ammatti-trader, lääketieteen tohtori, psykiatri ja kirjailija. Elder on erikoistunut valuuttakaupan psykologiaan.
Sitten vain käyt guuglaamaan, koska sanoit, että haluat jäädä voitolle (valuuttakaupassa). Haluatko oikeasti?
Voisit toki ehdottaa tri Elderille, että hän siirtäisi rahansa Nordeaan. Kysy samalla, että miksi ihmeessä hän lopetti psykiatrin työnsä New Yorkissa ja vaihtoi sen valuuttakauppaan.- UlosOttoJytky
Mutta mitä tekemistä millään noilla linkeillä on Wincapitan kanssa? Todisteet ovat aukottomat, ettei kukaan Wincapitassa käynyt voitollísta valuuttakauppaa, vaikka sitä niin sponspreiden ja Hannun toimesta markkinoitiinkin, ainoa olemassa oleva todiste valuuttakaupasta ovat Hannun satojen tuhansien tappiot valuuttakaupasta.
- PelleJytky
UlosOttoJytky kirjoitti:
Mutta mitä tekemistä millään noilla linkeillä on Wincapitan kanssa? Todisteet ovat aukottomat, ettei kukaan Wincapitassa käynyt voitollísta valuuttakauppaa, vaikka sitä niin sponspreiden ja Hannun toimesta markkinoitiinkin, ainoa olemassa oleva todiste valuuttakaupasta ovat Hannun satojen tuhansien tappiot valuuttakaupasta.
Alexander Elderin teksteihin ei sitten Lautapäällä ollut muuta sanomista kuin tuo? Omituista mutta niin ennalta arvattavaa.
Suolimuro on ottanut sen kannan että kaikki internetissä julkaistu valuuttakaupasta positiivisesti kertova on huuhaata.
Itse LautapääJytky on harjoittanut valuuttakauppaa tasan nolla kertaa. Hän on kyllä Nordean tiskillä vaihtanut ruplia tai Eestin kruunuja. Mikä pelle se on! - Mittariteknikko
Tämä tri Edler meinasi epähuomiossa jäädä kommentoimatta. Olen pahoillani, että ehdit jo saada pahan mielen.
Pannaan taas tutka päälle ja keilataan tämäkin paskakuorma.
http://www.spiketrade.com/
SpikeTrade Membership: $89 per month. Hyvin alkaa heti, rahat pois hölmöiltä Amerikan malliin.
Tri. Edler syntyi Leningradissa, kasvoi Virossa ja 23-vuotiaana laivalääkärinä karkasi laivasta Afrikassa.
Tässähän löytyi sielunveli kansanedustajaehdokkaalle, joka työskenteli ensin mielisairaalassa ja seilasi merillä, kunnes pätevöityi oikeustoimittajaksi.
Ja täältä löytyi myös Traders shop, josta voit ostaa kurssia ja matskua joka lähtöön. Kahden päivän treidausvierihoitokurssi maksaa 2000$. Saa sitä taas treidata, jos jo lähtötelineissä maksaa pari tonnia puoskarille.
Mutta puuhakas poika tuo tohtori on. Wiki sisälsi artikkelin, jossa oli varoittava kommentti: " This article is written like an advertisement".
Mitä minä sinulle sanoisin?
http://www.magnatech.fi/
Tämä sivusto myy magneettipohjallisia kenkiin. Elät onnellisempana ja pidempää, kun näitä käytät.
Minä ehdottaisin vaihtokauppaa nyt. Arvostele sinä nämä magneettipohjalliset. Jos pidät magneettipohjallissivuja uskottavana, niin miksipä minä en vastavuoroisesti uskoisi tohtori Edleriä.
Samanlaista sontaahan nämä ovat, vaikkakin eri paketissa. Ja minä jopa neuvoin sinua, että patenttilääkkeen myyjän kaikkia myyntipuheita ei kannata sinisilmäisesti uskoa. Meni sekin opetus hukkaan kuin Winkkarin pipsit.
- 10viikonAmisJytky
Voistitko sinä esittää uskottavia tieteellisiä tutkimuksia linkkisi tueksi. Esim. valuuttamarkkinoiden tehokkuudesta. Jutellaan sitten lisää kun sinulla on evidenssiä siitä että EUR/USD-parissa on teknisestä analyysistä hyötyä, eli että sillä on mahdollisuutta tehdä tulosta. Kaiva nyt ne uskottavat tutkimukset EUR/USD parissa esiintyvistä säännöllisistä anomalioista esiin.
- kaiva suolimuro
sille lautapäälle nyt ne 8 (kahdeksan) tieteellistä tutkimusta, jossa esitettäisiin tieteellisesti Piin arvon olevan puhtaasti satunnaisia.
nyt jos koskaan ystäväsi suolimuro lautapää kaipaisi toveri suolimuron jeesiä. se kakkivana on lirunut jo useamman kiometrin lahkeesta, kun meni häviämään suorastaan nöyryyttävällä tavalla väittelyn Piistä ja sen arvoista. Uusi nikki on toki lautapäällä kierrossa, kun entinen paloi loppuun, mutta älä anna sen häiritä jeesaamistasi.- UOJytkytys20vuotta
- Lautapäämies
UOJytkytys20vuotta kirjoitti:
NEUVOTTELU POLIISIEN. LAHJONNASTA. salakuuntelija
En tiedä kuka olet, mutta oletko sinä se joka soitit minulle kesällä 1983, kun kerroit minulle käydystä neuvottelusta, että lääkärit ja poliisit kävivät neuvotteluja 3 - 5 miljoonasta markasta tästä pihtiä koskevasta jutusta ? Jos olet, niin rohkaise mielesi ja anna ilmi, sekä tule antamaan valaehtoinen kirjallinen lausunto mitä kuulit oven takaa kuulemastasi käydystä neuvottelusta. Olisin erittäin kiitollinen sinulle tästä. Pääasia on se, jotta lopulta saataisiin vastuuseen väärennöksiin osallistuneet lääkärit ja hoitajat ym. Rehellisille lääkäreille on annettava maine, jonka he ovat ansainneet. Kelvottomat on saatava vastuuseen. Anestesia lääkäri Juhani Väyrynen oli huolissaan 25.11.1985. Hän sanoi," missään nimessä et saa antaa periksi, jos tämä jää pimentoon, niin meiltä rehellisiltä lääkäreiltä voi pian mennä mainekin". Tähän vastasin, en tule antamaan periksi, että niin paljon kunnioitan rehellisiä lääkäreitä, että eivät kaikki ole samanlaisia. Olen pysynyt sanojeni takana, vaikka taistelua olen saanut käydä yli 30 vuotta. Yhä jatkan, vaikka tiedotusvälineet ovat hiljenneetkin.
- uskoo ken haluaa
Tuossa on sellainen ryhmä, joka tekee hyvää (isoa, yli 40 % vuodessa) tulosta valuuttakaupalla koko ajan. Miten se on mahdollista, kun itse Mittariteknikko ja professori Puttinen ovat sitä mieltä, että valuuttakauppa on kolikonheittoa ja tekninen analyysi on huuhaata? Vain 40%???? capitahan teki 2x400%vuodessa,vai eikö tehnyt?teki
- suolimurolle
Tutkitaan, mitä valuuttakaupalla voi oikeasti voittaa.
vastaukset esittämiisi kysymyksiisi
ei yhtään ulosottoa
kaunis vaimoni on paraikaa kotona
ei yhtään hukkaamiskieltoa - aa aa aa aukeeeeeee
suolimurolle kirjoitti:
Tutkitaan, mitä valuuttakaupalla voi oikeasti voittaa.
vastaukset esittämiisi kysymyksiisi
ei yhtään ulosottoa
kaunis vaimoni on paraikaa kotona
ei yhtään hukkaamiskieltoasulla taitaa olla omaisuus jäissä ja naapuri jorkka vetää akkaas hanuriin.
- Lautamittaripää
Suolimuro haluaa siis tutkia, mitä valuuttakaupalla voi oikeasti voittaa.
Autetaan suolimuroa vaikka hän ei oikeasti olekaan rehellinen. Suolimuron rehellisyys on kolikonheittoa, välillä onnistuu ja väilillä ei. Etupäässä suolimuro haluaa vittuilla, ei selvittää mitään.
Tiesihän suolimuro sen, että forex on Amerikoissa säädeltyä. Sen takia pitää täyttää lippusta ja lappusta.
http://www.nfa.futures.org/news/newsNotice.asp?ArticleID=3718
http://www.sec.gov/investor/brokers.htm
Verkosta löytyy myös yhteenvetoja ihan uusista asioista, ettei tarvitse suolimuron postata 15 vuotta vanhaa aineistoa. Alla olevasta linkistä suolimuro voi päätellä monelaista tietoa.
http://forexmagnates.com/us-forex-brokers-account-profitability-comparison/
http://forexmagnates.com/leaked-fxcm-account-profitability-report/
Lisää raportteja löytyy hakusanoilla "Profitability Report Forex"
Kyllä kai suolimuro uskoo, että voitolle jääminenkin on mahdollista? Otoksessa on kuitenkin mukana yli 100 000 valuuttakauppatiliä. Voitolla olevia tilejä on 20-50 % kaikista tileistä. Paljonko, sen saat selvittää ihan itse.- TrollinKumautus
Voitolla olevia tilejä on 20-50 % kaikista tileistä, eli kolikonheitossakin on enemmän, siinä kun tilanne on 50-50, sinun valuuttakolikonheitossa voitolla 20-50 vs tappiolla 80-50. Ookko nää ihan pimee trolli.
- Jytkysuolimuro
TrollinKumautus kirjoitti:
Voitolla olevia tilejä on 20-50 % kaikista tileistä, eli kolikonheitossakin on enemmän, siinä kun tilanne on 50-50, sinun valuuttakolikonheitossa voitolla 20-50 vs tappiolla 80-50. Ookko nää ihan pimee trolli.
Suolimuro halusi tutkia, mitä valuuttakaupalla voi oikeasti voittaa. Etupäässä suolimuro haluaa kuitenkin vittuilla, ei selvittää itse mitään.
Mikä olikin tiettävää. - Jytky Naru käsi
TrollinKumautus kirjoitti:
USA,ssa on noin 155 000 forex tiliä ja keskimääränen tilin koko on vajaat 5000 taalaa.
USA,ssa toimivien brokerien osalta USA,n tilit edustaa 10-20 % kaikista tileistä. Ei-USA eli ulkomaan tilejä ei tarvitse samalla tavalla rekisteröidä mutta yhteensä valuuttakauppatilejä on 1-1,5 miljoonan verran.
http://www.forex-portfolio-management.com/
Managed account
2008 tuotto: 179 %
2009 tuotto: 88 %
2010 tuotto: 81 %
- SääliJytky
"Verkosta löytyy myös yhteenvetoja ihan uusista asioista, ettei tarvitse suolimuron postata 15 vuotta vanhaa aineistoa."
Väitäkö sinä nyt ihan vakavalla naamalla, että kun markkinoille tulee lisää uusia "sijoittajia", tietokoneet tulevat tehokkaammisksi, uusi ohjelmia kehitellään niin tällöin kohdemarkkinat muuttuvat tehottomammiksi, eikä päinvastoin?
Voe helevetti sun kanssas, tässä alkaa jo tuntemaan suurta myötähäpeää sinun puolestasi.- LautapääJytky
Voe helevetti sun kanssas, tässä alkaa jo tuntemaan suurta myötähäpeää samalla tavalla kuin Lautapään viime avausten kanssa.
- WinLoisenPumpautus
LautapääJytky kirjoitti:
Voe helevetti sun kanssas, tässä alkaa jo tuntemaan suurta myötähäpeää samalla tavalla kuin Lautapään viime avausten kanssa.
"Verkosta löytyy myös yhteenvetoja ihan uusista asioista, ettei tarvitse suolimuron postata 15 vuotta vanhaa aineistoa."
Näinhän sinä nyt ihan vakavalla naamalla, sekä ilmeisen tosissasi ja tohkeissasi yrität selittää tuossa ylhäällä, että kun markkinoille tulee lisää uusia "sijoittajia", tietokoneet tulevat tehokkaammisksi, uusi ohjelmia kehitellään niin tällöin kohdemarkkinat muuttuvat tehottomammiksi, eikä päinvastoin?
Voe helevetti sun kanssas, tässä alkaa jo tuntemaan suurta myötähäpeää sinun puolestasi. - miten se
WinLoisenPumpautus kirjoitti:
Näinhän sinä nyt ihan vakavalla naamalla, sekä ilmeisen tosissasi ja tohkeissasi yrität selittää tuossa ylhäällä, että kun markkinoille tulee lisää uusia "sijoittajia", tietokoneet tulevat tehokkaammisksi, uusi ohjelmia kehitellään niin tällöin kohdemarkkinat muuttuvat tehottomammiksi, eikä päinvastoin?
Voe helevetti sun kanssas, tässä alkaa jo tuntemaan suurta myötähäpeää sinun puolestasi.suolipökäle sai tuosta lauseesta tuollaisen käsityksen väännettyä? kyllä teidän tekstejänne lukiessa myötähäpeä on valtava.
- Mittariteknikko
Olen hieman pettynyt keskustelun tasosta ja aion nyt parkua pahaa mieltäni.
Lähteiden käytössä olisi jonkinmoinen harkintakin tarpeen. Eihän kaikki webissä kirjoitettu sentään totta olen. Minimivaatimus on, että referoidulla lähteellä ei saisi selvästi ja päälle näkyvästi olla itsellä kaupallista intressiä asiassa. Patenttilääkkeen kaupittelijalta on turha hakea puolueetonta vahvistusta tietoon, tehoaako hänen soppansa oikeasti vai ei.
Valuuttakaupasta on turha etsiä puolueetonta tietoa kaiken maailman forex.com sivuilta.
Tämän lisäksi kannattaa vilkaista sitä,missä tieto on julkaistu. Tieteelliset sarjat ovat takuuvarmoja. Vertaiskontrolli kyllä pitää huolen, että puppu ei hevillä mene läpi näissä sarjoissa. Hyvämaineiset laitokset eivät myöskään julkaise sivuillaan ihan mitä sattuu.
Annoin ensimmäisen viitteeni The Federal Reserve bank of St. Louis julkaisusarjaan.
Siinä kirjoittaja oli veivannut teknistä analyysiä vuoden 1997 kursseilla. Mitä sanokaan hömelöt: "…ettei tarvitse suolimuron postata 15 vuotta vanhaa aineistoa."
Minä taas ihmettelen, miten ne valuuttakaupan lainalaisuudet muuttuvat 15 vuodessa?
Vastineeksi sain sitten linkin Haaga-Helia ammattikorkeakoulun päättötyöhön. Siinä innokas opiskelijapoika kyllä yritti, mutta tulos oli koominen. Kun osoitin muutaman puutteen, laskeutui häveliäs hiljaisuus.
Nyt sitten sain uusi linkkejä:
NFA - mukavaa tietää, jos olisin Amerikan kansalainen voisinpa rekisteröityä
Tips for Checking Out Brokers and Investment - joopa joo
Ja pisteenä iin päälle Forexmagnates, johon saa yhteyden näin " ...just email me directly at: michael [at] forexmagnates. com"
Kyllä medialukutaidon opetus on peruskoulussa retuperällä - saakeli sentään.
Kas kun et linkittänyt suoraan winkkarin sääntökirjasta otteita. - Suolijytky
Jytkysuolimuro halusi tutkia, mitä valuuttakaupalla voi oikeasti voittaa. Etupäässä suolimuro haluaa kuitenkin vittuilla, ei selvittää itse mitään.
Jytkysuolimuro on aina 100 % wincapitaa, valuuttakauppaa ja ropotteja vastaan.
Mikä olikin tiettävää.
On se vaan omituista että osa ihmisistä tekee valuuttakauppaa työkseen ja elättää sillä perheensä.- VaimosiEiPalaa
Mutta paljonko sinulta on takavarikoitu omaisuutta? Tuleeko vaimosi takaisin? Riittäkö takavarikoifun omaisuuden arvo kattamaa rikoshyödystä maksettavaksi tuleva osuuden, vai joutuuko 20 vuoden ulosottokierteeseen? Jos omaa edellisen kaltaisia ongelmia, ei ihme, että haluaa sellaiset sysätä sivuun päästä pyörimästä ja alkaa länkyttämään piistä talousrikollisuus palstalla;)
- Ei ole edes lähtenyt
VaimosiEiPalaa kirjoitti:
Mutta paljonko sinulta on takavarikoitu omaisuutta? Tuleeko vaimosi takaisin? Riittäkö takavarikoifun omaisuuden arvo kattamaa rikoshyödystä maksettavaksi tuleva osuuden, vai joutuuko 20 vuoden ulosottokierteeseen? Jos omaa edellisen kaltaisia ongelmia, ei ihme, että haluaa sellaiset sysätä sivuun päästä pyörimästä ja alkaa länkyttämään piistä talousrikollisuus palstalla;)
Mainiot kysymykset.
Takavarikossa ei mitään.
Vaimo on tuossa vieressä.
Riittää, ei tietenkään minkäänlaisia ulosottoja, rahaa on.
Sinä kai se pillustatäällä aloit länkyttämään.
Menee lautapäällä hieman huonosti jo kun tekstit on tota tasoa. - KonnatKiikkuun
Ei ole edes lähtenyt kirjoitti:
Mainiot kysymykset.
Takavarikossa ei mitään.
Vaimo on tuossa vieressä.
Riittää, ei tietenkään minkäänlaisia ulosottoja, rahaa on.
Sinä kai se pillustatäällä aloit länkyttämään.
Menee lautapäällä hieman huonosti jo kun tekstit on tota tasoa.Taparikollisen tunnistaa aina siitä, että hän valehtelee;) Haistele sinä vain vaimosi entiseen kotiinsa jättämiä pikkuhousuja ja elä kuvitelmissasi, että vaimo palaa valuuttakauppiaan luokse. Arki voi tuntua kylmältä kun heräät harhakuvitelmistasi ovi kellon soidessa ja riennät ovella ja sieltä kuulukin se tuttu: ulosottovirastosta päivää.
Kjäh kjäh valuuttakauppiasta vivuttaa silloin taas että ei päässä veri kierrä, mutta hei, ainahan voi vetää itsensä kiikkuun;)
Kjääh kjääh mitä lährit shinne, vivutttaako vivuttaako kuntelen - WinLoiset
Voe helevetti sun kanssas, tässä alkaa jo tuntemaan suurta myötähäpeää sinun puolestasi. - TohtorillaAsiaa
Miksi valuuttakaupasta pitää käydä talousrikos-osiossa keskustelua? Sitä varten on tuolla omat osiot. Wincapita oli ponzi-huijaus ja siten talousrikos.
- niin paitsi
TohtorillaAsiaa kirjoitti:
Miksi valuuttakaupasta pitää käydä talousrikos-osiossa keskustelua? Sitä varten on tuolla omat osiot. Wincapita oli ponzi-huijaus ja siten talousrikos.
että se ei ole kumpaakaan. kerrohan missä oikeusasteessa noin on todettu?
- PönttöJytky
- suolipökäleellä
PönttöJytky kirjoitti:
on jäänyt levy päälle. se on ihan ymmärrettävää, silloin kun loppuu kyky argumentointiin, alkaa itsensä toistaminen monotonisesti.
tsemppiä, pökäle. kyllä sinäkin vielä muutamien kymmenien vuosien päästä saatat (huom. saatat) päästä siitä velkavalkeudestasi eroon, joka kalvaa nyt mieltäsi siitä betonilähiön valtavasta 43 m2 kaksiosta, alueella joka kuhisee maahanmuuttajia.
- Winloiset
No jos se sinua lohduttaa niin todetaan, että syytteen mukaan Wincapita oli ponzi-huijaus ja kaikille normaalijärkisille (ei henkisesti vajavaisille tai mielenhäiriöisille) todisteet huijauksesta ovat täysin selvät että kysessä oli huijaus ja talousrikos, näin ollen siitä keskustellaan talousrikos-palstalla, sen sijaan amiksen päättötyöt ja piit ovat muille palstoille kuuluvia.
Näin ollen se että tämän vuoden puolella tulee asiasta oikeuden tuomio on yhtä varmaa kuin se ettei vaimosi palaa enää kotiin, yhtä varmaa että sinä olet lunastanut toisilta varastettuja rahoja Wincapitasta, yhtä varmaa että jos sinulla ei ole varaa maksaa varastamiasi rahoja takaisin sinua odottaa ulosottokierre jne jne.- aika varmoja
juttuja. kaunis vaimoni kun on edelleen kotona, niin kaipa se suuri rahamäärä mikä on pankkitililläni on myöskin totta. ;)
vivuttaahan se suolipökälettä. - HarhaJytky
aika varmoja kirjoitti:
juttuja. kaunis vaimoni kun on edelleen kotona, niin kaipa se suuri rahamäärä mikä on pankkitililläni on myöskin totta. ;)
vivuttaahan se suolipökälettä.Taparikollisen tunnistaa aina siitä, että hän valehtelee;) Haistele sinä vain vaimosi entiseen kotiinsa jättämiä pikkuhousuja ja elä kuvitelmissasi, että vaimo palaa valuuttakauppiaan luokse. Arki voi tuntua kylmältä kun heräät harhakuvitelmistasi ovi kellon soidessa ja riennät ovella ja sieltä kuulukin se tuttu: ulosottovirastosta päivää.
Kjäh kjäh valuuttakauppiasta vivuttaa silloin taas että ei päässä veri kierrä, mutta hei, ainahan voi vetää itsensä kiikkuun;)
Kjääh kjääh mitä lährit shinne, vivutttaako vivuttaako kuntelen - VirtuaaliMiljänäärit
aika varmoja kirjoitti:
vivuttaahan se suolipökälettä.Oletko tietoinen ettei Wincapitan virtuaalipipsit käy enää maksuvälineenä kaupassa?
- Mittariteknikko
VirtuaaliMiljänäärit kirjoitti:
Oletko tietoinen ettei Wincapitan virtuaalipipsit käy enää maksuvälineenä kaupassa?
Kjääh kjääh mitä lährit shinne, vivutttaako vivuttaako kuntelen
- VaimoKaupastaJytky
Kjääh kjääh mitä lährit shinne, vivutttaako vivuttaako kuntelen
Valuuttakauppaa on käyty: taparikollinen osti wincapitasta saamillaan ryöstöeuroilla thaikkulan batheja ja osti sitten näillä itselleen sieltä vaimon.
Nyt kun vaimo on huomannut että ostit hänet Win-virtuaalipipseillä vaimo on palannut kadulle tuomaan leipää valuuttakauppiaan pöytään kjäääääh kjääääääh
- Mittariteknikko
Kas perkelettä, viestejä häviää tästäkin ketjusta noin vaan. Senkin rattoisan pätkän, voiko lantinheitolla elää, vei tuulonen.
Ensi ajattelin, että Uralin siellä painepesurin kanssa tehosiivoaa kikkareita pois laatoitukselta, mutta ei. Onhan täällä jäljellä westernakit: " Alias. Pauli Mutikkala , Uolevi Pöntinen, rautalankakauppias, sikamaster…".
Sen lisäksi siivoamatta on jääneet turbowesternakit: " Reino-Pihti Virtasen kirjan luin läpi kahteen kertaan viime syksynä.." ja kaikki se tauhka, jota tänne koko ajan syydetään: "vivutttaako vivuttaako kuntelen…".
Tyhmyyden ja ahneuden voi käsittää. Ne ovat kristillisiä hyveitä ja siirtyvät isältä pojalle, kuten isiemme uskokin.
Tällaista salavihkaista viestien poistattamista sen sijaan en jaksa ymmärtää. Se on niljakas ilmiö, puistattaa aivan. Mutta niinhän se oli Winkkarikin.Valuuttakaupasta en tiedä mitään.
Poliisi on saanut tietääkseni käsiinsä Capitan rahaliikenteen sijoittajilta Hannun tilille, hannun tilin sekä Hannuun tililtä sijoittajille.
Tämä kokonaisrahaliikenne täytyy olla tasapainossa koska poliisin raportoinnissa ei puhuta rahohen poistumista muualle kuten mahdolliseen valuuttakauppaan.
Lisäksi näin suurilla tuottolukemilla olisi auttamatta ollut mystinen kokonaisrahaliikenteen kasvu tai ainakin Hannun tilin kasvaminen.
Lisäksi hävisivät sijoittajien pääomat ja voitot virtualimaailmaan.
Ei näin hirvittävä määrä todellista rahaa voi jäljettömiin kadota.- Mittariteknikko
sunlin kirjoitti:
Valuuttakaupasta en tiedä mitään.
Poliisi on saanut tietääkseni käsiinsä Capitan rahaliikenteen sijoittajilta Hannun tilille, hannun tilin sekä Hannuun tililtä sijoittajille.
Tämä kokonaisrahaliikenne täytyy olla tasapainossa koska poliisin raportoinnissa ei puhuta rahohen poistumista muualle kuten mahdolliseen valuuttakauppaan.
Lisäksi näin suurilla tuottolukemilla olisi auttamatta ollut mystinen kokonaisrahaliikenteen kasvu tai ainakin Hannun tilin kasvaminen.
Lisäksi hävisivät sijoittajien pääomat ja voitot virtualimaailmaan.
Ei näin hirvittävä määrä todellista rahaa voi jäljettömiin kadota.Tehkäämme tase:
I. Sisään
* kaikki mahdolliset winkkarijäsenten panot
* muitapa ei sitten löytynyt
II. Ulos
* tuloutus winkkarijäsenille
* MB provikka rahansiirroista
* Hanskin omat otot:
- valuuttakauppakokeiluhin
- nettipeleihin
- tilille Espanjaan ja Sveitsin numerotilille
- MB tilille jäädytetty raha
Tämäpä kävi helposti. Eihän tuohon tarvitse lätkiä kuin numerot ja keissi on paketissa. Ja poliisilla ne numerot jo on.
Nuku rauhassa hajusaippua, rahaa ei hävinnytkään.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3472969Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841292- 1081291
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591225- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781037Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837